iPod ei pääse internetiin vaikka Wi-Fi näkyy olevan päällä
-
iPod ei pääse internetiin vaikka Wi-Fi näkyy olevan päällä
Viesti Kirjoittaja ferre185 »

-
Re: ipod ei toimi vaikka wifi näkyy olevan päällä
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Käynnistä WLAN-modeemi uudestaan?
-
kiitos vastauksesta mutta olen tehnyt kaikki nämä mahdolliset mutta tuloksetta. Missä on vika nyt ??? Kiitos avustatuomaril kirjoitti:Katkaise WLAN-yhteys iPodista ja yhdistä uudelleen?
Käynnistä WLAN-modeemi uudestaan?

-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
jost teen sen niin häviäkö kaikki materiaali ipodista. ja teenkö sen ipod astusten palautuksen itunesissatuomaril kirjoitti:Palauta iPod tehdasasetuksiin iTunesilla.

-
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Häviää, mutta ne synkronoidaan takaisin iTunesin varmuuskopiosta. Tai jos otat käyttöön uutena, voit synkronoida musiikit/ohjelmat erikseen.ferre185 kirjoitti:jost teen sen niin häviäkö kaikki materiaali ipodista. ja teenkö sen ipod astusten palautuksen itunesissatuomaril kirjoitti:Palauta iPod tehdasasetuksiin iTunesilla.kiitos vastauskesta
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
-
kiitos kovasti avusta. Tein sen mutta silti en saa yhteyttä . wifi näkyy olevan ok ja se pitää etsiä minun ipod touch ja ilmoittaa että on ok mutta kun yrittää mennnä nettiin etc niin se sanoo ei nettiyhteyttä ei voida avata. Pitäiskö luoda uudestaan tuo wifi asennus - ja miten sen tehdään ja poistetaan vanha. vai missä on kysymys. Kiitos avustajomppa kirjoitti:Häviää, mutta ne synkronoidaan takaisin iTunesin varmuuskopiosta. Tai jos otat käyttöön uutena, voit synkronoida musiikit/ohjelmat erikseen.ferre185 kirjoitti:jost teen sen niin häviäkö kaikki materiaali ipodista. ja teenkö sen ipod astusten palautuksen itunesissatuomaril kirjoitti:Palauta iPod tehdasasetuksiin iTunesilla.kiitos vastauskesta

-
Re: iPod ei pääse internetiin vaikka Wi-Fi näkyy olevan pääl
Viesti Kirjoittaja jt.syrja »
-
kiitos avusta mutta ei silti toimi.jt.syrja kirjoitti:Mene asetukset->wifi paina oman wifi-verkkosi vieressä olevaa nuolta ja paina "unohda tämä verkko". Sen jälkeen yhdistät uudelleen.. saattaa auttaa. Jos ei auta, niin kannattaa koittaa jossain toisessa wifi-verkossa. Ehkä tukiasemassasi on vikaa?
Kiitos avusta mutta ei toimi. Se ennen lähti kun painoi kytke airport päälle ja se itse automaattiesesti etsi minun laitteen ja se pelasi ok.
Nyt se pitää kytke airport ja sen jälkeen etsiä siis luoda verkko jonka se löytää mutta ei toimi vaikka signaalit ovat täysilla ipodissa.
Minulla on ohessa tämä modemi jonka ei pitäisi olla rikki
ja tältä se näyttää kun on kytkenyt mutta se ei toimi kuitenkaan.
Pitäiskiö uudellen nimetä tuo airport ja sammuttta tuo vanha. Olen tehnyt reset modeemille eli palauttanut tehdäasetukset mutta silti ei toimi. Missähän on vika

-

-
Viesti Kirjoittaja monkeywrap »
-
nämä ovat ok . kiitos vaivasta ja ne ovat olleet koko ajan nuo. Sain seuraavna tiedon . onko vika tässämonkeywrap kirjoitti:Lisävalinnat -> TCP/IP -> Määrittele IPv4 -> Käyttäen DHCP:tä
-
Miten saan lähetettyä kuvan kaappauksen . se ilmoittaa etttä lähetin epäkelpotiedoston .ferre185 kirjoitti:nämä ovat ok . kiitos vaivasta ja ne ovat olleet koko ajan nuo. Sain seuraavna tiedon . onko vika tässämonkeywrap kirjoitti:Lisävalinnat -> TCP/IP -> Määrittele IPv4 -> Käyttäen DHCP:tä

-
Viesti Kirjoittaja jt.syrja »
Mikä tukiasema sulla on ja oletko itse konffannut sen jakamaan nettiyhteytesi wifillä?
-
ilmoittaa että Yritit liittää epäkelvon kuvatiedoston. Onko koko liian suuri kun se on yli 1 mt. . Minä käytän modeemiaä ja sen tyyppi näkyy tuolla ylhäällä. siis miten pienennän kuvan . nyt ne ovat minun työpäydälläjt.syrja kirjoitti:Eli eikö mäkkikään pääse langattomasti nettiin vai mitä nää kuvakaappaukset yrittää kertoa?
Mikä tukiasema sulla on ja oletko itse konffannut sen jakamaan nettiyhteytesi wifillä?
-
ilmoittaa että Yritit liittää epäkelvon kuvatiedoston. Onko koko liian suuri kun se on yli 1 mt. . Minä käytän modeemiaä ja sen tyyppi näkyy tuolla ylhäällä. siis miten pienennän kuvan .ferre185 kirjoitti:jt.syrja kirjoitti:Eli eikö mäkkikään pääse langattomasti nettiin vai mitä nää kuvakaappaukset yrittää kertoa?
-
Nyt sain sen toimimaan . Kiitos kovasti jokaiselle. Täällä on paljon viisaista ja hyviä ihmisiä. Hyvää uutta vuotta jokaiselle. (Katsotaan miten toimii jos tulee taas ongelmia niin palata voi asiaan ???)ferre185 kirjoitti:Mikä avuksi kun en saa internet yhteyttä ipod touchiin 4 crd. . Se toimi ennen hyvin mutta nyt on ollut noin 2 viikkoa että ilmoittaa ei" internet yhteyettä" vaikka kone tunnistaa ipod touchini ja ipod touchini näkyy olevan wifi valikossa täydet volymi. Mikähän voisi olla vika ja miten koirjaisin sen.Olisin kiitollinen avusta.
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka