Samoin. Täytyy toivoa, että tulisi ennen viikonloppua. Muuten saattaa tulla piiiiitkä viikonloppu. Mulla on yleensä tapana mennä aika tehokkaasti sen DHL/TNT -kaverin kanssa ristiin (no, viimeksi olin vielä nukkumassa), että pitänee perjantaina jäädä oikein vahtiin.
Kuin myös täällä.. Toivottavasti se tosiaankin tulisi ensi viikolla. Mäkin vahingosta viisastuneena laitoin toimitusosoitteen työpaikalle niin saan sen varmasti kuskilta kun se tulee. On kamala tulla töistä kotiin ja huomata postilaatikossa tnt:n lapun, että: "ähäkutti! Etpäs ollutkaan kotona - nyt jäi Applen paketti saamatta!"
Kauhunsekaisin tuntein täällä myöskin jännitän sitä, kun mulle on tulossa sieltä myöskin iPod Shuffleen telakka ja mun tuurilla se jää sitten siitä kiinni, että niitä ei ole... Argh! Täytyy pitää peukkuja ettei näin ole.
Btw, kuinkas moni meinaa alottaa asennukset heti, kun saa Tiikerin käsiinsä?
Samat sanat, taitaa olla niin että Amerikassa Apple Storen ennakkotilaajat saavat sen viimeistään 29. päivä. Meillä Euroopassa saattaa olla toisin. Toivotaan että ennen 29 päivä se tulisi.. Varmaan viimeistään Vapun jälkeen...
Aion asentaa sen heti läppärille... katotaan sitten miten pelittää, jos hyvin, niin sitten vasta G5:lle...
Olen kyllä takonut päätäni seinään kun menin laittamaan innoissani ennakkotilauksen AppleStoreen. Nyt kyllä käy mielessä, että sen paketin saattaa saada vasta toukokuun puolella kun olisin voinut kipaista ostamaan sen kello kuusi Marinaportista tai e-pisteestä.
stomi kirjoitti:Olen kyllä takonut päätäni seinään kun menin laittamaan innoissani ennakkotilauksen AppleStoreen. Nyt kyllä käy mielessä, että sen paketin saattaa saada vasta toukokuun puolella kun olisin voinut kipaista ostamaan sen kello kuusi Marinaportista tai e-pisteestä.
Samaa olen miettinyt, mutta hyvällä tuurilla paketti tulee jo ennen kuutta. Pitää sitten juhlistaa vappua vähän enemmän, jos jää paketti tulematta.
We are pleased to send you this shipment notification regarding your order. Your order has been dispatched and will be delivered to your shipping address
The expected delivery time for your order is 1 - 2 days.
Please note that these are business days and that this is an estimated lead-time only.
OS X V10.4 TIGER RETAIL-FIN
kasaha2 kirjoitti:We are pleased to send you this shipment notification regarding your order. Your order has been dispatched and will be delivered to your shipping address
The expected delivery time for your order is 1 - 2 days.
Please note that these are business days and that this is an estimated lead-time only.
OS X V10.4 TIGER RETAIL-FIN
Tällainen oli aamulla sähköpostissa.
Mitä?! Miksei mulla ollu moista ilmoitusta sähköpostissa?! Vai onkohan siellä jotain häikkää, kun Storen tilaustenseuranta on alhaalla (ainakin mulla)?
Edit: We are pleased to send you this shipment notification regarding your order. Your order has been dispatched and will be delivered to your shipping address. The expected delivery time for your order is 1 - 2 days. Please note that these are business days and that this is an estimated lead-time only. Jahuu!!
Jep, munkin paketti on lähtenyt. hitsinpitsi kun ei toi seuranta toimi. Tuleekohan toikin paketti TNT:llä, mulla on ovisummeri (koko yhtiö pimeenä) rikki, joten pitää soitta niille, että soittavat, kun ovat täällä.
Ei oo tullu mitää delivery noticea ja order statuskin on remontis... mahtaako käydä huonosti meikäläisen vapputiikerin kans vai turvaanko suosista vappuneekeriin... sen vois poika tuota tuolta tampesterista perjantaiks!
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
MacFinn kirjoitti:Ei oo tullu mitää delivery noticea ja order statuskin on remontis... mahtaako käydä huonosti meikäläisen vapputiikerin kans vai turvaanko suosista vappuneekeriin... sen vois poika tuota tuolta tampesterista perjantaiks!
Sama on täälläkin.. Ei ole tullut postia ja tuo Order Status on remontissa.. Noh, ei kait auta muuta kuin odottaa. Epäilen kyllä, että siellä on ruuhkaa ja postit lähtee siinä järjestyksessä kuin ne on tilattukkin.
Mulla luki 1-2 päivää... eli täytyy toivoa että perjantain olis jo tikru kotona. Harmittaa vaan kun olen päivällä duunissa ja toimitusosite on kotiin. Mitenkäs tuo muuten menee, viekö ne paketin postiin jos ei tavoiteta vai yrittävätkö soittaa ja kysellä koska voisi toimittaa?
hego kirjoitti:Mulla luki 1-2 päivää... eli täytyy toivoa että perjantain olis jo tikru kotona. Harmittaa vaan kun olen päivällä duunissa ja toimitusosite on kotiin. Mitenkäs tuo muuten menee, viekö ne paketin postiin jos ei tavoiteta vai yrittävätkö soittaa ja kysellä koska voisi toimittaa?
Ne jättää lapun postilaatikkoon ja siinä ohjeistetaan soittamaan ja sopimaan uusi toimitusosoite esim. työpaikalle. Tarkkaa jakeluaikaa ainakaan TNT ei minulle pystynyt taannoin iWorksin kanssa lupaamaan - ainoastaan työpäivän aikana.
Ne soittavat kyllä jos ilmoitat sinne TNT:lle tai mikä se nyt sitten onkaan (Order Status sivuilta näkee mikä firma sen toimittaa, mutta nuo sivut ovat nurin), että soittavat ennen toimittamista sinulle.