Pelin voisin avata tällä ei niin suositulla Macintosh LC 520 mallilla. Kone näyttää kuin hieman huonosti vinoon koottu konepino olisi liimattu yhteen. Apple TV sentään on jo härskin musta.
Ääneni menee tälle -Bookkien esiasteelle, eli Macintosh Portable -mallille:
Power - a happy Mac-user since 1986...
"Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples."
(Apple Computerin käyttämä mainoslause 1980-luvun alkupuolelta)
Powerbookit olivat G4:ään saakka suorastaan kauheita (ainakin nykymittapuulla).
PB 100-series:
TheKraken kirjoitti:
20th Anniversary Macin kanssa taas olen vähän kahden vaiheilla:
-kuva-
Toisaalta tuo on aika hieno paketti, mutta toisaalta taas ei.
mylman kirjoitti:Tuo voi olla huono mutta ei ruma.
Eikä oikeastaan edes huono, ihmiset vaan käytti sitä väärin, eli kämmenellä, kun sitä piti pyöritellä sormilla.
Juuri näin! Tuota kun olen yrittänyt -pyöröhiiren haukkujille kertoa, mutta ei - tuomio on aina sama.... "p*ska hiiri". Uskon, että rannevaivat olisivat noin yleisesti ottaen tuolla mallilla huomattavasti pienemmät, kun rannetta ei tarvitse taivuttaa ylös luonnottomaan kulmaan. Kyllä tuossa oli ihan ajatus takana Applen muotoilijoilla...
"Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples."
The raconteur kirjoitti:Powerbookit olivat G4:ään saakka suorastaan kauheita (ainakin nykymittapuulla).
PB 100-series:
Tuo satanen on mielestäni aika hieno! Pieni ja kevyt kannettava, kaikki tarpeellinen mahdutettuna siroon - vaikkakin kovin kulmikkaaseen - muotoiluun. Muistaakseni Sony oli tuon laitteen muotoilussa/suunnittelussa Applen kumppanina, Sonylla kun oli pitkä kokemus mukanakanniskeltavaksi tarkoitetun elektroniikan ja mekaniikan sullomisesta pieneen tilaan: Walkman-soittimet.
Ottaen huomioon että tuota edeltävä Apple-kannettava oli yllä postaamani Portable, niin kehityshyppäys oli valovuoden mittainen
Pienet perustelut nyt voisi olla tässä tapauksessa paikallaan
Fixx kirjoitti:Puolipallo keskusyksikkönä? Ei mene jakeluun mitä järkeä siinä on. Näyttö säätöineen sinänsä varmasti ok.
Eli siis kun kaikki on suorakulmaisia, niin kaikki joka ei ole suorakulmaista on rumaa? Rumalta se olisi näyttänyt, jos se "jalka" olisi jostain kulmikkaasta laatikosta noussut.
TheKraken kirjoitti:20th Anniversary Macin kanssa taas olen vähän kahden vaiheilla:
Toisaalta tuo on aika hieno paketti, mutta toisaalta taas ei.
Aika härskin näköinen paketti. Rannetuessa italialaista nahkaa, bosen subbari ja sisäänrakennetut TV– ja FM–virittimet. Tuota ihaillessani törmäsin myös muihin mielenkiintoisiin konsepti macceihin…
Itse ei tule mieleen JULKAISTUISTA koneista mitään ajakseen erityisen rumaa konetta, mutta vähän aikaa sitten näin kuvan Pismo prototyypistä jossa oli läpinäkyvät kuoret. En ymmärrä mitä kyseisen hirviön suunittelijan mielessä kävi, mutta onneksi eivät koskaan päästäneet tuotantoon...
Macbook Pro (mid 2011) 15" - 2,0 GHz Core i7 - 4Gt - 500Gt (7200RPM) - Radeon HD 6490M
MacBook Pro (mid 2007) 15" - 2,2 GHz Core 2 Duo - 4 Gt - 320 Gt (7200 RPM) - GeForce 8600 GT
Nokia N9 16Gt
Nikon D3100
iPod Touch 16Gt
Fixx kirjoitti:Jos uudemmista malleista puhutaan niin kyllä tää loppujen lopuksi aika omituinen ajatus oli:
Ajatus omituisuudesta ei kai tee koneesta rumaa! Tämä on ehdottomasti yksi hienoimpia kotikoneen käyttäjille suunnattuja muotoiluja. Enemmän tästä pidän kuin nykyisistä tai edeltäjistä. Puolipallo on juuri sitä mitä pitää olla. Ostaisin mielelläni tällaisen heti kun saan rahaa kokoon sen verran.
L_A_G kirjoitti:Itse ei tule mieleen JULKAISTUISTA koneista mitään ajakseen erityisen rumaa konetta, mutta vähän aikaa sitten näin kuvan Pismo prototyypistä jossa oli läpinäkyvät kuoret. En ymmärrä mitä kyseisen hirviön suunittelijan mielessä kävi, mutta onneksi eivät koskaan päästäneet tuotantoon...
Alkoi kiinnostaa.
Papukaijamerkki jos löydät sen uudestaan! Itse en sellaista löytänyt.