Lion 10.7.4 ladattavissa
-
-
Re: Lion 10.7.4 ladattavissa
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Boldaus minun… ko. ongelma saatiin pois päiväjärjestyksestä peräti neljännessä korjaussarjassa, hooray!The 10.7.4 update is recommended for all OS X Lion users and includes general operating system fixes that improve the stability, compatibility, and security of your Mac including fixes that:
- Resolve an issue where the “Reopen windows when logging back in” setting is always enabled
- Improve compatibility with certain British third-party USB keyboards
- Address an issue that may prevent files from being saved to a server
- Improve the reliability of copying files to an SMB server
For detailed information on this update, please visit this website: http://support.apple.com/kb/HT5167.
For information on the security content of this update, please visit: http://support.apple.com/kb/HT1222
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Melkein aloitin tästä jo ketjun mutta en kerinnyt, joten postaan tämän tähän.
-
Viesti Kirjoittaja Machist »
Ai se olikin vika oikeastituomas92 kirjoitti:Ohjelmistonpäivitys tarjoilee. Paketilla kokoa ainakin minulle 369 Mt.Boldaus minun… ko. ongelma saatiin pois päiväjärjestyksestä peräti neljännessä korjaussarjassa, hooray!The 10.7.4 update is recommended for all OS X Lion users and includes general operating system fixes that improve the stability, compatibility, and security of your Mac including fixes that:
- Resolve an issue where the “Reopen windows when logging back in” setting is always enabled
For detailed information on this update, please visit this website: http://support.apple.com/kb/HT5167.
For information on the security content of this update, please visit: http://support.apple.com/kb/HT1222

Luulin vain että en nyt ymmärrä oikein tuota toimintaa..
Latauksessa olisi ja illalla asentelen kaikkiin koneisiin

-
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Taisi se olla ihan ominaisuus, joka on sitten käyttäjien painostuksesta poistettu.Machist kirjoitti:Ai se olikin vika oikeasti
Luulin vain että en nyt ymmärrä oikein tuota toimintaa..

Päivitys koneessa. No issues so far.
-
- Porttikiellossa
Viesti Kirjoittaja adele »
Nyt kaikki kamikazeilijat hamuilemaan Ohjelmiston päivitys-nappulaa. Sieltä saa n. 350 megan edestä päivitystä. Saadaan täällä riemua aikaiseksi.
10.7.4 Client Comboa ei kannata imuroida tuolta, sillä sen koko on 1,5 Gigaa. Jos varoitteluista huolimatta valitsee sen tien, niin ainakaan oikeuksia ei tule korjata ennen ja jälkeen päivityksen.
"Ei, ei, sitä ei tee kukaan, ei ole koskaan tehnyt, eikä tule tekemään, ei, ei hei, hei!"
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
-
Viesti Kirjoittaja KenSu »
Resume on minun mielestäni loisto-ominaisuus. Joka päivä haikailen sitä työkoneessani (Windows 7).spiidi78 kirjoitti: Taisi se olla ihan ominaisuus, joka on sitten käyttäjien painostuksesta poistettu.Veikkaisin, että ominaisuudella Apple on yrittänyt pakottaa käyttäjiä tottumaan resumeen, mutta toisin kävi. Tuo resume on kyllä kaikista rasittavin ominaisuus koko Lionissa. Siitä ei ole kuin haittaa.
-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
-
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Huomasin tiedon ja päivitin .tuomas92 kirjoitti:Ohjelmistonpäivitys tarjoilee. Paketilla kokoa ainakin minulle 369 Mt.Boldaus minun… ko. ongelma saatiin pois päiväjärjestyksestä peräti neljännessä korjaussarjassa, hooray!The 10.7.4 update is recommended for all OS X Lion users and includes general operating system fixes that improve the stability, compatibility, and security of your Mac including fixes that:
SONY Cyber-shot DSC-HX1
LUMIX DMC LX3
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
No mut joo, hyvin tuo päivitys sujui. Ainoa "ongelma" oli se että Spotlight halusi indeksoida päivityksen jälkeen

-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Vie kone takaisin jääkaappiin, sillä koneesi käy melko kuumana, kun se indeksoi koko romusi uudelleen.iPadi kirjoitti:Päivitin. Minkäs takia minulla tuon paketin koko oli noin 700MB
No mut joo, hyvin tuo päivitys sujui. Ainoa "ongelma" oli se että Spotlight halusi indeksoida päivityksen jälkeen
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Minulla koko oli vain 370 Mt.iPadi kirjoitti:Päivitin. Minkäs takia minulla tuon paketin koko oli noin 700MB
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Indexoi jo. Ja ei mulla mitään romua oleKain kirjoitti:Vie kone takaisin jääkaappiin, sillä koneesi käy melko kuumana, kun se indeksoi koko romusi uudelleen.iPadi kirjoitti:Päivitin. Minkäs takia minulla tuon paketin koko oli noin 700MB

-
-
-
Indeksoiko? En kyllä huomannut.iPadi kirjoitti:Indexoi jo. Ja ei mulla mitään romua oleKain kirjoitti:Vie kone takaisin jääkaappiin, sillä koneesi käy melko kuumana, kun se indeksoi koko romusi uudelleen.iPadi kirjoitti:Päivitin. Minkäs takia minulla tuon paketin koko oli noin 700MB
-
Viesti Kirjoittaja -wk- »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Porttikiellossa
adele kirjoitti:..hamuilemaan Ohjelmiston päivitys-nappulaa. Sieltä saa n. 350 megan edestä päivitystä.
iPadi kirjoitti:Päivitin. Minkäs takia minulla tuon paketin koko oli noin 700MB [:|](
tuomaril kirjoitti:Minulla koko oli vain 370 Mt.
Aslan kirjoitti:700 megaa täälläkin.
Jos ei ole se tylsin kynä penaalissa, niin kysymyksiä voisi herätä. Mutta kun ei, niin ei.-wk- kirjoitti:Päivitys asennettu ja jotain 350MB se oli, jonkinverran yli. Ei indeksoinut yhtään mitään mutta kone oli tietysti jumissa ja huusi kuin viimeistä päivää koska jäähdytyshän tässä mallissa riittää justiin ja justiin ettei lieskaa lyö.
Ps. Muuten ei ole täällä indeksoinut mitään. 3 konetta päivitetty.
-
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Porttikiellossa
Ongelma ei ollut jatkunut koneen (2011 13" MBP) kanssa kuin "hiukan yli puoli vuotta". Korjattiin oikeudet pariin kertaan ja laitettiin 10.7.3 Combo sisälle ja yllättäen, kaikkien osapuolien yhtä suureksi hämmästykseksi, jokainen noista noin puoli vuotta vaivanneista ongelmista katosi.
-
-
Viimeisin viesti konsolista.
Koodi: Valitse kaikki
May 10 19:00:48 176-93-237-26 installd[27517]: PackageKit: Moved active dyld cache file dyld_shared_cache_x86_64.map to /var/run
-
Kiitos Adele.
-
Viesti Kirjoittaja Juice93 »
-
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Juuri näin. Ohjelmat latautuvat samaan aikaan, joka laittaa kovalevyn lukemaan eri puolilta levyä ja laittaa koneen täysin kyykkyyn. Sen lisäksi itse ainakin kun käynnistän ohjelman / koneen uusiksi haluan alottaa "tyhjältä pöydältä", jolloin muisti ei ole heti täynnä kaikkea mahdollista roskaa. Safarissa jos on ollut 30 välilehteä auki ja ne kaikki käy lataamaan samaan aikaan, voi suoraan lähteä kahville. Jos tuo tapahtuisi sekunnissa niin voisi olla ihan hyvä toiminto. Texturissa tuo kyllä toimii hyvin, koska se ohjelma on todella kevyt.tuomas92 kirjoitti:Rasittavinta Resumessa on se että kun se unohtuu päälle ja koneen käynnistää uudelleen, kone on aivan tuskaisen hidas käyttää ensimmäisen muutaman minuutin ajan kun Lion leipoo käyntiin kaikki ne ohjelmat jotka olivat auki aiemmin (joukossa monesti useampikin Creative Suiten ohjelma; tykkään jättää ne taustalle kun usein tarvitsen).
Ohessa tulleesta Safarista, ovat vihdoinkin korjanneet sen pinch-bugin

Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka