Eli ostin juuri Terratec Cinergy T2 -boksin EyeTV 2 -ohjelmistolla, mutta en ole oikein tyytyväinen kuvanlaatuun. Pätkii pahasti. Käytössä minulla on mukana tullut pikkuantenni, joka on tällä hetkellä magneetillaan kiinni pöytälampussa. Signal Quality on kyllä 100%, mutta Signal Strength pyörii noin 65 %:ssa.
Pari kysymystä:
1. Millä Signal Strenghtillä kuva olisi ns. ok, eli mukava katsoa (ilman pätkimistä ja laatikoita)?
2. Oletteko käyttäneet sisäkäyttöön tarkoitettuja antenneja DVB-T -vastaanottoon, ja jos olette, niin miten hyvin ne pelaavat? Olisiko tästä mihinkään? Hamaan olen tottunut luottamaan, mutta heidän antenninsa ovat noin 2,5 kertaa kalliimpia.
Meni muuten juuri hermot EyeTV 2:n kanssa, kun ei tahtonut suostua tallentamaan Simpsoneita. Ei ajastuksella, eikä manuaalisesti, ennen kuin hävitin muut ajastukset. Jospa nuo tuolle jotain tekisivät Elgatolla.
EDIT: kokeilin muuten tuota pikkuantennia myös vanhan kunnon valurautaisen lämpöpatterin kanssa. Ei auttanut asiaa. Itse asiassa Signalit tuli huonommilla prosenteilla.
EDIT2: Hannes Juutilaiselle iso kiitos OhjelmaopasX:stä. Sillä ajastukset toimii kuin unelma! Löytyy täältä.
EDIT3: Vastaanpa itse omaan kysymykseeni: eli näköjään noin 68 - 69 % Signal Strengthillä kuva näkyy aikas ok. Näin ainakin nelosella. Tai sitten 1,5 litraa olutta vaikuttaa takapuoli sen verran
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)