sain eilen isältäni hänen entisen MacBook Airin ja nyt olisi pcstä siirtyminen tuohon. Pari asiaa on vaan epäselviä vielä ohjekirjan lukemisenkin jälkeen. Ensiksikin, pitääkö minun tehdä jotain tuolle koneelle nyt kun käyttäjä vaihtui? Vaihdoin käyttäjän nimeksi jo omani. Mutta muuta? Pitääkö tehdä mitään levyn eheytyksiä tms??? Entä kun minulla on PCssäni iTunes, jonka kautta olen iPhoneani käyttänyt, mutta haluaisin edellisen iTunesin sisällön tuohon uuden koneen iTunesiin? Blondina jotenkin oletin, että olisin voinut laittaa iphonen kiinni macciin, ja iphoneni sisältö olisi mennyt suoraan itunesiin ja korvannut kaiken vanhan. Tätä en kuitenkaan mitenkään saanut toimimaan

Lisäksi miten kopioin koneella vaikka netistä jonkun kuvan? Eli kopioi-liitä -toiminto on myös hukassa.
Plus kaiken lisäksi vielä semmonen huoli, että jostain syystä akku ei lataudu vaikka piuha on seinässä? Kun menen sieltä yläkulmasta akun kuvan kohdalle, niin siinä lukee vain että ei lataudu.. Onko akku lopullisesti rikki?
Kone oli nyt syksyllä takuuhuollossa, sillä se oli käynyt hitaaksi, joten eivät kai ne olisi konetta sökönä olevalla akulla palauttanut? :O
Ja vielä jos siirrän kaikki esim. kuvat ja musiikit pcstä tuohon, niin onnistuuko se ihan normaalisti esim muistitikun avulla? Kirjastosta kirjastoon?

Tuhannet kiitokset jos vaan mitenkään osaatte auttaa minua! iPhone oli niin helppo käyttää yms että hypin riemusta kun sain tuon koneen, mutten tajuakkaan ton koneen sielunelämästä mitään

Toivon, että tämä aloitus tuli oikealle osastolle