Apple TV
Keskustelua Mac-yhteensopivista laitteista
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
Apple TV
Viesti Kirjoittaja JAK »
Ihan peruskysymys. Miten tärkeä tuossa on kiintolevyn koko? Eli tekeekö 40 gigaisella mitään? Vai toimiiko tuo niin, että voi pitää videot/kuvat koneella ja siirtää tarvittavat Apple TV:lle? Jotenkin tuntuu, että tuollainen 40 gigainen on mielettömän pieni levy nykypäivänä.
Jännittävän Anarkistinen Rinkelileipuri ja Irokeesi
-
Re: Apple TV
Viesti Kirjoittaja wanders »
Osaahan se näyttää tavaraa suoraankin toiselta koneelta ilman etukäteen tehtävää siirtoa.
Sitä sopii miettiä ja laskea, miten paljon materiaaliaan saa 40 Gt mahtumaan. Mulle ei riittäisi, en olisi kovin innostunut edes 160 Gt levystä. On muitakin syitä, miksi minulla ei AppleTV:tä ole.
Sitä sopii miettiä ja laskea, miten paljon materiaaliaan saa 40 Gt mahtumaan. Mulle ei riittäisi, en olisi kovin innostunut edes 160 Gt levystä. On muitakin syitä, miksi minulla ei AppleTV:tä ole.
---
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Minulle kelpaisi AppleTv ihan ilman kiintolevyä. Voisi olla vaikka vähän halvempi...
Ei kovolla minusta tee yhtään mitään, kun voi striimata ne kamat verkon muilta koneilta. Ellei sitten tahdo sinne välttämättä säilöä jotain ja/tai talon ainut kone on läppäri ja kun mies lähtee työreissuun kera läppärin niin vaimo ja lapaset tahtoo AppleTv:ltä kattella jotain silti.
Ei kovolla minusta tee yhtään mitään, kun voi striimata ne kamat verkon muilta koneilta. Ellei sitten tahdo sinne välttämättä säilöä jotain ja/tai talon ainut kone on läppäri ja kun mies lähtee työreissuun kera läppärin niin vaimo ja lapaset tahtoo AppleTv:ltä kattella jotain silti.
-
Viesti Kirjoittaja JAK »
Ok, ostin sitten tuolta myyntipalstalta käytetyn. Saa nähdä osaako näin kädetön asennella näitä monimutkaisia Applen vehkeitä...
-
Viesti Kirjoittaja JAK »
No olihan asennuksensa omat ongelmat. Ongelmat ratkesivat kun keksin laittaa virtapistokkeen seinään. On tämä vaikeata... Vaikuttaa juuri sopivalta laitteelta minulle, valokuvat kaiketi täytyy synkronoida muita juttuja ei.
-
Viesti Kirjoittaja Molto bene »
Näin taulu-tv ja digikamera aikaan jos ei mitään muuta niin aivan loistava laite kuvien katsomiseen ja sukulaisille näyttämiseen.
Niin ja jos töllöstä ei mitään järkevää tule, youtubesta löytyy sitten mitä vaan naurettavan ja loistavien pätkien välillä, esim. eri harrastuksien juttuja.
Niin ja jos töllöstä ei mitään järkevää tule, youtubesta löytyy sitten mitä vaan naurettavan ja loistavien pätkien välillä, esim. eri harrastuksien juttuja.
Mac OS X, because making UNIX user friendly was easier than fixing Windows
-
Viesti Kirjoittaja W »
Ei tarvitse valokuviakaan synkronoida. Jaetussa iTunesissa vain valitset, mitkä valokuvat näytetään Apple TV:ssa. Voit valita jaettavaksi kuvat joko iPhoton tai Finderin kansiosta.JAK kirjoitti:Vaikuttaa juuri sopivalta laitteelta minulle, valokuvat kaiketi täytyy synkronoida muita juttuja ei.
-
Viesti Kirjoittaja JAK »
Jos en iTunesissa laita täppää sSynkronoi vlokuvat kohteesta päälle, ei Apple TV näytä mitään kuvia, ja kuva-albumit pysyvät harmaina. Eli miten tuon saisi toimimaan siten, että kuvat pysyisivät koneella?W kirjoitti:Ei tarvitse valokuviakaan synkronoida. Jaetussa iTunesissa vain valitset, mitkä valokuvat näytetään Apple TV:ssa. Voit valita jaettavaksi kuvat joko iPhoton tai Finderin kansiosta.
Löytyihän se....
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka