Punaisen johtajan sanoin: "Almost there!"Viizei kirjoitti:Kiitos kommenteista saapumispäivämäärää koskien.Pitää itse alkaa seuraamaan tilannetta..näyttää kyllä siltä, että perjantaina tulee.
Mac OS X Leopardin julkaisupäivä 26.10.2007
Mac OS X, Boot Camp ja virtualisointi
-
-
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Eks toi Applen sivulla olevan laskurin tarkoitus ole näyttää tarkasti millon Pakettia saa ostaa!!!? Siks just Lontoossakin pidetään ovia auki pidempään...
"MacLive Expo will extend their opening hours at the show on the Friday 26th October to 6.30pm so that Mac Users can get their hands on a copy of Mac OS X 10.5 'Leopard."
En usko että on mitään toivoa saada tota pakettia ennen laskettua h-hetkeä. Niinhän nuo synkronisoi esim. PS3sen myynnin... ympäri maailmaa tasan samalla kellonlyönnillä tuotetta saa vasta myydä - se että jos jossain jollain on kaveri töissä ja suostuu antaa pari tuntia aikasemmin on eri asia... ja tosiaan vaikee sanoa tosta postituksesta... käsittääkseni kuriirit lopettaa joskus 5delta eli ainakaan tällä aikavuohykkeellä ei kerkee perjantaiks.![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
"MacLive Expo will extend their opening hours at the show on the Friday 26th October to 6.30pm so that Mac Users can get their hands on a copy of Mac OS X 10.5 'Leopard."
En usko että on mitään toivoa saada tota pakettia ennen laskettua h-hetkeä. Niinhän nuo synkronisoi esim. PS3sen myynnin... ympäri maailmaa tasan samalla kellonlyönnillä tuotetta saa vasta myydä - se että jos jossain jollain on kaveri töissä ja suostuu antaa pari tuntia aikasemmin on eri asia... ja tosiaan vaikee sanoa tosta postituksesta... käsittääkseni kuriirit lopettaa joskus 5delta eli ainakaan tällä aikavuohykkeellä ei kerkee perjantaiks.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Juu Estimated Shipping tarkottaa milloin se paketti laitetaan tulemaan.IIIMacci kirjoitti:Eks toi Applen sivulla olevan laskurin tarkoitus ole näyttää tarkasti millon Pakettia saa ostaa!!!? Siks just Lontoossakin pidetään ovia auki pidempään...
edit:
Jos lukee shipped (ja vahvistusmaili) niin paketti on matkalla
edit: niin siis ei liittynyt tuohon laskuriin kylläkään
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Mulla lukee että prepared for shipping..
Viesti Kirjoittaja ramses »
Mulla lukee että prepared for shipping..
Tarkoittanee että pian lähtee matkaan?
Tarkoittanee että pian lähtee matkaan?
-
-
-
-
-
Jipppppiiii
Viesti Kirjoittaja ramses »
Mulla on kyllä aina tullu Applelta kamat heti seuraavana päivänä kun ne on lähtenyt. En tiedä ehtikö ne jo yö lennolle Hollannista Helsinkiin. Mutta perjantaina viimeistään.
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tännekin oli tullut meili Applelta (olisko Steve-setä itse henkilökohtaisesti mulle postia lähettänyt, ei voi varmuudella tietää), jossa sanotaan, että
Eli hienoa, että on matkaan lähtenyt, huonoa, että tulee vasta maanantaina. Eipä silti, tuossahan jätetään myös kinkun mentävä aukko sille, että voip ilmestyä aiemminkin.Your order was shipped on 24.10.2007, and we expect your order to be delivered to your shipping address on or before 29.10.2007.
Viimeksi muokannut Macco, 25.10.2007 klo 8.10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja ecg78 »
jos vaihdat hakutyypiksi viite (reference) niin löytääkö sitten?Jaska kirjoitti:Carrier Tracking Number on 10-numeroinen, kun se normaalisti on ollut 9-numeroinen. TNT:n seuranta ei myöskään toimi kun merkkejä on yksi liikaa. Miten muiden seuranta pelaa?
jos ei löyä, niin sitten paketti ei ole vielä saapunut tnt:n jakeluautoon, vaan on jollain applen laiturilla häkissä..
tv sammy
-sammy
-
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Kyllä Steve lähettää nuo postit henkilökohtaisesti.Macco kirjoitti:Tännekin oli tullut meili Applelta (olisko Steve-setä itse henkilökohtaisesti mulle postia lähettänyt, ei voi varmuudella tietää),
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
relax relax, kyllä se hyvinkin ehtii vielä suomeen perjantaiksi.Jaska kirjoitti:Voi häkkilintu! Viikonloput osuu aina väärään paikkaan. Onkohan Oulusta ostettavissa Leopardia perjantaina? Voisin ajella hakeen ylimääräisen laatikon.
mää tilasin viime keskiviikkona airport extremen, ke-yöllä tuli shipped ilmoitus. seuranta näytti, että se oli jossain transitpointissa koko torstain ja perjantaiaamuna se oli sylissäni.

