Crimson kirjoitti:Koska Windows 7 on maailman edistynein käyttöjärjestelmä?
Minä itse asiassa vähän toivon tämän suuntaista. Tulisi vipinää Applenkin suuntaan enemmän Kilpailu on ihan ok, ja jos Windows on surkea, niin Mac OS X:n ei tarvitse olla niin hyvä. Sitä paitsi, jos Windows on parempi kuin Mac OS X, niin markkinoilla olisi laajempi valikoima koneita, johon sen asentaa, joka olisi taas ihan hyvä juttu. Minulle ihan sama kenen se tuote on, kunhan se toimii. Tällä hetkellä se on Mac.
Crimson kirjoitti:Koska Windows 7 on maailman edistynein käyttöjärjestelmä?
Minä itse asiassa vähän toivon tämän suuntaista. Tulisi vipinää Applenkin suuntaan enemmän Kilpailu on ihan ok, ja jos Windows on surkea, niin Mac OS X:n ei tarvitse olla niin hyvä. Sitä paitsi, jos Windows on parempi kuin Mac OS X, niin markkinoilla olisi laajempi valikoima koneita, johon sen asentaa, joka olisi taas ihan hyvä juttu. Minulle ihan sama kenen se tuote on, kunhan se toimii. Tällä hetkellä se on Mac.
Joo, toivottavasti 7 olisi oikeasti parempi kuin Vista. Vista tosin on parasta mitä Applelle on tapahtunut vuosiin.
Eilisessä Hesarissa oli pitkä juttupaketti Vistan ongelmista. Alempana oli pienempi juttu videoiden editoinnista, ja siinä mainittiin Macin olevan tuohon käyttöön Win-PC:tä parempi ratkaisu.
Muox: taisipa olla tänäpänen Hesari.
Viimeksi muokannut Repe Ruutikallo, 8.1.2009 klo 15.14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
No niin! Nyt sitten kaikki huomenna latailemaan uutta windows 7 betaa! Onkin sopivasti viikonloppu edessä niin ehtii joko hillua euforiassa tai hakata päätä seinään.
Mitä tulee paremmuuteen Mac vs Windows niin täytynee kuitenkin muistaa myös rauta ja toimiva takuu. Itselläni yksi aika iso syy tähän Apple maailmaan vaihtamiseen oli kuitenkin toimiva takuu eikä windows läppärien puolelta tuttu rauta vai softa vika -pompottelu ja vastuun väistely. Kuitenkin aina loppujen lopuksi asiakas ja työt kärsi eniten tästä eri valmistajien muna-miekkailusta.
Tietysti hyvä että kehitys kulkee ja tuleepahan vähän os x kehittäjäporukkaan vipinää jos windows 7 on sitä mitä väittää. 8)
Oli muuten Applelta erittäin hyvä veto jättää Snow Leopard esittelemättä MacWorldissa. Windows 7 Beta -julkaisu vie kuitenkin valtavasti palstatilaa jolloin Snow Leopard ei saisi riittävästi huomiota. Apple odottaa parempaa aikaa iskeä...
Onkos kukaan ehtinyt jo koetella tätä ihmettä OSX:n kaverina? Vaikkapa VMwarella?
Vaikuttaa tosiaan ihan mielenkiintoselta, ja olisi hauska koettaa mutta vähän mietityttää tuo toimivuus ja yhteensopivuus tässä macbookissa VMwaren kautta ajellessa.
Hoksasin juuri, että VMWare tarjoaa tuota 7 ultimate betaa virtuaalimasiinaksi ja laitoin latailemaan. Toivottavasti ovat saaneet edes jotain oikein tällä kertaa, varsinkin kiinnostaa muistisyöppöys.
malhotra kirjoitti:Tuota. Mulla on suuria vaikeuksia löytää latauslinkkiä tuolle betalle, kuka tarjoaa apua?
Mikäli oikein ymmärsin, m$:n sivuilla ainakin sanotaan että suuren kysynnän vuoksi serverit on alhaalla ja linkki tulee uudestaan kunhan saavat servut takaisin pystyyn...
olen asentanut kyseisen windows 7 beta 1 build 7000 järjestelmän bootcampillä macbook prohon. miten voin asentaa ajurit windows vista yhteensopivuus tilassa kun ei ole käytössä hiiren kakkos painiketta ennen ohjauslevyn ajuria?
olliporvali kirjoitti:olen asentanut kyseisen windows 7 beta 1 build 7000 järjestelmän bootcampillä macbook prohon. miten voin asentaa ajurit windows vista yhteensopivuus tilassa kun ei ole käytössä hiiren kakkos painiketta ennen ohjauslevyn ajuria?
olliporvali kirjoitti:olen asentanut kyseisen windows 7 beta 1 build 7000 järjestelmän bootcampillä macbook prohon. miten voin asentaa ajurit windows vista yhteensopivuus tilassa kun ei ole käytössä hiiren kakkos painiketta ennen ohjauslevyn ajuria?
Asensin Fusioniin, mutta uudet hienot silmäkarkit jää poies kun Aero ei vieläkään futaa virtuaalikoneessa. Ei viittis tota Vista osiota jyrätä jos se ei sitten toimikaan kunnolla, kun sitä kuitenkin tarvitsee jonkin verran.
Asensin Win7 betan kakkoskovalevylle. Mulla on ollut jo pidempään Vista 64-bit PC:n käyttiksenä ja siihen verrattuna parannusta on tullut. Vistastakaan ei ole hirveitä valittamisia ollut, mutta tuntuu tämä Win7 jo betanakin käynnistyvän nopeammin ja pyörivän sutjakammin. Jonkin verran pikkubugeja ja käyttöliittymähölmöyksiä löytyy edelleen, mutta muuten on ollut vakaa käyttis tässä parin päivän testauksen perusteella. Windows Explorer on kyllä edelleen tiedostoselaimena Finderia miellyttävämpi, joskaan kumpikaan ei vedä vertoja Directory Opukselle (joka taasen ei toimi ihan kunnolla Win7 betassa ).
Ei tämä mikään maailmoja mullistava käyttis ole, käytännössä paranneltu, nopeampi Vista. Yhä valitsisin OSX:n mieluusti ainoaksi käyttiksekseni, jos siinä pyörisi kaikki kaipaamani ohjelmat.