Nyt on vuoden ajan vanhempia painostettu macciin vaihtamiseen ja nyt olis sitten tän vuoden puolella tulossa parempi 20" iMac.
Käytiin faijan kaa helsingin varimportist hakee uus iPod nano ja siinä samalla sitten jo katteltiin iMaccii.Faija ei oo koskaan kiinnostunu ku oon puhunu uudest koneesta (ei kai oo kiinnostunu kun maksumies on ) mutta nytten kun käytiin siel varimportis niin ihan ku se olis jo tykästyny siihen iMacciin.Varsinkin kun myyjä viel esitteli sitä Eye Tv siin. Voi olla että ostetaan Eye Tv siinä samalla sit (faija hamuaa vaan mun telkkarii ittelleen). Mites kuinka hyvin tol näkyy tv jos ei ihan keskustassa asustele ?
Toimivatko nää laitteet macin kaa:
Tulostin canon ip4000
Kamera canon ixus 40
Videokamera jvc Everio gz (tarkkaa mallia en muista mut eiköhän niis kaikis oo sama)
Itse löytäisin varmasti nämä pienellä googletuksella mutta PC sano taas kerran sopimuksen irti (näyttis tällä kertaa) niin en oikeen ehdi ettii ku koulun koneella aika on rajallista.
Kannataisiko odottaa että leopard julkastaan (eikö pitäis tulla ihan näinä viikkoina) vai ostaa vanhalla käyttiksellä vaan ?
Maccia olen käyttänyt vain muutaman kerran, ja sekin ollut vaan ihailua ja kokeilua. Vuoden ajan oon tällä jo lueskellut melkein kaikki topicit läpi ja nyt on korkea aika rekisteröityä kun kohta siirryn valoisammalle puolelle 8)
Foorumin seuraaminen varmaan auttaa paljon siirtymistä PC:stä macciin mutta enköhän tule kysymään vielä monta kertaa, ja toivottavasti pystyn joskus itsekkin auttaan jotain, kunhan vaan kokemusta kertyy maceist.
Ps. Saako noita Hopeisen omenan hiirimattoi viel tilattuu jostain ?
Varmaan tulis tarpeeseen.
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)