-sammy
-sammy
-
Viesti Kirjoittaja Jaska »
Kyllä se Steve on ahkera!
Jos lepuuttaisin pakaroitani Helsingissä, en olisi huolissani toimituksesta tälle viikolle. Tänne pohjolaan ottaa aina yhden ylimääräisen vuorokauden ennen kuin toimittavat tavaran.
Pistin varmuuden vuoksi Leopardin latautumaan Applen servereiltä ja poltan itse kissaeläimen levylle jos TNT kusee hommat.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Jos lepuuttaisin pakaroitani Helsingissä, en olisi huolissani toimituksesta tälle viikolle. Tänne pohjolaan ottaa aina yhden ylimääräisen vuorokauden ennen kuin toimittavat tavaran.
Pistin varmuuden vuoksi Leopardin latautumaan Applen servereiltä ja poltan itse kissaeläimen levylle jos TNT kusee hommat.
-
Viesti Kirjoittaja jamo »
Minulle Steve oli laittanut viestinsä vasta tänä aamuna klo 4:26. Aika monta mailia on tuon ja ensimmäisien välillä ehtinyt lähettää...
Tilasin Leopardin lisäksi kuulokkeet ja näppiksen. Jostain kumman syystä tilaus näkyy kahdessa osassa, näppäimistö omana. toimituksenaan. Kuitenkin TNT:n seurantanumero on sama, joten tarkoittaako tuo yhden lähetyksen kahta eri kollia?
Numero ei vielä näy TNT:n seurannassa. Oletan syyksi ecg78:n mainitsemaa seisahtunutta rahtihäkkiä. Ja toimitusta tälle viikolle näyttää olevan turha odottaa. Sanoo vain tylysti 29.10, ilman mitään "On or beforeja".
Tilasin Leopardin lisäksi kuulokkeet ja näppiksen. Jostain kumman syystä tilaus näkyy kahdessa osassa, näppäimistö omana. toimituksenaan. Kuitenkin TNT:n seurantanumero on sama, joten tarkoittaako tuo yhden lähetyksen kahta eri kollia?
Numero ei vielä näy TNT:n seurannassa. Oletan syyksi ecg78:n mainitsemaa seisahtunutta rahtihäkkiä. Ja toimitusta tälle viikolle näyttää olevan turha odottaa. Sanoo vain tylysti 29.10, ilman mitään "On or beforeja".
--This line not left blank intentionally--
-
tarkennuksena vielä, että siinä mun viime viikon ke tehdyssä tilauksessa estimaattina näkyi tämän viikon tiistai. se on kaiketi joku applen laskennallinen estimaatti, joka minulla on useasti näyttänyt positiivisesti väärin (vrt. touch kuun vaihteessa, tuli viikon "etuajassa").jamo kirjoitti:Minulle Steve oli laittanut viestinsä vasta tänä aamuna klo 4:26. Aika monta mailia on tuon ja ensimmäisien välillä ehtinyt lähettää...
koen, että sillä ei ole väliä mihin aikaan pakkaus on shipattu viime yönä, koska seuraava tnt:n rahtikone vantaalle tulee vasta ensi yönä.
tv nimim tnt rules
-sammy
-
Viesti Kirjoittaja bandha »
Soitin TNT:lle, kun oli muuta asiaa samalla. Eivät löytäneet mitään pakettia omasta järjestelmästä, joka olisi tulossa minulle perjantaina tai maanantaina. Luultavasti tällaisessa tapauksessa se numero on tahalleen irroitettu normaaleista trackingjärjetelmistä jotta innokkaimmat odottelijat eivät tukkeuttaisi TNT:n verkkopalvelua.Jaska kirjoitti:Carrier Tracking Number on 10-numeroinen, kun se normaalisti on ollut 9-numeroinen. TNT:n seuranta ei myöskään toimi kun merkkejä on yksi liikaa. Miten muiden seuranta pelaa?
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Aikamoinen johtopäätös. Kyllä nyt on jostain muusta kyse.bandha kirjoitti:Soitin TNT:lle, kun oli muuta asiaa samalla. Eivät löytäneet mitään pakettia omasta järjestelmästä, joka olisi tulossa minulle perjantaina tai maanantaina. Luultavasti tällaisessa tapauksessa se numero on tahalleen irroitettu normaaleista trackingjärjetelmistä jotta innokkaimmat odottelijat eivät tukkeuttaisi TNT:n verkkopalvelua.Jaska kirjoitti:Carrier Tracking Number on 10-numeroinen, kun se normaalisti on ollut 9-numeroinen. TNT:n seuranta ei myöskään toimi kun merkkejä on yksi liikaa. Miten muiden seuranta pelaa?
-
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka