photoshop CS2 intel core 2 duo kayttikseen
Keskustelua Mac-yhteensopivista laitteista
19 viestiä
• Sivu 1/1
-
photoshop CS2 intel core 2 duo kayttikseen
Viesti Kirjoittaja piiska »
Minulla on Intel Core 2 Duo kayttojarjestelma.
Haluan Photoshop CS2:n, mutta kayttojarjestelma vaatimus on PowerPC G4 or G5 processor. Tarkoittaako tama etten voi hakkia photoshop CS2?
Haluan Photoshop CS2:n, mutta kayttojarjestelma vaatimus on PowerPC G4 or G5 processor. Tarkoittaako tama etten voi hakkia photoshop CS2?
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Voit hankkia, mutta pyörii hieman hitaammin, kuin vastaavannopeuksisella PowerPC-prosessorilla pyörisi. Oman kokemukseni mukaan kuitenkin pyörii samaa vauhtia, kuin n. 1,8 GHz G5 -koneella. Muistia koneessa kannattaa olla paljon, jos aikoo PowerPC-ohjelmia Intel-koneessa pyöritellä.
Viimeksi muokannut Macco, 7.12.2006 klo 17.52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
-
Viesti Kirjoittaja lasse.a83 »
Kannattaa ehkä odotella vielä... ensivuoden puolella on tulossa photoshop cs3 joka tukee intel versiota. 8)
Itelläni photoshop cs2 pyörii todella todella hitaasti. ja on jopa kaatunutkin, eli EN SUOSITTELE. Pyörii varmaan nopeemmin G4 koneessakin.
Jos kuitenkin hankit photarin nyt jo niin muistia kannaatta ainakin olla. Alle 2GB ei tule kuuloonkaan.
Yhden asian ainakin voi unohtaa on Bridge ja photoshop yhtäaikaa käynnissä, ehkä silloin kannattaisi olla se 3GB heh
Lyhyeesti sanottuna touhu on todella tahmaista.
Odotan innolla intel versioita.......![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Itelläni photoshop cs2 pyörii todella todella hitaasti. ja on jopa kaatunutkin, eli EN SUOSITTELE. Pyörii varmaan nopeemmin G4 koneessakin.
Jos kuitenkin hankit photarin nyt jo niin muistia kannaatta ainakin olla. Alle 2GB ei tule kuuloonkaan.
Yhden asian ainakin voi unohtaa on Bridge ja photoshop yhtäaikaa käynnissä, ehkä silloin kannattaisi olla se 3GB heh

Lyhyeesti sanottuna touhu on todella tahmaista.

Odotan innolla intel versioita.......
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
The real non-glossy iMac 24"
-
-
Viesti Kirjoittaja frissy »
Sigun kone ja pyörii paremmin kuin 2500+ Barton 1gig ram. Kertaakaan ei ole kaatunut, eikä muutenkaan osoittanut mitään mielenvikaisuutta. Bridgeä en tosin käytä, mutta kyllä itsellä ainakin piirtäminen ja raw-kuvien käsittely on ollut ihan hyvää.
Eri asia sitten, että kuinka nopeesti pyörii natiivina....tosin huhua on, että CS3 Photarin beta tulisi pihalle ihan milloin tahansa...
Eri asia sitten, että kuinka nopeesti pyörii natiivina....tosin huhua on, että CS3 Photarin beta tulisi pihalle ihan milloin tahansa...
When there just isn't enough space for egos in real life
http://cgronlund.posterous.com/
http://cgronlund.posterous.com/
-
Viesti Kirjoittaja laika »
Itselläni myös Intel kone ja 2 GB muistia. Photoshop pyörii periaatteessa ihan siedettävästi. Jos se on yksinään auki niin pyörii suht sutjakkaasti, ei matele, eikä hermot mene.
Toisaalta ei nyt häikäisekään nopeudellaan.
Itselläni ei ole myöskään kaatuillut.
Mutta mutta.. kuten lasse.a83 sanoi:
Saman olen huomannut minä. Mikä on taasen ikävää kun Bridgen haluaisin pitää auki koko ajan. Mutta ei tule kuuloonkaan. No, kumpaakaan ei kyllä voi pitää auki "koko ajan", jos yritän (niinkuin alkuun yritin kun en tajunnut) niin ai että tahmaa oikein superpaljon.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Toisaalta ei nyt häikäisekään nopeudellaan.
Itselläni ei ole myöskään kaatuillut.
Mutta mutta.. kuten lasse.a83 sanoi:
lasse.a83 kirjoitti: Yhden asian ainakin voi unohtaa on Bridge ja photoshop yhtäaikaa käynnissä, ehkä silloin kannattaisi olla se 3GB heh
Lyhyeesti sanottuna touhu on todella tahmaista.![]()
Saman olen huomannut minä. Mikä on taasen ikävää kun Bridgen haluaisin pitää auki koko ajan. Mutta ei tule kuuloonkaan. No, kumpaakaan ei kyllä voi pitää auki "koko ajan", jos yritän (niinkuin alkuun yritin kun en tajunnut) niin ai että tahmaa oikein superpaljon.
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja omppa »
Yks tyhmä kysymys tähän väliin. Mulla on OsX + Bootcamp (WindowsXP).. voinko asentaa Parallelsin niin, että se käyttäs Bootcampin avulla asennettua Windowsia? Vai pitääkö toi Windows asentaa uusiks sit ku on laittanu Parallelsin, jolloin toi Bootcamp-osio jää käyttökelvottomaksi?
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Kyllä tuo jälkimmäinen kysymykseesi vastaus on "joo". Eli uusiksi mänee asennukset.omppa kirjoitti:Yks tyhmä kysymys tähän väliin. Mulla on OsX + Bootcamp (WindowsXP).. voinko asentaa Parallelsin niin, että se käyttäs Bootcampin avulla asennettua Windowsia? Vai pitääkö toi Windows asentaa uusiks sit ku on laittanu Parallelsin, jolloin toi Bootcamp-osio jää käyttökelvottomaksi?
-
Viesti Kirjoittaja kermit »
Parallelsin seuraavalla versiolla (3.0) pitäisi onnistua. Se on nyt saatavana betana http://forum.parallels.com/thread5997.htmlomppa kirjoitti:Yks tyhmä kysymys tähän väliin. Mulla on OsX + Bootcamp (WindowsXP).. voinko asentaa Parallelsin niin, että se käyttäs Bootcampin avulla asennettua Windowsia? Vai pitääkö toi Windows asentaa uusiks sit ku on laittanu Parallelsin, jolloin toi Bootcamp-osio jää käyttökelvottomaksi?
Mutta ota huomioon, että se on todellakin vielä beta-vaiheessa. Lue ainakin ohjeet ja käyttäjien kommentit jos meinaat itse kokeilla.
-
Viesti Kirjoittaja Ennustaja »
Joo eiköhän se puhdas bootti ota parhaiten koneen kaikki tehot käyttöön... en parallerssilla rupeis mitään raskaampaa vääntää vaikka väittävätkin nopeaksi... kaks käyttistä vie aina enemmän resursseja kuin yks kerralla... siksi Unssi korjasin väittämäsi.unssi kirjoitti:Ei kun OS X ja Parallels Desktop päällä. Voi muuten käyttää OS X:ää, ja vain photaria yms. windowsin puolella.
Makes sense eh
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
Viesti Kirjoittaja omppa »
Joo, kiitti. Instasin ton ja koitin, mutta ei se pelitä (Virheilmo: "Unable to open disk image Boot Camp!"). Ainut ratkaisu tuntuis olevan Windoze-levyn konvertointi FAT32:sta NTFS:ks, mutta sitten se ei enää toimi OSX-puolella. Paska mikä paska. Pitää ootella uutta betaa..kermit kirjoitti:Parallelsin seuraavalla versiolla (3.0) pitäisi onnistua. Se on nyt saatavana betana http://forum.parallels.com/thread5997.htmlomppa kirjoitti:Yks tyhmä kysymys tähän väliin. Mulla on OsX + Bootcamp (WindowsXP).. voinko asentaa Parallelsin niin, että se käyttäs Bootcampin avulla asennettua Windowsia? Vai pitääkö toi Windows asentaa uusiks sit ku on laittanu Parallelsin, jolloin toi Bootcamp-osio jää käyttökelvottomaksi?
Mutta ota huomioon, että se on todellakin vielä beta-vaiheessa. Lue ainakin ohjeet ja käyttäjien kommentit jos meinaat itse kokeilla.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja masa »
Kyllä Mac lukee kuitenkin ntfs:ää.omppa kirjoitti:Joo, kiitti. Instasin ton ja koitin, mutta ei se pelitä (Virheilmo: "Unable to open disk image Boot Camp!"). Ainut ratkaisu tuntuis olevan Windoze-levyn konvertointi FAT32:sta NTFS:ks, mutta sitten se ei enää toimi OSX-puolella. kakka mikä kakka. Pitää ootella uutta betaa..kermit kirjoitti:Parallelsin seuraavalla versiolla (3.0) pitäisi onnistua. Se on nyt saatavana betana http://forum.parallels.com/thread5997.htmlomppa kirjoitti:Yks tyhmä kysymys tähän väliin. Mulla on OsX + Bootcamp (WindowsXP).. voinko asentaa Parallelsin niin, että se käyttäs Bootcampin avulla asennettua Windowsia? Vai pitääkö toi Windows asentaa uusiks sit ku on laittanu Parallelsin, jolloin toi Bootcamp-osio jää käyttökelvottomaksi?
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.
-
19 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka