Joo.. Ensin v*tutti, sitten nauratti ja tänään alkoi tuntumaan siltä, että minua kohdellaan todellakin väärin ja kohtuuttomasti.Touho.. kirjoitti:Sulla tuntuu olevan suht pitkä pinna? Itsellä olisi kone jo vaihtunut.Temetus kirjoitti:Taas päivä pulkassa eikä pihahdustakaan oo edelleenkään kuulunu Tectorin suunnalta.
Tästä kohtuuttomasti kohtelun tunteista pääsin eroon soittamalla Applelle ja kertomalla, että pinnani on pitkä, mutta se loppui tasan nyt.
Sanoin, etten halua, enkä tule asioimaan Tectorin kanssa enää mistään. Sanoin, että minulla on täydet oikeudet purkaa koko kauppa ja ostaa niillä rahoilla UUSI iMacci. Sanoin myös tälle Applen henkilölle, että mikäli hän ymmärtää tämän aspektin asiasta lähtee hän ilman sen suurempia "kommervenkkejä" hankkimaan minulle uutta konetta oli se Tektorissa korjattu tai ei.
Maanantaina Applen tukihenkilö soittaa minulle kello 12:00 mennessä. Silloin selviää puranko koko kaupan vai antavatko he suosiolla minulle uuden koneen. Mikäli kone on "korjattu", muttei todellakaan toimitettu vielä aion purkaa kaupan. Mikäli konetta ei ole edes loppuun asti korjattu puran kaupan.
Homma on pihvi. Ne rahat mitkä laitoin vuodenvaihteessa koneeseen, ne rahat mitä on mennyt bensoihin turhilla posti-rundeilla, ne rahat mitä on mennyt turhiin muistikauppoihin ja ne korvausrahat menetetystä käyttöajasta alkavat lähestyä vähintäänkin uuden koneen hintaa...
EDIT: Itseasiassa saisin jo sillä rahalla 24" version:
Tilauksesta ote: "Apple iMac 20", 2,4GHz pöytätietokone, m 1448.90e"