-oikeasti monessa kohtaa Flashin täydellinen puuttuminen ottaa nuppiin. Click to Flash tyyppinen ratkaisu toimisi iPadissa mainiosti. Webbikokemus jää vajaaksi.
- iPadin näytölle mahtuisi hyvin parikin softaa ( email/notes?) auki, oikea moniajo olisi poikaa
- kaipaan starttinäkymään esim. kalenteri ja sää widgettejä
- iTunes ja synkronoinnin yksiviivaisuus. Olisi joskus kauhean¨kätevä vaan kytkeä tuo kiinni ihan mihin vaan koneeseen ja kopioida niitä tiedostoja. (oli kuvia iPadissa ja mitä järkevää vastaan Faijalle 70 v kun se kysyy "voitko kopioida ne mun koneelle....?")
- oli noita muitakin mutten nyt muista. Monella tapaa hieno ja toimiva vehje toki, ja tiennäyttäjä. Mutta aika paljon on viilattavaakin seuraavaan versioon.
iTunes ja iPodit
-kävipä niin että menetin pääasiallisen iTunes kirjastoni kun Snowleopard päivitys kurahti ja varmuuskopio oli jo ajan takaa. Kamat oli iPod Classicissa kokonaisuudessaan. Lapsellisena luulin noin vaan palautavani matskun Ipodista.....

Seuraava pääasiallinen työkone on jatkossakin macci mutta kyllä nämä eri iLaitteet on mun kohdalta kohta nähty. Tai itse laitteet on ihan ok, mutta tuo iTunes synkronointikytky on vaan liian kankea. Haluan kopioida tiedostoja itse.