Onko jollakin kokemuksia tuosta uudesta ohuesta näppäimistöstä???
Tilasin eilen sellaisen... langallisen version...
Heittäkää kommenttiii oliko tilaamisen arvoinen (48 eur)
Apple Keyboard FIN/SWE
Keskustelua Mac-yhteensopivista laitteista
13 viestiä
• Sivu 1/1
-
Apple Keyboard FIN/SWE
Viesti Kirjoittaja jagr83 »
MAC MINI :: 2 GHz Intel Core 2 Duo :: 2 Gt 667 MHz DDR2 :: 120 Gt ::
LaCie 160 Gt :: Buffalo 320 Gt
-
Re: Apple Keyboard FIN/SWE
Viesti Kirjoittaja 15379093 »
Käytössä on typistetty uusin pidän siitä, vie hyvin pienen ajan totutella. Vanhassa oli ominaisuuksia joita vain ei voi minusta yhdistää tähän Alluun. Parasta minusta on kyllä samankaltaisuus pöytä ja kannettavien näppiksissä jo ihan meidän käyttäjien tähden. Monilla Alkaa taloudessa olla useampi kuin yksi kone.
Kymmensormi räpätyksellä olemme vaimoni kanssa todenneet kirjoitusvirheiden lisääntyvän selvästi, heh heh itse on tunnustettava minä luon niitä muutenkin. (Arka paikka tunnustan). Vaimoni pitää tuota vanhaa parempana ergonomisesti, minä olen aivan eri linjoilla.
Niin takulla jakaa mielipiteitä "niin meillä kuin muualla"!
Kymmensormi räpätyksellä olemme vaimoni kanssa todenneet kirjoitusvirheiden lisääntyvän selvästi, heh heh itse on tunnustettava minä luon niitä muutenkin. (Arka paikka tunnustan). Vaimoni pitää tuota vanhaa parempana ergonomisesti, minä olen aivan eri linjoilla.
Niin takulla jakaa mielipiteitä "niin meillä kuin muualla"!

, , , , , , , , , , , , , , ,,,
-
Viesti Kirjoittaja jamo »
Olen tykännyt, nyt kun on ollut viimevuoden lopuilta käytössä. Tuntuma on hyvin läppärimäinen mutta lyöntivirheitä tulee edelleen niin "tavallisella" Logitechilla kuin tuolla Applen ohuellakin. Uuden layoutin myötä piti tosin totutella uuteen ejectinapin paikkaan, mutta äkkiä sekin onnistui. Play/pause-on siitä kiva, jos haluaa vaikka pelatessa iTunesin väliaikaisesti hiljaiseksi.
--This line not left blank intentionally--
-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
No itselläni oli aikaisemmin tuo vanhan mallin näppäimistö ja siitä en pitänyt ollenkaan, kun aikaisemmin oli ollut läppäri käytössä ja sen näppäimistöstä pidin enemmän. Tilasin sitten itselleni kanssa tämän uuden ja täytyy sanoa, että olen ollut todella tyytyväinen. Paras näppäimistö mitä olen ikinä käyttänyt. Käyttötuntumaltaan aivan loistava enkä vaihtaisi tätä enää mistään hinnasta tuohon vanhan tyyliseen näppäimistöön. Kirjoittaminen on paljon helpompaa ja mutkattomampaa. Hetken aikaa tietysti menee ennen kuin tällaiselle kirjoittamaan tottuu, mutta sen jälkeen kaikki menee ihan eri lailla kuin ennen. Ei voi kuin ylistää tätä kapistusta, jos olisi ollut vain varaa niin olisin itse tästä sen langattoman version tilannut.jagr83 kirjoitti:Onko jollakin kokemuksia tuosta uudesta ohuesta näppäimistöstä???
Tilasin eilen sellaisen... langallisen version...
Heittäkää kommenttiii oliko tilaamisen arvoinen (48 eur)
Macbook Air M1
-
Viesti Kirjoittaja Elsewhere »
Paras näppäimistö, joka minulla on koskaan ollut. Käytän sitä myös Windowsin kanssa ja insert-näppäintä jää kaipaamaan, mutta muuten kelpo peli.
