Eli tarvitsen tiedostoiltaan suurien kuvien käsittelyyn järeää, mutta samalla koneella pitäisi sujuvasti tuottaa myös tekstiä.Öh, on mulla se engl.offise jne. mut suomenkielinen word olisi helpompi. Mun mittani on ihan täys kun powerbookkissani on ollut vikaa uudesta alkaen, aina emolevystä saakka, joka vaihdettiin uuteen--lopultakin. Aiemmasta valohoidosta kun ei ollut apua. Siis elämä sen kanssa on ollut yhtä...sitä.
Nyt kysymys: Jos edes ajattelen Mac Prota joka on nopeami ja lisäksi siihen saa Windowsin käyttiksen? Onko kellään kokemusta käytöstä ja sen asennuksesta?
En ole löytänyt PC: puoleltakaan mulle riittävän (n2,5kg, 15") kevyttä,ergonomisesti hyvää ja samalla kuvankäsittelyyn ja windospuolen ohjelmien yhtäaikaista mukavuutta. Kohtuullisen hyvissä PC:ssä kun vaikuttaa olevan kaikissa näyttö kirkas, joka ei sovellu kuvan käsittelyyn.
Ei nyt kannata Macci ihmisten hermostua jos PC:hen oppineena kaipaankin paluuta helppouteen.Tietokone ei nyt ole vahvimpia alueitani, toivottavsti osasin edes riittävän hyvin selittää ongelmani.
Mut oon kovasti kiitollinen hänelle, joka jaksaa vastata näihin kysymyksiin.