Sivu 1/1

Outlook Web App -kirjautumisongelma

Lähetetty: 24.1.2017 klo 19.35
Kirjoittaja Juzu
No niin. Nyt tartteisin apua, kun ei oma pää riitä eikä meillä töissä anneta tukea MAC-laitteille lainkaan.
Kun koitan kirjautua etänä työnantajan Outlook web appiin niin saan Sieralla (10.12.2 ) käyttöjärjestelmällä aina forefront TMG virheen.

Tämä ongelma koskee vain läppäriä Mac Book Pro mid 2012, 2,5 GHz Intel Core i5, 4 Gt 1600 MHz DDR3. sillä sisäänkirjautuminen iPadilla jossa uusin OSX toimii sekä Safarilla, että Chromella.
Mistä ihmeestä tämä johtuu.
El Capitanilla kirjautuminen onnistuu normaalisti.

Re: Outlook Web App kirjautumisongelma

Lähetetty: 25.1.2017 klo 16.47
Kirjoittaja kimppikoo
Toimiiko joku toinen selain Mäkissä? Esim. Chrome tai Firefox, vai tuleeko tuo sama virhe? Oletko kokeillut kirjautumista sekä http:// että https:// yhteydellä? Joskus suojaamaton yhteys (http) ei osaakaan ohjautua suojattuun yhteyteen (https) ja tulee kummallisia herjoja.

Re: Outlook Web App kirjautumisongelma

Lähetetty: 29.1.2017 klo 15.58
Kirjoittaja Juzu
Kaikilla selaimilla sama juttu ja ongelma näkyy sekä http, että https puolella.
S-postiserveri on OWA2010, johtunee ilmeisesti siitä, siitä sillä ElCapitanilla kyllä toimii.

Re: Outlook Web App kirjautumisongelma

Lähetetty: 29.1.2017 klo 16.16
Kirjoittaja jlaxxx
Veikkaan, että TMG ( Threat Management Gateway) luokittelee koneesi / käyttöjärjestelmän / apuohjelman (Java tms...) / selaimesi jostain syystä epäkelvoiksi palvelun käyttämistä varten.

Re: Outlook Web App -kirjautumisongelma

Lähetetty: 9.2.2017 klo 20.59
Kirjoittaja Juzu
Entistä omituisempi ongelma.
Tein uuden käyttäjän koneelle ja sitä käyttämällä ongelmaa ei ole. Eli nyt on bitti poikittain viime sierran päivityksen jälkeen omalla koneella. Mitenkäs saan puhdistettua nykyisestä pääkäyttäjästä kaikki käyttäjätiedot? Alustan koneen uudelleen vai? [:/]

Re: Outlook Web App -kirjautumisongelma

Lähetetty: 9.2.2017 klo 22.06
Kirjoittaja jrp
Luot uuden käyttäjän jolle annat ylläpito oikeudet.
Kopioit kaikki tarpeelliset tiedostot kotikansiosta vaikka ulkoiselle kovalevylle.
Kirjaudut ulos nykyiseltä tililtä ja kirjaudut uudelle tunnukselle. Mene Järjestelmäasetuksiin samaan paikkaan jossa loit uuden käyttäjän. Klikkaa vanha käyttäjätunnus aktiiviseksi ja paina - merkkiä jolla käyttäjätilin saa poistettua.
Tämä toimenpide tuhoaa kaikki aiemmin kotikansiossa, työpöydällä, jne. olleet tiedostot, joten varmista että kaikki on tallessa.
Myös sähköpostit katoavat mikäli käytössä on POP -tili.