BT vai piuhallinen? Graafiseen käyttöön ja surffailuun.
Jollain langattomilla huomannut joskus että hiiri tulee reilusti kättä ja ajatusta perästä seuraten... Myynnistä löysin tuon Mighty Mousen hintaan 58€, jollain kokemusta?
Hyvä hiiri X:lle?
Keskustelua Mac-yhteensopivista laitteista
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
Hyvä hiiri X:lle?
Viesti Kirjoittaja marco_x »
-
-
-
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Meikämandolinon tahmanäpit tukkii mahtihiiren rullauspallon lähes viikottain. Sitten vaan käännän hiiren seljälleen ja hinkutan sitä vähän hiirimattoa vasten ja taas toimii. Silti en halua vaihtaa sitä mihinkään muuhun kokeilemaani hiiren.. ..niin on mukava käyttää tuo. Ja kaunis. Ja oikea johdon pituus.
iBook 14", iPod 20 Gt
-
Viesti Kirjoittaja maukku92 »
Sulla siis usb-malli (mulla bluetooth)? Olen sellaistakin käyttänyt, ja minusta tuntui, että se meni tukkoon koko ajan, ja ei toiminut oikein koskaan. Onkohan niissä muka jotain eroa, ulkoisesti ihan samanlaiset...p-veli kirjoitti:Meikämandolinon tahmanäpit tukkii mahtihiiren rullauspallon lähes viikottain. Sitten vaan käännän hiiren seljälleen ja hinkutan sitä vähän hiirimattoa vasten ja taas toimii. Silti en halua vaihtaa sitä mihinkään muuhun kokeilemaani hiiren.. ..niin on mukava käyttää tuo. Ja kaunis. Ja oikea johdon pituus.
-
Viesti Kirjoittaja Sheling »
Itse ainakin käytän BT Mighty Mousea päivittäin ihan surffailussa ja peruskäytössä.
Mutta Grafiikkaan suosittelen jotain Wacomin piirtopöytää. saa huomattavasti tarkempaa jälkeä. On minulla toki myös Logitec MX 10 pelikäyttöön, jos satun pelailemaan jotain mikä vaatii 2 näppäimistä hiirtä. Sillä MM käyttlö peli hiirenä on vaikeaa joskus oikean puoleinen näppäin ei tahdo nopeassa toiminnassa löytyä, joten tästä syystä pelaamiseen suosittelen jotain muuta. Onhan MM 2 näppäiminen mutta kuten yllä jo mainitsin, on itselläni oikean puoleisen näppäimen löytyminen vaikeaa nopeissa tilanteissa. Työpöydällä tämä toimii normaalisti.
Mutta loppu vetona sanoisin että surffaajalle ja hyötkäyttäjälle ihan verraton vehe.
akku / patterit kestää kauan!
Tässä mun näkemys MM vempeleestä!
Mutta Grafiikkaan suosittelen jotain Wacomin piirtopöytää. saa huomattavasti tarkempaa jälkeä. On minulla toki myös Logitec MX 10 pelikäyttöön, jos satun pelailemaan jotain mikä vaatii 2 näppäimistä hiirtä. Sillä MM käyttlö peli hiirenä on vaikeaa joskus oikean puoleinen näppäin ei tahdo nopeassa toiminnassa löytyä, joten tästä syystä pelaamiseen suosittelen jotain muuta. Onhan MM 2 näppäiminen mutta kuten yllä jo mainitsin, on itselläni oikean puoleisen näppäimen löytyminen vaikeaa nopeissa tilanteissa. Työpöydällä tämä toimii normaalisti.
Mutta loppu vetona sanoisin että surffaajalle ja hyötkäyttäjälle ihan verraton vehe.
akku / patterit kestää kauan!
Tässä mun näkemys MM vempeleestä!

Mac Pro 2.8GHz Quad-Core|16Gt|1Tt|Ati 5870 1Gt |MB early(2007)|iPad Wi-Fi+3G 64Gb |iPhone 3G 8Gb
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka