No mitäs veikkaat kun trollailusta puhutaan. Mun mielestä on naurettavaa valittaa toisten pettymyksistä ja toisten iloista. Asiallinen ja perusteltu mielipide on asia erikseenVoi ziisus mitä pöljäilyä... et varmaan ollut ihan tosissas, ethän?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja bbin »
No mitäs veikkaat kun trollailusta puhutaan. Mun mielestä on naurettavaa valittaa toisten pettymyksistä ja toisten iloista. Asiallinen ja perusteltu mielipide on asia erikseenVoi ziisus mitä pöljäilyä... et varmaan ollut ihan tosissas, ethän?
Viesti Kirjoittaja Elroy »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Armadillo »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Olen ihan samaa mieltä. Alkuperäisen iPhonen julkaisun jälkeen on aika hissukoita olleet nuo kaikki tapahtumat viime vuosina.bbin kirjoitti:tässä on hyvin kirjoitettu artikkeli joka aukaisee vähän mielipidettäni: http://www.techradar.com/news/computing ... ess-634257
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
En tarkoittanutkaan, että iPhone olisi siellä esitelty. Applen eventteihin kohdistuu aina hirveät paineet oli sitten tapahtuma mikä tahansa. Sitä tuossa yritin sanoa. iPod tapahtumat nyt olleet poikkeuksetta laimeita aikalailla aina. Eipä hirveästi ole yllätyksiä nähty.MacFinn kirjoitti:Kaikkihan tietää, että syyskuun tilaisuudessa esitellään uudet iPod mallit ja kenties uusi iTunes versio. Miten järisyttävää se voi olla? OK, ehkä iPod Touch oli, jälkikäteen katsoen. Jos tuo kirjoittaja odotti iTabletia eikä sitä tullut. Mutta ei Apple sellaista luvannut. Kraken tuossa viittaa iPhoneen. Sitähän EI julkistettu syksyn iPod launchissa. Miksi tähän(kin) kohdistui suuria odotuksia ja sitten petyttiin?
Viesti Kirjoittaja Touho »
Minusta taas on vähintään yhtä naurettavaa ja turhaa vetää se iänikuinen fanboy-kortti aina kun joku uskaltautuu sanomaan jotain omista mukakriittisistä mielipiteistä poikkeavaa. Ei todellakaan edesauta tuota Aman peräänkuuluttamaa känkkäilyvapaata keskustelua.bbin kirjoitti:No mitäs veikkaat kun trollailusta puhutaan. Mun mielestä on naurettavaa valittaa toisten pettymyksistä ja toisten iloista. Asiallinen ja perusteltu mielipide on asia erikseenVoi ziisus mitä pöljäilyä... et varmaan ollut ihan tosissas, ethän?
Vähän MacFinniä mukaillen, en kyllä oikein löytänyt tuosta mitään erityisen ansiokasta tai valaisevaa. Samaa liian isoon ja huhujen höystämään ruokahaluun perustuvaa narinaa tuokin.tässä on hyvin kirjoitettu artikkeli joka aukaisee vähän mielipidettäni: http://www.techradar.com/news/computing ... ess-634257
The problem is the annual events happening the same time each year - people start expecting too much. January is for updated computers, June is for iPhone and September is for iPods. Apple can't possible bring something new out exactly a year after the previous outing. If they do, we cheer, if they don't we're disappointed (by our own expectations).
I think there wasn't much they could pull out of the bag iPod wise - they all work and don't really need to be reinvented just for the sake of it (think iPod Nano 3G - the fat one). I think refreshes should just be annouced (like every other company does) and press conferences for new exciting products and not at set yearly intervals.
Niinpä. Toimii varmaan molempiin suuntiin. Jos ei ymmärrä, niin aina voi nykäistä hihasta sen fanboy -kortin.Äh mä en jaksa. I rest my case! Kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä...
Viesti Kirjoittaja EL5 »
Viesti Kirjoittaja honpsu »
Tabletille on jo useampikin oma ketjunsa joihin aihe sopii paremmin kuin tähän tapahtumaketjuun:EL5 kirjoitti:Jaahas, jos Applen Tablet ei ole jo pitkalla niin saatetaanpa haudata kaikessa hiljaisuudessa (jos sita siis ikina suunniteltiinkaan), Microsoftin versio alkaa olla jo taalla..
http://gizmodo.com/5365299/courier-firs ... e=true&s=x
Viesti Kirjoittaja EL5 »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”