Onnen toivotukset LyC0:lle ensimmäisen viestin johdosta, ja tervetuloa Homppulaan! Viestisi oli todella hyvä ja aiheellinen. Itse olen iloinen että Macit ovat nyt tulleet isoille markkinoille ja kaikkien saataville. Siitä tulee lopulta olemaan hyötyä kaikille. Ja rinta pystyyn niin markkalan kuin gigalan myyjät. Voin sanoa saaneeni molemmista hyvää palvelua kun kestokulutus hyödykkeitä on talouteemme hommattu.
Ps. Lähin Apple myymälä on minulla Markantalo ja Gigantti hyvä kakkonen joten varmalla tulee käytyä molemmissa paikoissa, ilman ylimielisen kaikki tietävän asiakkaan asennetta.
LyC0 kirjoitti:Tässä vaiheessa pakko jo vähän kertoa faktoja..
Ensinnäkin toisin kuin monessa viestissä lukee että Gigantti osti Markan tms. Niin se ei pidä paikkaansa. VAAN Gigantin omistaja osti Markantalon ja tuo omistaja on DSGi. Ja toisekseen se että omistajan vaihdoksen johdosta meni koko Markantalon järjestelmät uusiksi ja siihen samaan syssyyn lyödään opeteltavaksi applen myynti. Okei Podit menee mutta macci onkin jo eri asia.. Aika hankala lähteä opiskeleen uutta käyttistä kun myyjistäkin osa on elänyt täysin tietämättä koko macin olemassa olosta. Eli tähän vaiheeseen mennessä olette honanneet olen siis markan myyjä.. Meidän myymälässä ainakin mäkki otettiin hyvin vastaan ja sitä jopa myydään. Tietämys ei varmastikaan ole sillä tasolla että pystyttäisiin kaikkeen vastaamaan, mutta yritys on kuitenkin hyvä.. Ottakaa markan myymälöissä rohkeasti se esiin ja sanokaa että selvitä asia. Kaikilla on nykyään apple kontakti joka pystyy selvittämään jos ei itse tiedä vastausta. Ja Aikaisempaan Viittaukseen liittyen markkaan ei ole palkattu ketään Applen työntekijää korkeaan virkaan..
Tälläinen palo puhe tähän väliin..
Ai niin. On hyvä että tälläinen palsta on olemassa. Ollut aika iso apu myynnissä.
Hyvä meininki!
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Tänään hankin veljelleni alumiinisen MacBookin Markantalosta, koska sain koneen sieltä parhaaseen hintaan. Homma oli muutenkin vaivatonta ja mutkatonta, kun tiesin mitä olin ostamassa. 8)
Käväisin viikolla Joensuun Markantalossa. Siellä ei ollut yhtään MacBookia tyrkyllä mutta myyjä haki sellaisen varastosta ja avasi sen näpelöitäväkseni vaikka ilmoitin etten ole ostamassa konetta vaan haluan ainoastaan hypistellä sitä. Kone näytti paremmalta livenä kuin kuvissa. En ole järin ihastunut mustaan surunauhaan ja mustaan näppäimistöön. Samoin Firewiren puute nyppii minua. Joka tapauksessa myyjä sai pisteet toiminnastaan.
Mac mini M2, 16 Gt, MacOS Sonoma 14.3.1, Magic Mouse, Magic Trackpad ja 24" Eizo ColorEdge CG2420, iPhone SE 64G, iOS 17.0.2 sekä iPad A16 128G, iOS 18.5.