iTop kirjoitti:Tuli mielekiintoinen uutinen kaverilta. iCreatessa oli kuulemma juttua, ett'a' uusien Macbookien ostajat saavat Leopardin heti sen ilmestytty'a'. Pit'a''a'k'o' paikkansa vai kusetettiinko ilke'a'sti
En vaan jaksa uskoa, ett'a' Bangkokin ostarilla sijaitsevasta Apple Reseller-storesta saisi Leopardin parin viikon kuluttua jos k'a'yn sielt'a' MacBookin hakemassa.
En tietenk'a''a'n viitsinyt googlettaa ennenk'o' t'a'nne viesti'a' laitoin...
Offtopiccia mutta kerroppas mistä ostarista ja mistä liikkeestä on kyse? Pitää jostain tuo omakin omppu käydä ostamassa.
Itse tiedän vain tämän Siam Paragonissa: http://www.spv.co.th/promo-price/Site/Apple_Store.html
Thaimaassahan on mikä vain mahdollista, myös virallisen jälleenmyyjän aitona jakelema beeta-versio ei herättäisi itsessäni ihmetystä
spiidi78 kirjoitti:
edit: Macrumours kertoilee, että tänään on tullut GM candidate pihalle, eli jos uusia vikoja ei siitä löydy, siitä tulee golden master ja prässi lähtee pyörimään
Ei ainakaan ADC downloadina ole saatavilla... Eika software updaten kautta myoskaan.
[/quote]
Offtopiccia mutta kerroppas mistä ostarista ja mistä liikkeestä on kyse? Pitää jostain tuo omakin omppu käydä ostamassa.
Itse tiedän vain tämän Siam Paragonissa: http://www.spv.co.th/promo-price/Site/Apple_Store.html
Thaimaassahan on mikä vain mahdollista, myös virallisen jälleenmyyjän aitona jakelema beeta-versio ei herättäisi itsessäni ihmetystä [/quote]
Ei ollut kyllä Siam Paragon.Olin siellä omassa paikassa kaverini kanssa ja oli kaksikin iStudio-kauppaa vierekkäin. Noh samahan niiden täytyi olla mutta kaksi liiketilaa kun on niin ahdasta tuolla ostarin sokkeloissa. Siam Paragon se ei ollut vain jostain kirjaimista koostuva nimi (ei MBK, Bangkokin suurin ostari). Koko rakennus oli täynnä pelkkää elektroniikkaa. Näin sinä päivänä ihan liikaa PC-koneita ja feikki iPodeja. Joka tapauksessa se oli authorised reseller ja kyllähän siellä on kaikki samat edut ja tarjoukset mitä Applen kotisivulla ?
Tais tuokin mennä tyhmien kysymysten pariin
iTop kirjoitti:
Ei ollut kyllä Siam Paragon.Olin siellä omassa paikassa kaverini kanssa ja oli kaksikin iStudio-kauppaa vierekkäin. Noh samahan niiden täytyi olla mutta kaksi liiketilaa kun on niin ahdasta tuolla ostarin sokkeloissa. Siam Paragon se ei ollut vain jostain kirjaimista koostuva nimi (ei MBK, Bangkokin suurin ostari). Koko rakennus oli täynnä pelkkää elektroniikkaa. Näin sinä päivänä ihan liikaa PC-koneita ja feikki iPodeja. Joka tapauksessa se oli authorised reseller ja kyllähän siellä on kaikki samat edut ja tarjoukset mitä Applen kotisivulla ?
iTop kirjoitti:
Mitä mieltä olette päivittämisestä tiikeri-> leopardi? Ei huvittaisi asentaa kaikkia ohjelmia uudestaan puhtaan asennuksen myötä. Oletteko kuulleet toimiiko yhtä liukkaasti jne?
Compton kirjoitti:Mitä mieltä olette päivittämisestä tiikeri-> leopardi? Ei huvittaisi asentaa kaikkia ohjelmia uudestaan puhtaan asennuksen myötä. Oletteko kuulleet toimiiko yhtä liukkaasti jne?
Jostain kuulemieni kommenttien mukaan tuo upgrade toimii liukkaasti - intel koneilla. Viimeisimmässä betassa oli ongelma PPC-koneiden upgrade-asennuksen kanssa. Tämä bugi korjataan kyllä varmasti julkaisuversioon...
Tossa kerrotaan Time Machinesta ihan konkreettisella tasolla ihan itteäkin kiinnostaneita seikkoja. Eli ulkoiselle asemalle TM luo kansion jonne varmuuskopiot alkaa kumulatiivisesti kertyä. Nyt kiinnostaa että voikohan tuolle ulkoiselle asemalle tallentaa jotain muuta? Äkkiäpäin luulisi että voi. Kiinnostaisi nimittäin hankkia uusi ulkoinen kovalevy musiikkia (yms.) varten ja lisäksi sitten käyttää samaa asemaa Time Machinelle.
Family Pack menee tilaukseen mutta taidan tilata US Storesta, säästän 59 euroa lisämuistiin. Systeri tulee käymään Suomessa marraskuun puolivälissä ja saa tuoda. Ja ei, en aio ostaa iPhonea samaan syssyyn vaikka mieli tekiskin. Sen hakkerointi on mulle liian epävarmaa hommaa.
etan0l kirjoitti:jos nyt ostat mbp niin saat sen leopardin kanssa`?
No kestää luonnollisesti jonkun aikaa, että ovat ehtineet tehtaalla asentaa Leopardin lähteviin koneisiin. Kaikkiin lokakuun ensimmäisen jälkeen ostettuihin koneisiin sen saa kuitenkin postituskulujen (9e) hinnalla, jos ei tullut mukana.
No kestää luonnollisesti jonkun aikaa, että ovat ehtineet tehtaalla asentaa Leopardin lähteviin koneisiin. Kaikkiin lokakuun ensimmäisen jälkeen ostettuihin koneisiin sen saa kuitenkin postituskulujen (9e) hinnalla, jos ei tullut mukana.
Onko linkkiä? Itse löydän vaan jenkkiversion ja siinä ei luvata Euroopan puoleen tätä
Onko linkkiä? Itse löydän vaan jenkkiversion ja siinä ei luvata Euroopan puoleen tätä
Siinä oikeassa alakulmassa on se sama linkki niin suomi- kuin jenkkistoressa.
jees, huomasin jo itsekin ja tuonne toiseen topicciin päivitin. Odetellaan siis sivujen päivitystä, toivottavasti tulisi vain tuollainen simppeli täytettävä lomake eikä mitään skannailua. Luulisi kaikille olevan helpompi hallinnollisesti ja logistisesti. Väärinkäytön mahdollisuus kuitenkin lienee aika pieni (etenkin kun ilkimykset saa sen kuitenkin tavalla tai toisella)