Nuo edella mainitut ovat ihan kauniita, mutta yhden käytön virityksiä vaatien käytännössä jonkun alustan (=lue pöytä), jotta käytettävyys säilyy. Jos nuita liikuttelee (nostaa siirtää) on vahinkopainallusten mahdollisuus suuri. Se ei ole kivaa. Sylissäkään eivät toimi.Lisäksi paristojen vaihto on osin hankalampaa. (näihin pitää niitäkin vaihdella)
Itse olen ratkaissut ongelma tarkotukseen sopivalla alustalla ja liimattavalla tarranauhalla. Joskus tarvitaan leveämpää alustaa, jotta drinkit saavat samalla alustan ja levyn oikeaan paikkaan. Joskus näppistä pistää pystyä käyttämän sylistä sängyssä jolloin levyn pitää olla syvempi.... jne. Jokainen on itse paras ammattilainen tässä.
Eivät niin kauniita, mutta toimivia ja halpoja. On yksi toinenkin omanlaisensa viritys joka ovat tehty kolmanteen tarkoitukseen, mutta se ei ole käsillä juuri nyt. Ai niin, sitten on vielä kutistettu versio alimmasta, jossa näppis on poissa, eli ohjainlevyn käyttöön hanhenuntuvatäkin päältä.
Tämä käy drinkkialustaksi ja nojaa tuolin käsinojiin.
näppis-6358.jpg
Tämä sopii syliin ja pimeään
näppis-6354.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Jo vuodesta 2004 - "foorumin käyttäjille pahaa mieltä ja ylimääräistä harmia foorumin henkilökunnallekin"