Tarkoitus pyhittää keinot siis. "Pieni" saa halventaa. "Pieni" saa vääristellä.TheKraken kirjoitti:Muilla markkinoilla tilanne on harvemmin se, että suurin osa markkinoinnin kohderyhmästä jo omistaa ja käyttää kilpailevaa tuotetta. Ja suurinosa on siihen vielä ihan tyytyväinen, kun ei tiedä muusta.velijussi kirjoitti:Taidan olla yksin ajatusteni kanssa, mutta minusta nämä mainokset ovat täysin ala-arvoisia. Ehkä en ole tottunut kulttuuriin jossa ei pärjätä oman tuotteen vahvuuksilla, vaan pitää yrittää halventaa jonkun muun tuotetta. Ihmeellistä toimintaa, luulisi Applen pärjäävän muutenkin.
Ehkä, ehkä ei.
Näissä mainoksissa riskinä kuitenkin on, että herkempi taimi voi omaksuaTheKraken kirjoitti:Ei näitä ensiostajille ole tehty.
vaurioituneen asenteellisuuden, jota ne (mm.) viestittää. Tarun ja toden raja-aita
voi hämärtyä ja Macistä voi tällöin tulla käyttäjälleen taikalaatikko mustavalkoiseen
mainosmaailmaan. Ehkä mainoksiin pitäisi liittää rajoitus "vain aikuisten katsottavaksi".
Aikuisuudella ei tässä(kään) tarkoiteta täysi-ikäisyyttä, vaikka jotain korrelaatiota
voi piirteiden välilä esiintyä.