Tuo konkkien poksahtelu on todella yleistä emolevyissä.-wk- kirjoitti:Jees, olen tosiaan käyttänyt Macia aikaisemmin oikeastaan vain hyötykäyttöön, pääasiassa Pro Toolsiin, mutta tuommoinen yleiskäyttö on sitten jäänyt vähemmälle. Miksei tuo siitäkin suoriudu
Yksi asia mikä minua edelleen hieman huolestuttaa näissä iMaceissa / Mac Mineissä on tuo että jos koneessa on jotain suurempaa vikaa niin sille ei välttämättä sitten oikein mitään saa itse tehtyä ja varaosat ovat kiven alla, takuutahan tuossa ostamssani masiinassa ei varmasti enää ole. Tämmösiä videoita kun löytää Youtubesta niin vähän huolestuttaa:
http://www.youtube.com/watch?v=Q-dgNQgcz2k
Osaan kyllä vaihtaa nuo kondensaattoritkin ettei sen puoleen, mutta jostain luin että näissä ensimmäisissä G5 iMaceissa olisi vähänä säästelty noiden kondensaattorien laadussa eikä se oikein hyvä homma ole, monta PC:nkin emolevyä on tullut vastaan joissa konkat ovat B-laatua ja toiminta sen mukaistaNo, ehkä sitä ei pidä maalailla
:ja seinille
Etenkin sitä ilmeni 2000-luvun alun emoissa. Aina jos vähänkin vanhempi kone tulee huoltoon niin katson konkat eka.
85% sen aikaisten koneiden emolevyistä on kokenut tuon kohtalon että konkat on poksunut.
Lie sitten applella ollut saman valmistajan konkkia käytössä
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)