![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kokeilin myös tyttöystävän macbook prossa ladata torrentteja mutta sekään ei suostunut aloittamaan niitä?
Viesti Kirjoittaja impulssi »
Viesti Kirjoittaja Mäksä »
Viesti Kirjoittaja honpsu »
Korkeintaan kehittyvä yksilö.iDude kirjoitti: ..Eli olet niinkuin joku kehittäjä..?
Viesti Kirjoittaja jmaa »
Vilkaiseppa järjestelmäasetuksiin?Mäksä kirjoitti:öö, mites ihmeessä noi työpöydät oikeen järjestyy.
Ensin työpöytä 1, sitten Mail, sitten työpöytä 2.
Noh, nyt pompin äsken ohjelmista toiseen niin nyt onkin työpöytä 1, työpöytä 2, mail...
Miten voin itse määritellä missä järjestyksessä ne on, ja miten ne saa myös pysymään siinä?
Viesti Kirjoittaja miniapple »
Viesti Kirjoittaja pmalm »
Mitä ohjelmaa käytät? Ongelma alkoi jo DP4:n aikoihin, kaikki torrent-ohjelmat ei vaan toimi vielä lionissa.impulssi kirjoitti:Osaako joku auttaa? Eli tänään päivitin tohon OS X Lionii ja ihan appstoresta ostettu, mutta kun koittaa lataa torrentteja niin jostain syystä ne ei vaan lähde latautumaan? Muuten netti toimii ihan normaalisti eikä ole mitään ongelmaa![]()
Kokeilin myös tyttöystävän macbook prossa ladata torrentteja mutta sekään ei suostunut aloittamaan niitä?
Viesti Kirjoittaja impulssi »
Vuzea ja uTorrenttia olen kokeillu ja kumpikaan ei lataa, pitää siis kokeilla tota BitTorrenttiapmalm kirjoitti:Mitä ohjelmaa käytät? Ongelma alkoi jo DP4:n aikoihin, kaikki torrent-ohjelmat ei vaan toimi vielä lionissa.impulssi kirjoitti:Osaako joku auttaa? Eli tänään päivitin tohon OS X Lionii ja ihan appstoresta ostettu, mutta kun koittaa lataa torrentteja niin jostain syystä ne ei vaan lähde latautumaan? Muuten netti toimii ihan normaalisti eikä ole mitään ongelmaa![]()
Itsellä BitTorrent toimii ok, Vuze ei lataa mitään.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Siellä on asetuksissa defaultina päällä "Automaticalle rearrange spaces based on most recent use".Mäksä kirjoitti:öö, mites ihmeessä noi työpöydät oikeen järjestyy.
Noh, nyt pompin äsken ohjelmista toiseen niin nyt onkin työpöytä 1, työpöytä 2, mail...
Miten voin itse määritellä missä järjestyksessä ne on, ja miten ne saa myös pysymään siinä?
Viesti Kirjoittaja Supermurs »
Transmission näyttäisi toimivan.impulssi kirjoitti:Vuzea ja uTorrenttia olen kokeillu ja kumpikaan ei lataa, pitää siis kokeilla tota BitTorrenttiapmalm kirjoitti:Mitä ohjelmaa käytät? Ongelma alkoi jo DP4:n aikoihin, kaikki torrent-ohjelmat ei vaan toimi vielä lionissa.impulssi kirjoitti:Osaako joku auttaa? Eli tänään päivitin tohon OS X Lionii ja ihan appstoresta ostettu, mutta kun koittaa lataa torrentteja niin jostain syystä ne ei vaan lähde latautumaan? Muuten netti toimii ihan normaalisti eikä ole mitään ongelmaa![]()
Itsellä BitTorrent toimii ok, Vuze ei lataa mitään.
Edit. Ei toimi kyllä BitTorrenttikaan
Viesti Kirjoittaja Kukkols »
Viesti Kirjoittaja hannpk »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mees tuonne ja paina install-nappulaa.Kukkols kirjoitti:Click2Flash ei näköjään toimi leijonassa, enkä pääse kirjautumaan Sampo pankin verkkopankkiin.
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Täällä näyttää olevan tuo jälkimmäinen.MacFastela kirjoitti:Mikäs buildi teillä asentaneilla on se jellona on? Sillä vaan kun kaverilla on 11A494 ja toisella 11A511. Molemmat ostettu app storesta.
Viesti Kirjoittaja juishi »
Käyttääkös tuo Sampoon kirjautuminen vielä sitä java-härpäkettä? Jos käyttää niin java ei tainnut asentua automaattisesti jellonan ohessa, asentunee käynnistämällä /Applications/Utilities/Java Preferences appin.Macco kirjoitti:ampo-verkkopankkiin en osaa sanoa muuta kuin, että vaihda pankkia... Oletko kokeillut muuten Sampossa sitä mobiiliversiota verkkopankista?Kukkols kirjoitti:Click2Flash ei näköjään toimi leijonassa, enkä pääse kirjautumaan Sampo pankin verkkopankkiin.
