[?]käsky 0x2: Älä käytä väärin Steven, Applen tai hänen temppelinsä nimeä.Zuicci kirjoitti:Sai var. No Applea myyvistä storeista.

![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
Viesti Kirjoittaja Jamac »
[?]käsky 0x2: Älä käytä väärin Steven, Applen tai hänen temppelinsä nimeä.Zuicci kirjoitti:Sai var. No Applea myyvistä storeista.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Sori, mutta kun täällä on fan-boyt ja fan-girlit näppisvaahdossa kirjoitelleet aiheesta päivätolkulla... Sen lisäksi että informaatio löytyy asianomaisten Aplle-liikkeiden etusivuilta..Zuicci kirjoitti:Kiitos. Tiesin että nimenomaan tältä foorumilta saa asiantuntevia ja asiallisia vastauksia.
Viesti Kirjoittaja Zuicci »
Jep. Totesin itsekin että KVG toimii myös Mac-maailmassa. Luv än piis.Jamac kirjoitti:Sori, mutta kun täällä on fan-boyt ja fan-girlit näppisvaahdossa kirjoitelleet aiheesta päivätolkulla... Sen lisäksi että informaatio löytyy asianomaisten Aplle-liikkeiden etusivuilta..Zuicci kirjoitti:Kiitos. Tiesin että nimenomaan tältä foorumilta saa asiantuntevia ja asiallisia vastauksia.
Viesti Kirjoittaja omppa »
Viesti Kirjoittaja Zuicci »
Kävin sitten suoraan hakemassa kaupasta. Lasipalatsin Tectorista hyllystä löytyi. Ja asennus päällä jo!omppa kirjoitti:Mulla oli up-to-date shipattu 23.8., shipped to Helsinki 27.8., ei kuitenkaan tullut tänään postissa.
Mac Box Setissä lukee et shipattu 28.8. ja shipped to Helsinki 28.8... se voinee vielä äärimmäisellä tuurilla tulla ennen viikonloppua.
Viesti Kirjoittaja pökkelö »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Ehdottomasti kannattaa. Tuo on TODELLA pieni hinta käyttispäivityksestä.pökkelö kirjoitti:Mitä tuo uusi päivitys tuo tullessaan ?
Minulla vasta reilu vuosi kokemusta Macilla. Kannattaako tuo 29 € maksaa. Saako sillä muuta kuin uudet kauniit kuvakkeet ?
Tuoko jotain uutta ja välttämätöntä ?
Viesti Kirjoittaja maaomena »
Viesti Kirjoittaja ajp »
Huoh, tätähän on jankutettu jo aika monesti, mutta kerta vielä: se asentuu siltä 29e levyltä vaikka kuinka monelle koneelle, mutta on lisenssiehtojen vastaista asentaa useampaan kuin yhteen koneeseen.omenakampi kirjoitti:Laittaisko joku lumen 29e kahteen koneeseen ja sanoisko että toimiiko.
Oh, mä joudun näköjään odotteleen että se tuodaan mulle käteen.. Out for delivery!!Zuicci kirjoitti:Kävin sitten suoraan hakemassa kaupasta. Lasipalatsin Tectorista hyllystä löytyi. Ja asennus päällä jo!omppa kirjoitti:Mulla oli up-to-date shipattu 23.8., shipped to Helsinki 27.8., ei kuitenkaan tullut tänään postissa.
Mac Box Setissä lukee et shipattu 28.8. ja shipped to Helsinki 28.8... se voinee vielä äärimmäisellä tuurilla tulla ennen viikonloppua.
Viesti Kirjoittaja Laser Karaoke »
Viesti Kirjoittaja jmaa »
Viesti Kirjoittaja masaman »
Halvemmalla pitäis päästä, tilaa täältä:masaman kirjoitti:Jäi vähän vaivaamaan yksi asia, Jos olen ostanut koneen heinäkuus niin riittääköö pelkka päivitys 8.95 euron hinnalla, vai pitääkö siihen ostaa 29e maksava retail?
Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä »
Viesti Kirjoittaja masaman »
Itse olin ainakin ostanut. 9e paketti menee MBP:hen (julkaistu+ostettu sen tietyn päivän jälkeen), ja toinen versio Mac Minille joka ostettu sitä tiettyä päivää ennen.masaman kirjoitti:edellisissä sivuissa joku oli silti ostanut tuon 8.95e fullfill ja 29e retail maksavan paketin.. mitä järkeä siinä on?
Viesti Kirjoittaja Laser Karaoke »
Vista, anyone?Macco kirjoitti:Miksi sellaista käyttistä kukaan tekisi?omenakampi kirjoitti:instead of bigger, slower and more bloated.
Viesti Kirjoittaja Machist »
Puuh, vihdoin! Äsken tuli order shipped maili.. Ei kyllä SL:t kiinnosta pätkääkään mutta se messissä oleva mDP->VGA kelpaa heti tähän hätään.Matti Niemelä kirjoitti:Hienoa. Itsellä ei ole tilaus edes lähtenyt vielä, vaikka tilauspäivä tais olla 24.
Viesti Kirjoittaja ecg78 »
moro,Machist kirjoitti:Saas nähdä milloin tulee perille perjantaina postitettu tilaus.
Tuota tilausta ei näköjään voi seurata kun en kuriirilla ottanut toimitusta vaan postilla.
Tavallista postia ei voi seurata. Se menee siellä kirjeiden mukana siinä missä muutkin kirjeet, niitä ei leimailla koneille joka (millään) pysäkillä.ecg78 kirjoitti:moro,Machist kirjoitti:Saas nähdä milloin tulee perille perjantaina postitettu tilaus.
Tuota tilausta ei näköjään voi seurata kun en kuriirilla ottanut toimitusta vaan postilla.
siellä order trackingissä näkyy jonkin sortin kuninkaallisen postin seurantakoodi (mullakin toimitustapa normiposti). mutta tnt:n seuranta ei löydä mittään...tietääkö joku mistä tota "tavallisen postin" lähetystä voi seurata?
tv sammy
Viesti Kirjoittaja dzam »
Ikävä kyllä juurikin näin.Matti Niemelä kirjoitti:Tavallista postia ei voi seurata. Se menee siellä kirjeiden mukana siinä missä muutkin kirjeet, niitä ei leimailla koneille joka (millään) pysäkillä.
Viesti Kirjoittaja Jay »
Viesti Kirjoittaja Cecilia »
Tästä tuntuu olevan vähän ristiriitaista tietoa. Toisaalta Apple lupaa, että kaikissa perjantain jälkeen ostetuissa koneissa olisi SL valmiina, mutta toisaalta vielä äsken MBP:n tiedoissa oli käyttöjärjestelmänä Leopard. Tilasin tänään tuolta 13" MBP:n, pitää vain toivoa parasta.Jay kirjoitti:Onko Storesta ostettavissa Maceissa vielä Snow Leopard asennettuna?
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”