Onko sulla tabletoppeja niissä geneleceissä? Nimittäin äänenlaatu paranee yli puolella helposti kun sen nappaa päälle jos ovat pöydälle sijoitettuna. Varmaankin hankin uuden näytön/tv:n tässä kevään aikana niin saattaisihan tuota jonkinnäköiset jalatkin ostaa nuille geneille, että pääsisivät täysin oikeuksiinsa
Omppupuu kirjoitti:Onko sulla tabletoppeja niissä geneleceissä? Nimittäin äänenlaatu paranee yli puolella helposti kun sen nappaa päälle jos ovat pöydälle sijoitettuna.
Desktop Control on päällä mutta ne tarvis silti jalat alleen. Sitten kuulostaa about hyvältä kun on jalat sekä DC päällä.
Viimeksi muokannut tuomas92, 17.2.2014 klo 23.14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onkos tuo tabletop sitten jotenkin parempi kuin Desktop control? Nimittäin silloin kun kaiuttimet olin omistanut noin 2vk niin nostelin vähän niitä ja olihan se ääni parempi, mutta ei se ole huono siinä pöytälevylläkään kun nyt asustelen parvella huone rempan takia niin mulla on ollu genet kaiutinjaloilla ja on aika lähellä sitä työpöytä + tabletop asetusta. Vai liekköhän korva jo turtunut tähän jaloilla olemiseen. Se nähdään kun saadaan genet takaisin pöydälle!
Viimeksi muokannut jjpeltola, 17.2.2014 klo 23.39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Poistettu turha lainaus
Omppupuu kirjoitti:Onkos tuo tabletop sitten jotenkin parempi kuin Desktop control? Nimittäin silloin kun kaiuttimet olin omistanut noin 2vk niin nostelin vähän niitä ja olihan se ääni parempi, mutta ei se ole huono siinä pöytälevylläkään kun nyt asustelen parvella huone rempan takia niin mulla on ollu genet kaiutinjaloilla ja on aika lähellä sitä työpöytä + tabletop asetusta. Vai liekköhän korva jo turtunut tähän jaloilla olemiseen. Se nähdään kun saadaan genet takaisin pöydälle!
Mikä on tämä tabletop-asetus josta puhut? Ei noissa 6010A:n dippikytkimissä ainakaan ole sellaista valintaa.
eskop kirjoitti:Tuomaksella hieno setuppi, alu-Cinema näyttää aina hyvältä. Tosin volkkarin avain pilaa kuvan.
Kiittää. Omasi myös varsin muikean oloinen ja siisti.
Tajusin vasta kuvien ottamisen jälkeen että se avain oli jäänyt siihen, en sitten jaksanut ruveta uudestaan kuvaamaan
Omppupuu kirjoitti:Onkos tuo tabletop sitten jotenkin parempi kuin Desktop control? Nimittäin silloin kun kaiuttimet olin omistanut noin 2vk niin nostelin vähän niitä ja olihan se ääni parempi, mutta ei se ole huono siinä pöytälevylläkään kun nyt asustelen parvella huone rempan takia niin mulla on ollu genet kaiutinjaloilla ja on aika lähellä sitä työpöytä + tabletop asetusta. Vai liekköhän korva jo turtunut tähän jaloilla olemiseen. Se nähdään kun saadaan genet takaisin pöydälle!
Mikä on tämä tabletop-asetus josta puhut? Ei noissa 6010A:n dippikytkimissä ainakaan ole sellaista valintaa.
Ainakin G sarjalaisissa on tabletop dippikytkin takana. Ilmeisesti sitten 6000 ja 8000 sarjalaisissa on desktop control.
Veikkaisin, että kyse on samasta toiminnosta eri nimillä. G Onea ainakin mainostetaan 6010A:n kanssa akustisesti täysin yhteensopivaksi, joten tuntuisi hullulta, että niitten toistokäyrät olisivat keskenään erilaiset Desktop/Tabletop Controllia käytettäessä.
