Uzeeh kirjoitti:Tabletista en ole kovasti itse kiinnostunut, en oikein löydä sille käyttöä. Tokihan se hieno hilavitkutin olisi, varmasti hyvä leikkikalu insinööreille, mutta tietokone on itselleni ihan tarpeeksi.
Aika moni missaa tabletin tulevat hyötyominaisuudet. Todenäköisesti Applen mikälie tulee mullistamaan musiikintekemisen hilavitkuttimilla. Yleensä todella kriittinen Chris Randal kirjoitti tänään
hyvän postauksen hilavitkuttimen hyötykäytöstä musiikin tekemisessä. Tällä hetkellä jos haluaa multitouch kontrollerin, niin joutuu vuolemaan +2000€ Lemurista ja sillä ei sitten muuta tehdäkään. Tämä tulee tekemään kaiken mitä Lemur tekee + sillä voi pelata civilisationia
Kun miettii mitä kaikkea on koodattu iPhonelle, niin voi vain arvailla mitä propellipäät tulee kehittämään tulevalle hilavitkuttimelle. Tälle on suuri kysyntä perustallaajien ja nokiainsinöörien ulkopuolella. Mua esim ei kiinnosta pätkääkään leffojen kattelu, musan kuuntelu tai kirjojen lukeminen jollain läpyskällä. Sen sijaan luovaan tekemiseen läpyskä olisi mitä mainioin.
Veikkaan kyllä että default laite minkä Steve julkistaa ei tule kiinnostamaan mua pätkääkään, mutta heti kun youtubeen alkaa valumaan videoita laitteesta hyötykäytössä, niin siitä tulee pakko ostos.