Joo asiaan. Elikkäs minulla olisi nyt tässä käytössäni Toshiba Satellite A100 läppäri jossa on Intelin 1.4 rossu ja 256 RAM. ATI:n joku suhk koht toimiva näytön ohjain jne.... sellanen halvaksi läppäriksi halpa

Ja sitten veilä kysyisin minun Web kamerasta. Weppula on Logitech Notebook Deluxe ja toimii hyvin vintoosassa ja myös ubuntussani. Eli onko kellään kokemuksia kyseisestä kamerasta että toimiiko se ilman mitään ongelmiä esim skypessä ja iChatissä? kun kuitenkin varmaan käytän messenger tiliäni iChatin kautta paitsi jos mäkkiin on kehitetty joku Windos Live Messengerin tapainen softa.
Jos joku kehottaa että osta mäkki niin vastaan "Ei ole varaa" ja pelkän käyttöjärjestelmän tilaaminen tulee halvemmaksi, koska tällä hetkellä olen opiskelemassa eri paikka kunnalla missä vanhempani asuvat ja muutenkin opiskelen Muusikoksi eli mäkki oisi se muusikon paras kaveri.... niih, että minulla on sitä rahaa uponnut (vanhempien kautta kyllä) soittimiin ja muutenkin minun opiskeluun.
Kiitos että jakositte lukea ja ymmärrätte tilanteeni. Olen tosi kiitollinen että jollain olisi kokemuksia tuosta web kamerasta koska pitäisi saada toimima webkamera yhteys messenger ja skype keskusteluissa kavereiden takia ja myös vanhempieni ja muun perheen, koska he asuvat tsadissa ja minä tällä hetkellä joensuussa opiskelemassa

Kiitos! Olen puhunut

![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)