Auta armias sitä rakkauden määrää sitten kun pääset käsiksi johonkin uuteen Intel-mäkkiin.
Eipä silti, kyllä noissa G-sarjan mäkeissä on edelleenkin sitä jotain. Osa niistä on vielä täysin käyttökelpoisiakin moneen perushommaan. Ainakin jos ei ole niin hirveä hoppu. Jotenkin kaihoisa mieli tulee edelleen esim. G4 Powerbookeista, G3 iBookeista (clamshell) ja monesta wanhasta G-sarjan pöytämäkistä, G5 Powermac mukaanlukien.
dimepag kirjoitti:No intel pöytä mäcit mä kasaan tietenkin itse
Sitten
Mutta G4 ja G5 pöytäkoneita ja läppäreitä kyllä haluan ja aion kerätä...
Tämä vuosi menee tällä G4 täysin ja ensi vuonna ostan Intel MacBookPro jonkun 13" pikkuisen kivan.
Tuskin ostelen enää mitään ASUS / HP tms paskaa koskaan. Lenovo tekee hyviä läppäreitä ja Apple.
Sain hankittua juurikin tuollaisen 13" Pron, mooooonien "toosien" jälkeen....usko rakkauteen ensisilmäyksellä palasi, miten hyvin kaunokainen ymmärtää minua ja miten kiva on oppi ymmärtämään uutta kumppania....
Jaa niin, "ja he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti...."
Viimeksi muokannut Jobless, 14.5.2011 klo 4.36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jobless kirjoitti:
Sain hankittua juurikin tuollaisen 13" Pron, mooooonien "toosien" jälkeen....usko rakkauteen ensisilmäyksellä palasi, miten hyvin kaunokainen ymmärtää minua ja miten kiva on oppi ymmärtämään uutta kumppania....
Jaa niin, "ja he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti...."
Kerro ihmeessä milloin häät ovat ja kutsu kaikki homppulaiset mukaan .
MacBook Air 13,3"M2 iMac 27" Mac mini MacBook Air 13" iPad Air 2 iPad 2018 2x iPad 2022 MacBook Pro 17" 2x HomePod mini 2x Homepod2 Airport Express Thunderbolt Display 27” 2x iPhone SE iPod nano