Koneeni on MacBook Pro ja OS X Tiger.
Olen aiemmin käyttänyt Windowsia Boot Camp Betan kautta. Kuitenkin aikoinani poistin Windowsin koska en sitä tarvinnut. Nyt olisi tarvetta niin BC kertoo etta Beta on expired ja minun täytyy ladata uusi.
Koitin loytää Boot Campia, ja yllätyksekseni sitä ei enää voikaan ladata, vaan sitä tarjotaan vain Leopardin kanssa.
Eli onko nyt siis näin ettei Tigerillä enää voi WindowsXP:tä pyorittää?
Kaverillani on identtisessä koneessa Leopard ja verrattuna tiikeriini en siitä tykännyt. 300 uudistuksesta noin neljä on minulle hyodyllisiä ja uusittu ulkonäko ja käyttoliittymän muutokset olivat enemminkin negatiivisia. Kone myos pyori paljon hitaammin. Tosin se oli Leopard suoraan painosta ennakkotilattuna, joten ennen mitään oikeita päivityksiä.
Minulla olisi Leopardiin asennus-cd ja cd-key, koska tämä sama kaveri osti "Family Packin" ja antoi minulle niistä yhden. En kuitenkaan ikinä käyttänyt niitä.
Eli siis, onko mahdollista pyorittää WinXP:tä tiikerillä, ja onko Leopard parempi kuin mitä se oli julkaistessa?
Kiitos
Boot Camp ja Leopard
Mac OS X, Boot Camp ja virtualisointi
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
Boot Camp ja Leopard
Viesti Kirjoittaja Nappa »
MacBook Pro 15,4" | 2,2Ghz C2D | 4Gt | GeForce 8600m GT | 120 Gt
iMac 27" | 2,96 Ghz quadcore i7 | 4gt 1333 Mhz | ATI Radeon HD 5750 1gb | 2 Tt + 1,5 Tt
iMac 27" | 2,96 Ghz quadcore i7 | 4gt 1333 Mhz | ATI Radeon HD 5750 1gb | 2 Tt + 1,5 Tt
-
- Vuoden Homppulainen 2006
Re: Boot Camp ja Leopard
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
OT: 1. Asutteko samassa taloudessa (jos käytät sitä Family Packia)? Miten hän antoi yhden sinulle, kun paketissa on tasan yksi levy? 2. Leopardissa eikä muissakaan Mac OS-versioissa ei ole mitään CD-Key juttuja (paitsi ehkä Server-versiossa).Nappa kirjoitti:Minulla olisi Leopardiin asennus-cd ja cd-key, koska tämä sama kaveri osti "Family Packin" ja antoi minulle niistä yhden. En kuitenkaan ikinä käyttänyt niitä.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja atheos »
Leopard kieltämättä kiukuttelee aika-ajoin mutta en vaihtaisi silti takaisin Tigeriin. Käyttöliittymä tuntuu paljon rauhallisemmalta ja mm. Spaces on todella kovassa käytössä. 10.5.3 päivityskin on ihan nurkan takana joten jos ei varmoja ongelmatekijöitä ole (kuten Pro Tools tms.) niin en näkisi syytä olla vaihtamattakaan.
Siitä voidaan kyllä kiistellä että miten tuon family pack -lisenssin kanssa mutta jääköön se kysyjän ratkaistavaksi.
Siitä voidaan kyllä kiistellä että miten tuon family pack -lisenssin kanssa mutta jääköön se kysyjän ratkaistavaksi.
Mac mini • MBA 11" • iPhone 5s • iPad (3rd gen)
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Ja vielä se fakta että Tiikerissä ei Boot Camp siis toimi ainakaan ilman ohjelmointitaitoja. Pitää siis olla Leopard, jos ei virtuaalikone-Windows käy.
Tiikeristä olen kaivannut ehkä yhtä asiaa kymmenestä (ja sekin voi vielä korjaantua), mutta kun ne yhdeksän on Leopardissa yhtä hyvin tai yleensä paremmin niin kaikissa koneissani on nyt täplikäs katti.
Tiikeristä olen kaivannut ehkä yhtä asiaa kymmenestä (ja sekin voi vielä korjaantua), mutta kun ne yhdeksän on Leopardissa yhtä hyvin tai yleensä paremmin niin kaikissa koneissani on nyt täplikäs katti.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja Nappa »
Ostohetkellä olimme kämppiksiä ja asuimme samassa taloudessa, tämän jälkeen olen muuttanut pois. En tiedä mitä paketissa oli mutta nimeni oli listalla tilattaessa ja ystäväni kanssa sovittiin että minä voin sillä levyllä asennella.AppleFarmer kirjoitti:OT: 1. Asutteko samassa taloudessa (jos käytät sitä Family Packia)? Miten hän antoi yhden sinulle, kun paketissa on tasan yksi levy? 2. Leopardissa eikä muissakaan Mac OS-versioissa ei ole mitään CD-Key juttuja (paitsi ehkä Server-versiossa).Nappa kirjoitti:Minulla olisi Leopardiin asennus-cd ja cd-key, koska tämä sama kaveri osti "Family Packin" ja antoi minulle niistä yhden. En kuitenkaan ikinä käyttänyt niitä.3. En enää Leopardista menisi takaisin Tiikeriin.
MacBook Pro 15,4" | 2,2Ghz C2D | 4Gt | GeForce 8600m GT | 120 Gt
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka