Laita se pää pikapostina jotta ei mätäne matkalla tänne. Nythän on mätäkuu. (Mmmm.... hyvää vaihtelua banaaneille.)TheKraken kirjoitti: Kappas! Pistän postiin pikimmiten.
TheKraken kirjoitti: Jotain outoa tuossa kyllä tapahtuu ja edelleen olen sitä mieltä, että se tapahtuu sen jälkeen vasta kun maili on jo sinun koneelta maailmalle lähtenyt. Mutta ei ihan pois suljettua ole sekään, että kyseessä on bugi mailissa. Jos tahdot asiaa varmistella enemmän, niin pistäpä nuo mailit minulle osoitteeseen eero@synestesia.net niin katsellaan mitä minun webmail noista tykkää.
Laitoin yhden zipin ladattavaksenne:
http://www.geocities.com/fibaxi/mac/kuvamysteeri.zip
Tässä zipissä on postipalvelimelta ladattu "Valokuva0256.jpg" muodossa [application/applefile] sekä yksi kuvaruutukaappaus.
TheKraken kirjoitti: Oli ennen käytössä itselläkin squirrelmail, mutta vaihtui tuossa juuri hetki sitten vähän parempaan.
Työnantajani postipalvelin on Squirrelmail. Eli kaikki työpostini saapuvat sinne. Käytän tätä postia sekä webmaililla että Mac Mailin kautta IMAP-protokollalla.
Kuvieni lähteitä on monta: Oikea kamera ja kännykkäkamera. Oheisen zipin kuva on kännykkäkameralla otettu. Kaikki kännykkäkamerakuvat joudun purkamaan Windows koneen kautta Maciin.TheKraken kirjoitti: Tuli mieleen, että onko nuo kuvat peräisin samalta levyltä? Mietin vaan, että jos tuo tapahtuisi esim. kuvia tuodessa vaikkapa FAT32-osiolta tms.