"There are some customers which we chose not to serve" - Steve Jobs
-
Viesti Kirjoittaja jagr83 »
Joo... olen tässä kokeillut 10min näppäimistö, ja ensivaikutelma on LOISTAVA!!!Elsewhere kirjoitti:Paras näppäimistö, joka minulla on koskaan ollut. Käytän sitä myös Windowsin kanssa ja insert-näppäintä jää kaipaamaan, mutta muuten kelpo peli.
Tosi ohut tää on... tietysti ottaa hetken aikaa että oppii kirjoittaan 100% tällä...
Mutta yhdyn edelliseen, eli paras näppäimistö mitä olen kokeillut/käyttänyt!
MAC MINI :: 2 GHz Intel Core 2 Duo :: 2 Gt 667 MHz DDR2 :: 120 Gt ::
-
Viesti Kirjoittaja Zyros »
Törmäsin kaupassa tuohon uuteen langattomaan ja sen verran ihastuin, että matkaan se oli otettava. On todella pieni ja kevyt! Hiukan itsellänikin tuntuu tulevan enemmän noita kirjoitusvirheitä vanhaan malliin verrattuna, koska vaikka MacBookkia käytänkin niin enemmän olen silti erillistä näppäimistöä hakannut kuin macbookin omaa. Ensimmäisenä ihmetyksenä oli kuitenkin, kun vertasin tuohon macbookin näppäimistöön, että funktionäppäimien toiminnot eivät ole näissä samanlaiset.
-
Viesti Kirjoittaja Daydream »
Täytyy vissii ostaa. Olin ostamassa vanhaa BT-näppistä, mutta kävin Storessa kokeilemassa ja on loistava tuntuma. Näissä vanhoissa palikka-näppäimissä hairitsee se, että aika moni nappi vaatii suoran painalluksen toimiakseen hyvin, esim. vasen shift ei aina toimi jos painaa vinosti.
Kaikenlaisia iTuotteita koti pullollaan...
-
Viesti Kirjoittaja pehvo »
Ostin langallisen näppäimistön, ja voin vain sanoa että paras näppäimistö (kirjoittamiseen) mitä olen koskaan kokeillut. Kymmensormijärjestelmä sujuu leikiten. 10/10. Pakasta avatun näppäimistön tuoksusta papukaijamerkki, toivottavasti ei haihdu kovin nopeasti. ![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Daydream »
Samoin, ostin langallisen version, ei näppäimistössä se johto niin paljon haittaa.
On aivan loisto näppis.
On aivan loisto näppis.
Kaikenlaisia iTuotteita koti pullollaan...
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Kotoa löytyy kaksi langallista.
Verkkokaupasta ostaessa sanoi myyjä kassalla: "On muuten paras näppis jota olen koskaan testannut".
Olisin kyllä ostanut ilman tuota kommenttiakin
Aivan loistava.
Itse en langattomia näppiksiä oikein edes ymmärrä, ellet sitten käyttele sitä välillä jostain sohvalta.
Verkkokaupasta ostaessa sanoi myyjä kassalla: "On muuten paras näppis jota olen koskaan testannut".
Olisin kyllä ostanut ilman tuota kommenttiakin

Itse en langattomia näppiksiä oikein edes ymmärrä, ellet sitten käyttele sitä välillä jostain sohvalta.
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Mä ainakin käytän juuri noin, katsoessani esim. EyeTV:tä sängystä. Tai ruokapöydän äärestä syödessäni.TheKraken kirjoitti:Itse en langattomia näppiksiä oikein edes ymmärrä, ellet sitten käyttele sitä välillä jostain sohvalta.
-
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Langaton BT versio käytössä myöskin täällä Pro koneen kanssa - nimenomaan mukava ison näytön kanssa vaikka ottaisi vähän "etäisyyttäkin" pöydästä. Tuntumaan kyllä tottuu aika pian vaikka ei olisikaan MB tai Airin käyttäjä. Ensimmäisellä kierroksella paristot menivät todella nopeasti loppuun - toisella kierroksella kestivät huomattavasti pidemmälle. Paristo ongelma varmasti ekalla kierroksella...
Mac Pro 2xQuad Core 2.8GHz, 8Gt, 5TB, 30" Cinema Display
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
13 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka