Jyre kirjoitti:Mullakin on tuo noutopäivä 25 loka 2007 ja kohde Rovaniemi. Miten, onko se siis tänään noudettavissa jostain? Vai onko TNT noutanut sen Applen varastoista tuolloin? En malta odottaa
-jyrki
Mulla sama mutta kohde Joensuu. Soitin TNT:lle ja sanoivat jakelun tapahtuvan maanantaina ja ei voi kuulemma noutaa mistään. Laitoin heille sähköpostilla valtakirjan jättää paketti postiluukusta jos en ole kotona.
Maanantaina Eikai tässä joudu sinne asti odottamaan... Noo, täytynee kai tyytyä siihen, mutta kun silloin on jo koulua...
alle vuorokausi niin se on ulkona ^^. paitsi ettei se mua hyödytä paitsi että voin innoissani lukea viikonlopun juttuja. applen fistoressa on nyt sanonut, että Apple's Online and phone Order Status services are temporarily unavailable due to a scheduled upgrade to our systems.
Mutta usa storessa kertoo että lähetetään 26. päivä vasta ja perillä tulee olemaan täällä syrjäseutukaupunki-Kuopiossa 30-31.10 . Siis mulla tulee toi päivitysjuttu eikä retail-versio. No ehkä se voisi hyvässä lykyssä tulla maanantaina kun kyllä toi macbookikin tuli päivän ennen laskettua aikaa
Defic kirjoitti:alle vuorokausi niin se on ulkona ^^. paitsi ettei se mua hyödytä paitsi että voin innoissani lukea viikonlopun juttuja. applen fistoressa on nyt sanonut, että Apple's Online and phone Order Status services are temporarily unavailable due to a scheduled upgrade to our systems.
Mutta usa storessa kertoo että lähetetään 26. päivä vasta ja perillä tulee olemaan täällä syrjäseutukaupunki-Kuopiossa 30-31.10 . Siis mulla tulee toi päivitysjuttu eikä retail-versio. No ehkä se voisi hyvässä lykyssä tulla maanantaina kun kyllä toi macbookikin tuli päivän ennen laskettua aikaa
mullakin on toi up-to-date kopio eikä ole vielä lähtenyt matkaan. Näyttäis sltä että paketti on perillä 26 päivä vain niillä, jotka maksoivat sen 129€.
TomBear kirjoitti:Tänne Leopardi saapui jo tänään tuttavan avustuksella.
Lisättäköön vielä että aivan virallinen ja maksettu versio.
"virallinen ja maksettu versio" -> Ei voi kun ihmetellä
MacBook Pro 13" 4/750 GB + 6 HDD
iPhone 3G 16
FJS tornikone: Scientific Linux 6.1
"If it makes money... We don't make a lot of money, not to start out... We'll figure out how to make money on the community perhaps later."
-Steve Ballmer
Itsellänikin lukee arvioidussa toimituspäivässä 29.10... Ostin Leon kuitenkin heti samana päivänä kun sain Applelta ilmoituksen että Leon voi jo varata... Eli ainakaan myöhäinen ostaja en ollut. TNT:n sivuilla näkyisi olevan noutopäivä 25.10... Toivoa sopii että Leo tulisi huomenna.
Sanokaas muuten että onko näihin Leopardin laittoimiin versioihin luottamista? Ei sillä että itse olisin niihin turvautunut/turvautmassa (oikea Leo tilattu), mutta kaverini aikoo ottaa netistä jonkun torrent-sivuston kautta Leon itselleen. Voiko näihin luottaa? Kaverini kun on ennen ollut kunnon applen tukija ("ostan vain Applen tuotteita, ja laillisesti"), mutta nyt hän aikoo mennä sieltä missä on aita matalin. Sanokaas nyt joitain juttuja, joilla saan kaverini mielen muuttumaan! Siis ei nyt niitä "laitonta hommaa, tuhma tuhma!", vaan mitä huonoa näissä netin kautta imitetuissa käyttöjärjestelmissä on? Ymmärrätte varmaan mitä haen.
MacBook Pro 15", 2,16GHz, Core2Duo, 2GB, 120GB, Radeon X1600 128MB
Valitettavasti netissä on ladattavissa täsmälleen sama versio jota tässä nyt odotetaan kuin kuuta nousevaa. On jotenkin väärin että käyttiksen saa laittomasti lataamalla aiemmin kuin rehdisti ostamalla, vaan minkäs teet. Aktivointia Apple ei onneksi ole käyttikseen lisännyt, vaikka se saattaisi kitkeä enimmät piraatit.
Kun ihmiset alkaa saamaan paketoituja Lepardeja, leviää myös tieto sen buildista. Sitten kun etsii netistä torrentin tuolle buildille ja investoi kaksikerroksiseen DVD-levyyn, niin periaatteessa samaa tavaraa se on.
Eli minä en tiedä mitään perusteluja "tuhma tuhma" -homman lisäksi. Poltetun levyn tarkistussummankin voinee verrata myyntiversioon. Jos summa täsmää, niin ei mitään eroa.
Jaska kirjoitti:Valitettavasti netissä on ladattavissa täsmälleen sama versio jota tässä nyt odotetaan kuin kuuta nousevaa. On jotenkin väärin että käyttiksen saa laittomasti lataamalla aiemmin kuin rehdisti ostamalla, vaan minkäs teet. Aktivointia Apple ei onneksi ole käyttikseen lisännyt, vaikka se saattaisi kitkeä enimmät piraatit.
Olen edelleen sitä mieltä että käyttis ei näyttele niin suurta osuutta Applen tuloksessa, että olisi mitään järkeä estää warettaminen. Luultavasti kopiosuojauksella olisi vain negatiivinen vaikutus koko Applen imagoon ja sitä kautta todellisiin lukuarvollisiin mittareihin.
Kuitenkin X:n saa ilmaiseksi aina uuden koneen mukana, joiden myynti on tärkeämpää. Lisäksi kopiosuojaus on murrettavissa, ja aika moni tuntuu kuitenkin käyttiksestään maksavan. Sanoisin että useampi kuin WIN-puolella, jossa on ne suojauksetkin (ja eri hinnat jne jne.)
Kai nyt jotain huonoja puolia noissa netin laittomissa käyttöjärjestelmissä on?? Alan kohta itsekin harmittelemaan että ostin Leon, mutta toisaalta näin omatuntoni on puhdas.
Näkeekös sitä muuten mistään onko käyttöjärjestelmä vilpillä asennettu? Eli tavallaan voit huoletta mennä huoltoon vaikka koneessasi olisi imuroitu Leopard?
MacBook Pro 15", 2,16GHz, Core2Duo, 2GB, 120GB, Radeon X1600 128MB
Jaska kirjoitti:Nyt pelaa seuranta tuolla 10-numeroisella seurantakoodilla (viitenumero). Paketti on vasta lähdössä kohti määränpäätään...
jei! ja aamukasilta voit toivottaa tervetulleeksi tekstin import helsinki
we wish
Sama meininki Amanitan kisulla! Ai paitsi sehän tulee Suomen Turkuun!<:o)
/me on kanssa kuullut, että jonkun tnt-paketti (touch) olisi ensin mennyt turkkusseen. mun tnt-paketit ovat menneet nettiseurannan mukaan helsinkiin..vaikkakaan malmin kentällä ei ole rahtareita näkynyt viime päivinä.
amanita kirjoitti:
Sama meininki Amanitan kisulla! Ai paitsi sehän tulee Suomen Turkuun!<:o)
/me on kanssa kuullut, että jonkun tnt-paketti (touch) olisi ensin mennyt turkkusseen. mun tnt-paketit ovat menneet nettiseurannan mukaan helsinkiin..vaikkakaan malmin kentällä ei ole rahtareita näkynyt viime päivinä.
tv nimim rahtireiska
Kato minun kisuni jääkin Turkuun! Ethän yrittänyt esittää, että Turku on vain välttämätön paha matkan varrella....?
T: nimim. modenita Turusta!
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Jii kirjoitti:
Näkeekös sitä muuten mistään onko käyttöjärjestelmä vilpillä asennettu? Eli tavallaan voit huoletta mennä huoltoon vaikka koneessasi olisi imuroitu Leopard?
No eipä näy mistään.
OS X Serveri vaatii sentään sarjanumeron...
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Jaska kirjoitti:Aktivointia Apple ei onneksi ole käyttikseen lisännyt, vaikka se saattaisi kitkeä enimmät piraatit.
Ja mm. XP:ssä aktivointihan pysäytti piraatit...
Visvan ns. Paradox-kräkki onkin niin hieno että Mikkis suorastaan tyrkyttää piraatti-Visvaan kaikkia mahdollisia päivityksiä. Miten lienee tuokin temppu tehty? Kysynpähän vaan.
Jaska kirjoitti:Aktivointia Apple ei onneksi ole käyttikseen lisännyt, vaikka se saattaisi kitkeä enimmät piraatit.
Visvan ns. Paradox-kräkki onkin niin hieno että Mikkis suorastaan tyrkyttää piraatti-Visvaan kaikkia mahdollisia päivityksiä. Miten lienee tuokin temppu tehty? Kysynpähän vaan.
Visvaan ei muuten saa lisätä muistia aktivoimatta sitä uudelleen. Muistin vähennyksestä en tiedä, lienee sekin "laitonta".
Visvaan ei muuten saa lisätä muistia aktivoimatta sitä uudelleen. Muistin vähennyksestä en tiedä, lienee sekin "laitonta".
Paradox on tainnut ratkaista kaikki nuo Visvan "ongelmat"?
Jaska kirjoitti:Valitettavasti netissä on ladattavissa täsmälleen sama versio jota tässä nyt odotetaan kuin kuuta nousevaa. On jotenkin väärin että käyttiksen saa laittomasti lataamalla aiemmin kuin rehdisti ostamalla, vaan minkäs teet. Aktivointia Apple ei onneksi ole käyttikseen lisännyt, vaikka se saattaisi kitkeä enimmät piraatit.
Olen edelleen sitä mieltä että käyttis ei näyttele niin suurta osuutta Applen tuloksessa, että olisi mitään järkeä estää warettaminen. Luultavasti kopiosuojauksella olisi vain negatiivinen vaikutus koko Applen imagoon ja sitä kautta todellisiin lukuarvollisiin mittareihin.
Kuitenkin X:n saa ilmaiseksi aina uuden koneen mukana, joiden myynti on tärkeämpää. Lisäksi kopiosuojaus on murrettavissa, ja aika moni tuntuu kuitenkin käyttiksestään maksavan. Sanoisin että useampi kuin WIN-puolella, jossa on ne suojauksetkin (ja eri hinnat jne jne.)