mikä neuvoksi? yksityiskohtaiset ohjeet kiitos

ps. vaikka laitan levytyökalusta kirjaamisen käyttöön, niin ei siltikään anna jatkaa :/
edit: suostuipas, kun käynnistin vain koneen uudelleen

Viesti Kirjoittaja kotitonttu »
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
Viesti Kirjoittaja Stuge »
Netistä löytyy monta ohjetta esim. USB tikun tekemiseen. Tässäpä esimerkiksi yksi: http://lifehacker.com/5823096/how-to-bu ... lash-drive Voit asentaa suoraan tikulta Lionin, ei tarvitse lumileopardia asentaa ensin. (Tikku koneeseen kiinni ja käynnistys alt pohjassa niin pääset valitsemaan käynnistyksen tikulta.)kotitonttu kirjoitti:oon nyt päivittäny oman snow leopardin lioniin. miten mun kandee toimia, jos tulevaisuudessa haluan asentaa käyttiksen uudelleen? ( ninkuin vinukoissa kerran vuodessa melkeen, kun alkaa käymään lagiseksi). Tarkotan, että voinko mä polttaa itselleni jotenkin lionin asennus dvd:n, jolla voin tehdä puhtaan asennuksen joskus myöhemmin, vai miten tää homma toimii macci maailmassa? tai jos macci menee niin sekasin, ettei enää lähde käyntiinkään, niin silloin ainakin pitäisi olla jokin levy, miltä sen asentaa uudelleen...vai pitääkö koneen mukana tullut snow leopardi ensin asentaa, ja sitten taas päivittää se lioniin?
ps. kun tekee varmuuskopioita ulkoselle kovolle, mihin formaattiin toi kovo kandee alustaa? noita macin omia näyttäis olevan nii montaa erilaista...kirjaavaa jne..
Viesti Kirjoittaja iDude »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Kuulostaisi siltä että kone sammuttaa näytön. (Toiminto löytyy energiansäästäjästä.) Mutta kyllä sen pitäisi herätä näppäimistöön koskemalla.kotitonttu kirjoitti:mitä macbookki pro duunaa, kun sen antaa olla koskemattomana jonkun aikaa, niin menee näyttö sun muut pimeeks ja toi valkonen nukkumatti valo jää palamaan (ei siis välky). ja ainoo keino saada kone ylös, on painaa virtanappulaa...mitä tilaan se siis menee? käyttiksenä siis uusi lioni
no paholainen, niimpäs onkin..ihmettelin aluksi kun ei lähteny näyttö päälle vaikka liikutteli hiirtä...sitten kun painoi koksetuslevyn "nappia" niin heräs samantienkallekilponen kirjoitti:Kuulostaisi siltä että kone sammuttaa näytön. (Toiminto löytyy energiansäästäjästä.) Mutta kyllä sen pitäisi herätä näppäimistöön koskemalla.kotitonttu kirjoitti:mitä macbookki pro duunaa, kun sen antaa olla koskemattomana jonkun aikaa, niin menee näyttö sun muut pimeeks ja toi valkonen nukkumatti valo jää palamaan (ei siis välky). ja ainoo keino saada kone ylös, on painaa virtanappulaa...mitä tilaan se siis menee? käyttiksenä siis uusi lioni
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”