Seinille jotain täytettä Tuomas. Kuulostaa paremmalta kun ei kaiku. Mulla kaikuu, mutta en halua mitään rumia taulujakaan seinälle. Suosittelen vaikka Konto-akustiikkalevyjä. Tosin ei ainakaan isossa huoneessa pelkästään niillä saa hyvää aikaiseksi.
Some people do it by the book, but i prefer to go by feel…
jösses, onko kaikkien setupit aina noin siistejä ja tyhjiä vai otetaanko nämä kuvat aina siivouksen jälkeen? Oma työpöytäni on ainakin täynnä ja sikin sokin puhelimista, niiden latureista, hiiristä ja piirtopöydistä ja niiden tauhkasta :p
Ainakin minulla on työpöytä lähes aina siisti. Jos menee sotkuseksi niin sitten siivotaan.
Laitan kuvaa viimestään ensiviikolla kun uusi lattia on asennettu ja työpöytä taasen kondiksessa.
Viimeksi muokannut jjpeltola, 19.2.2014 klo 23.42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Poistettu turha lainaus
Ei oma työpöytäkään sanan varsinaisessa merkityksessä sotkuinen ole, mutta siinä on tavaraa. USB piuhoja en jaksa joka kerta kurottaa uudestaan iMacin yli joten ne ovat koneessa kiinni ja pyörivät siinä pöydällä puhelinten seassa. Hiiri ja piirtopöytä ovat molemmat aktiivisessa käytössä joten niitäkään en erikseen siivoa sivuun kun käyttö loppuu. Suurin ärytyksen aihe itselleni on nuo miljoona piuhaa sikin sokin Ns. ylimääräistä kamaa pöydälle ei kerry. Noh, joskus GoPro ja kello tuppaavat unohtumaan siihen paperitelineen päälle pidemmäksikin aikaa :p
Tulevaisuudessa tarkoitus laittaa atk-rasiat (kouru) seinään ja vaihtaa hieman huoneen väritystä sekä valaistusta.
Ilmanvaihtokin on olematon, joten jos ovi on kiinni niin alkaa olla aika heikko happi
Museokoneet muutti myös työhuoneeseen, lastenhuoneen remontin tieltä.
Viimeksi muokannut Machist, 22.2.2014 klo 8.42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
amanita kirjoitti:Wau, onpa sinulla upea kokoelma hienoja koneita!
Clamshell ibook ja G4/G4 iMac täytyis kyllä saada tuohon hyllyyn vielä
Näitä koneita oli vuosi sitten esillä Oulussa Valveella järjestetyssä tapahtumassakin.
Jes! Omahuone on nyt valmis ja laitteet paikallaa, johdot niputettu ja vaatteet ja tavarat löytäneet paikkansa kaappiin http://oi59.tinypic.com/2hxu0dv.jpg
richidi kirjoitti:Seinille jotain täytettä Tuomas. Kuulostaa paremmalta kun ei kaiku. Mulla kaikuu, mutta en halua mitään rumia taulujakaan seinälle. Suosittelen vaikka Konto-akustiikkalevyjä. Tosin ei ainakaan isossa huoneessa pelkästään niillä saa hyvää aikaiseksi.
Nojoo, seinätäyte auttaisi toki äänenlaatua osaltaan, mutta ei sekään poista tarvetta nostaa noita kaiuttimia 20 cm irti pöydästä, korvan korkeudellehan diskanttielementti tulisi hifioppien mukaan sijoittaa (jos oikein muistan). Täytynee joku viikonloppu penkoa kotosalla vähän jämäpuutarjontaa ja kyhätä itse jonkunnäköiset tolpat noille.
Omaa setuppia näissä parissa opiskelijakämpän yleiskuvassa. Kuvat otettu syksyllä, muttaa nykyään on iMacin rinnalla DIY-laajakaistakaiuttimet. MacBook Air puuttuu myös kuvista.
Viimeksi muokannut HaGGe, 3.3.2014 klo 20.11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.