Pitää yrittää asentaa tuo Click2Flash uusiksi.Macco kirjoitti:Mees tuonne ja paina install-nappulaa.Kukkols kirjoitti:Click2Flash ei näköjään toimi leijonassa, enkä pääse kirjautumaan Sampo pankin verkkopankkiin.
Minulla oli jo SL:ssä Click2Flash, ja nyt ei enää pelannut. Tuolta kävin asentamassa sen uudelleen, ja taas pelaa.
Sampo-verkkopankkiin en osaa sanoa muuta kuin, että vaihda pankkia... Oletko kokeillut muuten Sampossa sitä mobiiliversiota verkkopankista?
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Unohtuiko sanoa, minne pitää mennä? Anyway, mene menusta Safari => Safari Extensions.. ja paina siellä install-nappulaa.Macco kirjoitti:Mees tuonne ja paina install-nappulaa.Kukkols kirjoitti:Click2Flash ei näköjään toimi leijonassa, enkä pääse kirjautumaan Sampo pankin verkkopankkiin.
Minulla oli jo SL:ssä Click2Flash, ja nyt ei enää pelannut. Tuolta kävin asentamassa sen uudelleen, ja taas pelaa.
Viesti Kirjoittaja Mäksä »
Tuo poisti vain tuon ongelman, että ne muuttuvat itsestään. Miten voin itse ne määritellä et missä järjestyksessä ne on? Ei ainakaan raahaamalla pysty.Thoth kirjoitti:Siellä on asetuksissa defaultina päällä "Automaticalle rearrange spaces based on most recent use".Mäksä kirjoitti:öö, mites ihmeessä noi työpöydät oikeen järjestyy.
Jeps kiitti. Käynnistin tuon softan, en tiedä mitä tein? Mutta nyt pääsee taas kirjautumaan Sammon verkkopankkiin.juishi kirjoitti:Käyttääkös tuo Sampoon kirjautuminen vielä sitä java-härpäkettä? Jos käyttää niin java ei tainnut asentua automaattisesti jellonan ohessa, asentunee käynnistämällä /Applications/Utilities/Java Preferences appin.Macco kirjoitti:ampo-verkkopankkiin en osaa sanoa muuta kuin, että vaihda pankkia... Oletko kokeillut muuten Sampossa sitä mobiiliversiota verkkopankista?Kukkols kirjoitti:Click2Flash ei näköjään toimi leijonassa, enkä pääse kirjautumaan Sampo pankin verkkopankkiin.
Kiitti, nyt lähti Click2Flash toimimaan.Thoth kirjoitti:Unohtuiko sanoa, minne pitää mennä? Anyway, mene menusta Safari => Safari Extensions.. ja paina siellä install-nappulaa.Macco kirjoitti:Mees tuonne ja paina install-nappulaa.Kukkols kirjoitti:Click2Flash ei näköjään toimi leijonassa, enkä pääse kirjautumaan Sampo pankin verkkopankkiin.
Edit: Huom! Saitilla http://clicktoflash.com/ on vanha versio 1.5.5. Uusin version Safari Extensions -sivulla on 2.2.5.
Viesti Kirjoittaja Maahantuoja »
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Koska, kuten jo täällä muut kertoivatkin, käytän iPhonea sen verran ahkerasti, että tuo ei ole mikään epäintuitiivinen tapa - ainakaan taikahiirellä. Sama kai on, hiplaako iPhonen näyttöä tekstiä vierittääkseen vai rotan selkää, kunhan molemmat toimivat samalla tavalla. Varsinainen mukavuus on tuo safarin taakse/eteen, joka toimii aivan samoin kuin iOS-safarilla.mindgame kirjoitti:Miksi siihen pitäisi tottua?jomppa kirjoitti: Siihen tottuu muuten yllättävän nopeasti. Onko kenelläkään tietoa, miten saisi win7:n skrollauksen vastaavanlaiseksi?Siksi, ku Apple sanoo näin? Niin kauan ku en näyttöä hiplaa suoraa sormilla, tuo on niin epäintuitiivinen tapa scrollata. Oletuksena vielä. hohhoi mikä aivopieru. Alkaa Jobs tulla vanhaksi.
Viesti Kirjoittaja OmenaOnPunainen »
Viesti Kirjoittaja nin »
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1105963Trollaaja kirjoitti:Leikkaa-toiminnosta olen aivan samaa mieltä, viimeksi eilen olisin tarvinnut. Pakko siihen on olla jokin keino?hattu kirjoitti:Niin ja se LEIKKAA toiminto,x puuttuu edelleen Finderista sekin.. älytöntä
UpsThoth kirjoitti:Unohtuiko sanoa, minne pitää mennä? Anyway, mene menusta Safari => Safari Extensions.. ja paina siellä install-nappulaa.Macco kirjoitti:Mees tuonne ja paina install-nappulaa.Kukkols kirjoitti:Click2Flash ei näköjään toimi leijonassa, enkä pääse kirjautumaan Sampo pankin verkkopankkiin.
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”