Pitäisi löytää mahdollisimman hiljainen ulkoinen kovalevy iMacin kaveriksi miksaustyöhön. Ehdotuksia?
WD:n My Book Studio Edition II:a on kehuttu hiljaiseksi, mielipiteitä?
Hiljaisin ulkoinen kovalevy
Keskustelua Mac-yhteensopivista laitteista
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
Hiljaisin ulkoinen kovalevy
Viesti Kirjoittaja juerluom »
-
Re: Hiljaisin ulkoinen kovalevy
Viesti Kirjoittaja jtvirtanen »
Itselläni on juurikin tuo WD:n My Book Studio Edition II ja väitän sitä kyllä kovin hiljaiseksi. Ilmeisesti levyt ovat 5400rpm mallia, joten ei ole sirkkeli -saundia kun pyörivät, kuulostaa lähinnä aika matalalta suhinalta. Toki kun levy hakee tai siirtää jotain, niin normi rutinaa kuuluu. Tuulettimia ei ole, joten ei mitään ärsyttävää ininää tai surinaa kuulu pölysistä tuulettimista jne.
Se onko tämä levy juuri oikea sun tarpeeseen, en osaa sanoa, mutta itse olen äärimmäisen tyytyväinen, koska juuri tätä hain, hiljainen ja paljon tilaa (4Teraa).
-J-
Se onko tämä levy juuri oikea sun tarpeeseen, en osaa sanoa, mutta itse olen äärimmäisen tyytyväinen, koska juuri tätä hain, hiljainen ja paljon tilaa (4Teraa).
-J-
-
Re: Hiljaisin ulkoinen kovalevy
Viesti Kirjoittaja jpq »
Mulla on My Book Studio kiva olisi eroista tietää no minusta ei kovin hiljainen tosin varmaan mac mini vaikuttaa tottumuksiini (et pöydällä aika lähellä minua) mutta rutisee kyllä vähemmän kuin pc kovikset jotka omistin (sisäiset) tai sitten
noi vanhat idet jotka muissa koneissani (Amiga ja Pegasos2 ,ekan ide on ajalta kun markan maksoi megatavu paikassa josta ostin eli hinta oli 1080markkaa...). ja tuo rutina on minusta se ärsyttävin osa vanbhimassa suorastaan rousketta saatikka eräät
vanhat noin 2gigan scsi levyt se oli jo ihan sietämätöntä meteliä. ja saamieni tietojen (jotka vaikutti päätökseen eli kapasiteettia en niin lisää pahemmin kaivannut (mac minin sisäiseen 320gigaiseen nähden vaikka siellä nyt on vain noin 56gigaa tyhjää myöhemmin lisää kun saan turhuuksia pois ehkäpä jotain 100gigaa tyhjää on saavutettavissa vähitellen) mutta siirto kykyä samplekirjastoja ajatellen et tilaa tosin osasta niistä en enään taidakkaan olla kiinnostunu varma en ole pitäs kuulla vähän epätyppillistä käyttöä niille enempi kun omani lähempänä sitä...) tämä on 7200rpm joten luulisin että kakkosversiokin on.
noi vanhat idet jotka muissa koneissani (Amiga ja Pegasos2 ,ekan ide on ajalta kun markan maksoi megatavu paikassa josta ostin eli hinta oli 1080markkaa...). ja tuo rutina on minusta se ärsyttävin osa vanbhimassa suorastaan rousketta saatikka eräät
vanhat noin 2gigan scsi levyt se oli jo ihan sietämätöntä meteliä. ja saamieni tietojen (jotka vaikutti päätökseen eli kapasiteettia en niin lisää pahemmin kaivannut (mac minin sisäiseen 320gigaiseen nähden vaikka siellä nyt on vain noin 56gigaa tyhjää myöhemmin lisää kun saan turhuuksia pois ehkäpä jotain 100gigaa tyhjää on saavutettavissa vähitellen) mutta siirto kykyä samplekirjastoja ajatellen et tilaa tosin osasta niistä en enään taidakkaan olla kiinnostunu varma en ole pitäs kuulla vähän epätyppillistä käyttöä niille enempi kun omani lähempänä sitä...) tämä on 7200rpm joten luulisin että kakkosversiokin on.
Viimeksi muokannut jpq, 4.11.2010 klo 17.01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka