Löytyy osx mitään ohjelmaa jolla saisi käyttöön noita beryl tyyppisiä efektejä?
Joskus voisi olla ihan hauska leikkiä noilla ja leuhkia kevereille, että onkos teillä windowsissa tämmösiä juttuja Tuskin noilla on kovin paljon käytännön hyötyä.
Vaikka tuo jossa ikkunoita voi taittaa kuin paperia voisi olla ihan kätevä joskus.
Shiiralla voi selata webbisivuja kuin kirjaa ja VirtueDesktopilla voi vaihtaa työpöytää erilaisin efektein (Parallelsin kanssa samalla käyttöjärjestelmää).
kermit kirjoitti:Shiiralla voi selata webbisivuja kuin kirjaa
Täähän hauska selain on! Ja aivan uskomattoman kevyt, ei vie tehoa lainkaan, alle prosentin! Safari alkoi juuri hotkia 30-40 prosenttia, jolloin se on paree sammuttaa...
Miten tuon kirjaselauksen saa päälle tahi miten se toimii? Ei näköjään ole oletus. Tosin tämä on kakkosversion beeta jonka latasin.
Oikolukua tää ei tajua.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Täähän hauska selain on! Ja aivan uskomattoman kevyt, ei vie tehoa lainkaan, alle prosentin! Safari alkoi juuri hotkia 30-40 prosenttia, jolloin se on paree sammuttaa...
Miten tuon kirjaselauksen saa päälle tahi miten se toimii? Ei näköjään ole oletus. Tosin tämä on kakkosversion beeta jonka latasin.
Oikolukua tää ei tajua.
Toimiiko tuo beta-Shiira sulla ihan vakaasti? Muistan taannoin sitä kokeilleeni, ja ei oikein malttanut toimia.
Pis kirjoitti:Toimiiko tuo beta-Shiira sulla ihan vakaasti? Muistan taannoin sitä kokeilleeni, ja ei oikein malttanut toimia.
Mulla toimii ainakin ihan jees. En ole muistaakseni kertaakaan saanut nurin.
Latasin äsken ja päätin kokeilla. Alta minuutin Shiira quit unexpectedly, kun olin preferences-valikossa.
Aivan. Tuosta #macintosh.fi kanavalla kuulinkin. En ole itse noita preferensseleitä säätänyt, niin en itse ollut huomannut. Kuulemma kaatuu 100% varmuudella (ainakin osalla koneista) kun menee tietylle välilehdelle. Eli aikamoinen bugi kyseessä
Oikolukua tää ei tajua.
Beta on raakile. Siinä 1.22 versiossa Appearance-lehdeltä:
[x]Uses page transition effect
kallekilponen kirjoitti:Eikös Shiira ja Safari ole sukua?
Jaa Konqueror-sukua? Voi olla.
Tähän väliin aiheesta Avs:n palindromi: Au! Kusi-Leinonen on enoni, eli sukua.
(Tuon jälkeen on vaikea olla purskahtamatta nauruun, jos joku esittäytyy Leinoseksi.)
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012