Mikä olisi yhteensopiva Ulkoinen DVD polttava asema 12.1" iBookin taikka Powerbookin kaveriksi? Edullinenkin saisi olla.
Sopiiko miltei mikä vain jos PC kaupasta ostan. Toast on. Tiikeri tankissa.
Kits kun luit.
T.Jape
Ulkoinen polttava
Keskustelua Mac-yhteensopivista laitteista
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
No mulla toimii toi sigun "DIY"-Superdrive, eli LG:n GSA-4136B (olikohan noin?) Mapowerin ulkoisessa kotelossa. Eli jos nurkissa lojuu vanha sisäinen asema, niin ostat jonkun halvan usb-kotelon, asema sisälle ja kas, eikun levyjä polttamaan.
iMac 27" 2,66 GHz i5 | 8 GB | 1 TB | 10.11.0
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
-
Viesti Kirjoittaja Jape »
..No prkl onhan mulla nopea uus LG polttava sisällä mun turhaksi jääneessä G4 733 digitaaliaudiossa...eikun sitä koteloa hakemaan huutonetistä.Wespa kirjoitti:No mulla toimii toi sigun "DIY"-Superdrive, eli LG:n GSA-4136B (olikohan noin?) Mapowerin ulkoisessa kotelossa. Eli jos nurkissa lojuu vanha sisäinen asema, niin ostat jonkun halvan usb-kotelon, asema sisälle ja kas, eikun levyjä polttamaan.
Tattis!
-
Viesti Kirjoittaja Infant »
Kerro jos saat edukkaasti tai löydät kaupasta halvalla. Itse katsoin koteloa, niin maksaa jonkun 60-70e helposti ja sillä hinnalla saa parinkin valmistajan uutukaisen usb-ulkoisen.Jape kirjoitti:..No prkl onhan mulla nopea uus LG polttava sisällä mun turhaksi jääneessä G4 733 digitaaliaudiossa...eikun sitä koteloa hakemaan huutonetistä.Wespa kirjoitti:No mulla toimii toi sigun "DIY"-Superdrive, eli LG:n GSA-4136B (olikohan noin?) Mapowerin ulkoisessa kotelossa. Eli jos nurkissa lojuu vanha sisäinen asema, niin ostat jonkun halvan usb-kotelon, asema sisälle ja kas, eikun levyjä polttamaan.
Tattis!
-
Siitähän oikeastaan oli kysekin. Kertoisitko mikä olisi siihen hintaluokkaan toimiva malli ja mistä ostaisin?Infant kirjoitti:Kerro jos saat edukkaasti tai löydät kaupasta halvalla. Itse katsoin koteloa, niin maksaa jonkun 60-70e helposti ja sillä hinnalla saa parinkin valmistajan uutukaisen usb-ulkoisen.Jape kirjoitti:..No prkl onhan mulla nopea uus LG polttava sisällä mun turhaksi jääneessä G4 733 digitaaliaudiossa...eikun sitä koteloa hakemaan huutonetistä.Wespa kirjoitti:No mulla toimii toi sigun "DIY"-Superdrive, eli LG:n GSA-4136B (olikohan noin?) Mapowerin ulkoisessa kotelossa. Eli jos nurkissa lojuu vanha sisäinen asema, niin ostat jonkun halvan usb-kotelon, asema sisälle ja kas, eikun levyjä polttamaan.
Tattis!
-
Viesti Kirjoittaja Infant »
En omista moista, mutta oletan että kaikki mallit toimivat, kuten käytännössä ulkoiset kovalevytkin toimivat Macissa. http://www.verkkokauppa.com vilkaisin postauksesi jälkeen ja siellä näkyy olevan LG GSA-E20N 66e, Samsung SE-S184M/EUBN 67e ja LaCie Double Layer DVD Drive Design by F.A. Porsche 70e halvimmasta päästä ja saatavilla heti. http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/ kertoo muita vaihtoehtoja, tiedä vaikka olisi jossain näppärästi kotipaikkasi lähellä. Silloin ehkä voi sopia palautuksesta, mikäli niin ikävästi kävisi, että ei toimisi.Jape kirjoitti: Siitähän oikeastaan oli kysekin. Kertoisitko mikä olisi siihen hintaluokkaan toimiva malli ja mistä ostaisin?
Jos epäilyttää toimivuus niin valmistajan sivuilta tai Googlesta löytynee tarkempaa tietoa. Käsittääkseni merkeillä ei ole kovin suurta eroa, kun ei taida sinulla tulla vaikeasti suojattujen PC-pelien varmuuskopiointiin tai vastaavaan..
-
Kiitos. Tosiaankin..Mulla on varmaan jäänyt pahat traumat niiltä ajoilta jolloin Mac-yhteensopivia laitteita joutui hakemaan kissojen ja koirien kanssa, ja kun löytyi niin se maksoi ainakin kolminkertaisesti verrattuna Winkkari-vastaavaan.
Kyllä Macin X on oikeesti hyvä !
T. Jape
Kyllä Macin X on oikeesti hyvä !
T. Jape
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka