10.5.2. on ladattavissa Ohjelmiston päivityksen kautta.
Koko on näköjään 341 megaa (Intel), joten se on pienempi, kuin aikaisemmat arviot. Iso kuitenkin.
Macco kirjoitti:10.5.2. on ladattavissa Ohjelmiston päivityksen kautta.
Koko on näköjään 341 megaa (Intel), joten se on pienempi, kuin aikaisemmat arviot. Iso kuitenkin.
Ei mulla kyllä ole tuon koko kuin 180 megaa ja intel-kone itselläkin on.
Hmm... onko sulla iWorkiä. Ensimmäisenä tulee mieleen, että tuossa mukana tulee iWorkin päivityksiä samalla. Kaikki päivitykset on aina ollut tehtynä, joten niistä ei voi ainakaan olla kyse.
EDIT: eihän mulla harita silmät? Onhan tuo 341 megaa?
Viimeksi muokannut Macco, 11.2.2008 klo 23.32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on paketin koko myös 341mb, iWork asennettu. Siitä sen täytyy johtua.
Lisäksi tulee nyt sitten vielä 58.5mb QuickTime päivitys, on jäänyt aiemmin välistä.
tuhame kirjoitti:Aika erikoista. Kahdessa intel mäkissäni ei iworkiä eikä mitään muutakaan erikoista ja toinen näyttää 180 megaa ja toinen tuon 341..
Ei satu olemaan Developer Toolsia siinä 341 megan koneessa?
Siis xcode? Pitäisi olla mielestäni molemmissa. Hyvä huomautus kyllä. Näin asentamisen jälkeen minin dock pätkii.. Ja muutenkin tuntuu grafiikka tökkivän. Onko muilla?
tuhame kirjoitti:Aika erikoista. Kahdessa intel mäkissäni ei iworkiä eikä mitään muutakaan erikoista ja toinen näyttää 180 megaa ja toinen tuon 341..
Siis xcode? Pitäisi olla mielestäni molemmissa. Hyvä huomautus kyllä. Näin asentamisen jälkeen minin dock pätkii.. Ja muutenkin tuntuu grafiikka tökkivän. Onko muilla?
Aja ohjelmiston päivitys uudestaan. Siellä pitäisi olla nyt grafiikkapäivitys.
Aja ohjelmiston päivitys uudestaan. Siellä pitäisi olla nyt grafiikkapäivitys.
Ok. Näytti auttavan. Ei ollut minissä näköjään sittenkään xcodea eli siis siitä johtuu suurempi koko pöytäkoneella. Erikoista kylläkin, että powerbookista se löytyy, mutta sille tarjotaan "vain" 180 megan päivitystä. Ppc raudan xcode ei sitten taidakaan päivittyä. Tai jotain
matrisfi kirjoitti:10.5.2 Combo Update on jotain 343 Megaa ja 10.5.2 180 Megaa.
Oookkei... Mulla oli kyllä 10.5.1. asennattuna, mutta silti tuli isompi paketti No eipä tuolla väliä, koneella on
Esikatselun kuvankorjaus antaa vihdoin tehdä muutoksia kaatumatta
Nyt on asennettu. Minulle tuli 180 megaa, latauksen meni vain noin minuutti, mutta muuten tämä ruksutti vaikka kuinka. Ennen asennusta 40 gigatavun levyni oli 84% täynnä, asennuksen jälkeen vain 78% täynnä.
Mistäs tuon läpinäkyvän menubarin muka saa pois, se on taas piilotettu aika taitavasti..
Thoth kirjoitti:Nyt on asennettu. Minulle tuli 180 megaa, latauksen meni vain noin minuutti, mutta muuten tämä ruksutti vaikka kuinka. Ennen asennusta 40 gigatavun levyni oli 84% täynnä, asennuksen jälkeen vain 78% täynnä.
Mistäs tuon läpinäkyvän menubarin muka saa pois, se on taas piilotettu aika taitavasti..
Heh. Apple päivittää kovalevysi sisällön - tyhjää täyden tilalle! Näinkös se MacBook Airkin saatiin niin kevyeksi?
Ei sitä läpinäkyvyysasetusta nyt niin hyvin piilotettu ole. Työpöydän asetuksissa se majailee.
Stacksit on nyt tuunattu toimivaksi kokonaisuudeksi. Itse pidän näistä "torneista" ja kuvakeruudukoista, mutta joissakin tilanteissa listauskin on hyvä olla olemassa. Kuten myös on mukavaa laittaa ohjelma- ja imurointikansiot itsensä näköisiksi kuvakeläjien sijaan.
Mitä hittoa, minulla ei ole tuota menubar-valintaa edes grafiikkapäivityksen jälkeen. Ilmankos levyltä hävisi niin paljon tavaraa; Applen päivitysohjelma varmaan katsoi, että minullahan on pikkuinen levy, parempi kun poistetaan kaikki turhat uudet ja vanhat asiat.
Thoth kirjoitti:Mitä hittoa, minulla ei ole tuota menubar-valintaa edes grafiikkapäivityksen jälkeen. Ilmankos levyltä hävisi niin paljon tavaraa; Applen päivitysohjelma varmaan katsoi, että minullahan on pikkuinen levy, parempi kun poistetaan kaikki turhat uudet ja vanhat asiat.
Kuulostaa aika vakavalta. Toivottavasti sulla on varmuuskopio tai Time Machine on ollut käytössä.
Nopean kokeilun jälkeen näyttää toimittavan asiansa hieman ykköstä nopeammin...
Huomiota herätti jaettava dvd/cd asema ( en ole ehtinyt kokeilla ),
back to my mac EI toimi vieläkään, ohjelmassa Mail edelleen lähettäjä/vastaanottaja on sama ( suomenkielellä ).
Jatketaan testailua.
( Jos joku keksii kuinka BTMM:n saa toimimaan niin mielelläni otan neuvoja vastaan, kiitos.(( Homma ei pitäisi olla kiinni vääränlaisesta 3th. part routerista taikka sen asetuksista.)).