Joo kohta paukahtaa ja kipiästi, jossei ylimääräinen joikhailu lopu justiinsa.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Mielestäni kumpikaan teistä ei ansaitse homp-mitalia, kumpikaan teistä hyväkkäistä ei edes nimennyt minua, vaikkaKunkkuJ kirjoitti:^ Miehä en mäne mihikää, enne ko luppaatte, ettei tuolle kukkahattutätille jaella täällä mitään homppumitalia!
Viesti Kirjoittaja Eitsh »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Sinäkö auttanut?! Olet korkeintaan onnistunut herättämään säälinsekaista huvittuneisuutta täällä. Kertoisin tarkemminkin, jos ei Ama löisi sillä kaulimella (se siitä sananvapaudesta täällä).darthmother kirjoitti: kumpikaan teistä hyväkkäistä ei edes nimennyt minua, vaikka
olen ollut teille ystävällinen ja avuliasja ratkonut ongelmianne myös vapaa-ajallani, ilman asiaankuuluvaa korvausta saatika edes kiitosta.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Viesti Kirjoittaja jpva »
Viesti Kirjoittaja Nemesis »
off topic: Sananvapaus ei tarkoita sitä, että saat sanoa mitä tahansa, missä tahansa. Kyllä esim. minä saa kieltää sinua mölyämästä minun pihallani, ja tämän forumin moderaattorit saavat yhtä lailla kieltää mölyämisesi täällä. "sananvapaus" ei tarkoita sitä, että muiden täytyy antaa sinulle forumi mielipiteillesi.KunkkuJ kirjoitti:Sinäkö auttanut?! Olet korkeintaan onnistunut herättämään säälinsekaista huvittuneisuutta täällä. Kertoisin tarkemminkin, jos ei Ama löisi sillä kaulimella (se siitä sananvapaudesta täällä).
Viesti Kirjoittaja mkio »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja heximan »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Eikös Macco ole jo 68v? http://fi.wikipedia.org/wiki/Harrison_Ford Kyllähän tuo jo nyt tunnustuksen kai ansaitsisi...KunkkuJ kirjoitti:Eikös Makko ole vielä vähän turhan nuori saamaan tämän himoitun arvonimen? Ehkä sillä ei pää kestä ja ylpeys sekä ylemmyyden tunne valtaa miehen.
Viesti Kirjoittaja Johamac »
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Viesti Kirjoittaja deissi »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Viesti Kirjoittaja Jari-eripari »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”