atheos kirjoitti:Voisin kyllä sanoa että vainoharhaisuus ei ole kovin hyvästä pidemmän päälle... OS X asennus käyntiin CD:ltä/DVD:ltä ja Disk Utilitylla kirjoittelee vaikka 7x nollia levyn täyteen. Ei varmasti saa dataa pois ja jo 1x "nollauksella" melkein uskallan väittää että ilman CSI:n labraa ei mitään saa irti. Ja kukaan ei aio moista vaivaa nähdä sinun sähköpostisi salasanan kaivamiseksi.
Ja kai tuo Hiren toimii sekin, levy sisään ja bootti ALT pohjassa ja siitä valkkaa CD:n. Eri asia jos Mini on PPC.
Mutta usko pois, Disk Utility kirjoittaa ihan samalla tavalla sinne levylle dataa kuin mikä tahansa muukin ohjelma. Luotat Miniin niin paljon että ostat uuden mutta et luota että koneen mukana tuleva ohjelma osaa kirjoittaa levyn täyteen nollia?

En ole tutustunut levytyökaluun niin paljon, joten en tiennyt että kovon päälle voi kirjoittaa monia kertoja tai JOPA 35 !!! Olen tähän asti levytökalulla formatoinut ulkoisia kovoja ja näin olettanut että levytyökalu ei enemmän voi tehdä, mutta väärässä mä olin
Mutta siis joo, jos levytyökalulla voi formatoida noin hyvin, en enää Hirenillä tee mitään...
P.S. Olen erittäin tyytyväinen Mac OS X käyttöjärjestelmään ja yllättynyt sen toiminnoista, mutta siis todella luulin että levytyökalu osaa tehdä vain sen "normaalin formatoinnin". Näköjään minulla on vielä paljon opittavaa Macistä...
Kiitos vielä kummallekkin ja oikein hyvää kesää kaikille
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)