Olen myös koneen ainut käyttäjä. Ehkä muutan asetuksia unissani!

Viesti Kirjoittaja kaasvill »
Viesti Kirjoittaja peku »
Viesti Kirjoittaja tkt »
Muihin asetuksiin on vaikea ottaa kantaa, mutta Cmd-alt-D -näppäinyhdistelmä kytkee ja poistaa Dockin piilottamisen. Olisiko mahdollista, että sormet olisivat osuneet ko. komentoon. (Tai kissa.)kaasvill kirjoitti:Olen toisinaan huomannut joidenkin määrittelemieni asetusten muuttuvan omia aikojaan. Viimeisimpänä dockin automaattinen piilottaminen oli mennyt pois päältä. Kun kävin laittamassa raksin takaisin ruutuun, se toimi jälleen. Pari samankaltaista ihmetystä on tullut aiemminkin. Mistä tuollainen johtuu? Voiko esim. jonkun ohjelmiston asentaminen muuttaa yleisiä järjestelmäasetuksia? Mitään järjestelmäpäivityksiäkään ei ole tullut.
Olen myös koneen ainut käyttäjä. Ehkä muutan asetuksia unissani!
Viesti Kirjoittaja zemex »
Täytyypä kokeilla. Kiitos.peku kirjoitti:Oikeuksien korjaus Disk Utilityllä ensialkuun...
Kissoja ei pöydillä hypi, mutta tietysti tollanen harhanäppäily on mahdollinen. Enpä varmaan olis asiaa ihmetelly ellei muita vastaavia muutoksia olis tapahtunu aiemmin. En nyt vaan kirveelläkään muista tarkalleen ottaen mitä. Epäilen dementiaa.tkt kirjoitti: Muihin asetuksiin on vaikea ottaa kantaa, mutta Cmd-alt-D -näppäinyhdistelmä kytkee ja poistaa Dockin piilottamisen. Olisiko mahdollista, että sormet olisivat osuneet ko. komentoon. (Tai kissa.)
--Ari
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”