Kaikella kunnioituksella täällä kirjoittavia kohti - ja tätä palvelua kohti olen näissä Mac asioissa maamme uran uurtajia - Kiitos Kalle Färkkille. joka opetti minulle "Mäkin" - ensin Kutosesta ja hän ei heti hyväksynyt uuta seiskaa - tulee mieleen just nyt käytävä transitio - - toteutin hänen avustuksella ensimmäinen täysin Mac pohjaisen toimitus järjestelmän (lehdistö) - koko maailmassa.
Ilman Kallea se ei olisi onnistunut - eikä ilman yhtä kaveria jonka nimeä en nyt muista. Jos Kalle tämän lukee niin hän muistaa varmaan hänen nimen joka teki mahdolliseksi siirtää toivomukseni Reutersin uuden ei Telex feeding - PC eli Microsoft datan Mac ympäristöön - meidän (Mac) palvelinkekukseen.
Arvatkaa miten siinä lopulta kävi kun Hesari sen hiffasi -
Kustantami lehti - Aluksi Helsinki xxx sitten The Helsinki Spirit kaatui - kun Hesari kielsi sen lehden painamisen - ja kun yksi painotalo sen julkaisi - yhden numeron - Hesari osti sen.
Tästä voisi kirjoittaa juttua enemmänkin.
PS: Olen joskus rutissut tuota "Liittymis päivämäärää" kohti joka profiilissani on - se on - pitäisi olla 1992 - purkki juttuhin jonka Kalle avasi ja opetti minut siihen . OK - täytyy olla myöhemmin, muutama vuosi varmaan. Kuitenkin olin niitä ensimmäisiä tämän kanavan kirjoittajista.
Että sillen ja näin jatketaan....
PS. Luulin ja olin varma että aikoinaan tiesin jotain "Mäkistä" ja sen mahdollisuuksista - tein muutaman vuoden myös tuki palveluja ja OPETIN nykyiselle Soneralle - Johannesdahl - kädestä pitäen miten Apple ja heidän palvelu saadaan toimimaan.
Tein aikoinaan DLC yhtiölle heidän ensimmäiset Mac asennus levyt - josta kadun maan mahottomasti etten ottanut Jaskan tarjoamaa osakeomistusta vaan lähdin Englantiin.
PS. Edellisen kautta - jotkut ehkä muistavat / tunnistavat minut.
Olin silloin mestari "kidekone ja putkiradio teknologoassa" - Applen alku ajoilla - nyt olen vakaa kuvatus metsässä kuten vanhana puun runkona - illuusiona, kuten lumi ukko pakkasessa. Kaikki katsojan, näkijän silmissä.
Nyt oleva Mac - kaikki mitä siihen liittyy - nostan kädet ylös - ja alan olemaan kuten Kirkko Isä Augustinus - Siirtyi yhdestä opista toiseen.
Toinen kiitos henkilölle joka opetti minulle kuvan käsittelyn ja etenkin elokuvien leikkauksen - Jussille. Sain sen kautta apua muutaman tulevan vuoden toimeentulolle.
PS. Tämä EI ole negrofilia itselleni - päin vastoin...
Miksi Mac ja miksi ei jokin muu?
Mac OS X, Boot Camp ja virtualisointi
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
Miksi Mac ja miksi ei jokin muu?
Viesti Kirjoittaja MacMan92 »
Viimeksi muokannut MacMan92, 21.7.2011 klo 20.51. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
MacMan 92 tarkoittaa Apple käyttäjä vuodesta 1992.
-
-
En kadu kirjoitustani
Nyt se tuli tehdyksi se mikä on mieltä kalvannut vuosia- melkein selvin päin - eli pienessä jurrissa - hyvin pienessä - kasvaa ja vahvistuu ja miksi?
Teki vain mieli "tökkiä" - "kidekone, putkiradio" tätä transiittori aikaa.
Nyt olen onnellinen alla olevien linkkien kautta; ei mitään tietokone juttuja - ja kunnioitan suuresti täällä kirjoittavien mielipiteitä - jotka jälestään luen ennen kuin lähden töppäilemään - kuten nyt uuden OS käyttöön otossa.
Mitä olen oppinut inhoamaan on kirjoittaa koodia uudelleen . jo terminaali ikkunan avaus on minulle kuin sian syönti muslimille - vähemmän juutalaisille. Kaikki, siis juutalaiset jotka tunnen - niitä on lukuisia ympäri maapallon rakastavat kunnon pekonia ja savu kinkkua. Mutta en tunne yhtäkään muslimia joka sen tekekisi.
Alla kaksi linkkiä siihen mitä nyt teen - ja jos rahaa on voin keventää lompakoa http://www.stenback-kurre.fi/Koti/Tuotteita.html
http://ukko-tonttu.blogspot.com/ ja http://www.youtube.com/user/KurrenPuupaja
Teki vain mieli "tökkiä" - "kidekone, putkiradio" tätä transiittori aikaa.
Nyt olen onnellinen alla olevien linkkien kautta; ei mitään tietokone juttuja - ja kunnioitan suuresti täällä kirjoittavien mielipiteitä - jotka jälestään luen ennen kuin lähden töppäilemään - kuten nyt uuden OS käyttöön otossa.
Mitä olen oppinut inhoamaan on kirjoittaa koodia uudelleen . jo terminaali ikkunan avaus on minulle kuin sian syönti muslimille - vähemmän juutalaisille. Kaikki, siis juutalaiset jotka tunnen - niitä on lukuisia ympäri maapallon rakastavat kunnon pekonia ja savu kinkkua. Mutta en tunne yhtäkään muslimia joka sen tekekisi.
Alla kaksi linkkiä siihen mitä nyt teen - ja jos rahaa on voin keventää lompakoa http://www.stenback-kurre.fi/Koti/Tuotteita.html
http://ukko-tonttu.blogspot.com/ ja http://www.youtube.com/user/KurrenPuupaja
-
Re: Miksi Mac ja miksi ei jokin muu?
Näin on ja kukin pehmenee - kuten me - mutta mistä löytyy ne jotka ovat kestäneet löylyn?ih kirjoitti:Juu, on se tosiaan helteitä pidellyt.
Kun aloitin ,,,, en lopeta - oletatko että kirjoitukseni oli "fiktiota"?
En katsonut profiiliasi - toivon kuitenkin ettet ollut vaipoissa ku aloitin nämä hommat - jo ennen Mac koneita - vuosia ennen sitä - ja sain jopa palkkaa siitä. Sen jälkeen tuli aika jolloin kunkin rintataskussa oli "korppu" jossa oli uusin käyttis ja lisukkeita.
Paljon ennen kuin tuo Apple tuli.
Viimeksi muokannut MacMan92, 21.7.2011 klo 19.53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
-
Re: Miksi Mac ja miksi ei jokin muu?
Kiitos - ....darthmother kirjoitti:darthmother tykkää tästä
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka