Apuva!
Minulla on liuta applea, air, iphone, ipad ja iMac. Päivitin iMacin juuri maverickiin. Muuten onnistuu hyvin, mutta iCloud tökkii. Se vaatii minulta salasanaa
xxxx@me.comille. Jota minulla ei ole, koska käytän yhä vanhaa @mac.comia.
Huvittavaa on, että jossain vaiheessa yhteys onnistui, koska pilvessä olleet sähköpostit latautuivat koneelle, mutta nyt ei sitten enää.
Jos kirjaudun safarin kautta iCloudiin, se väittää, että käyttämäni
xxxx@mac.com ei ole ensisijainen ID:ni. Mikä ei pidä paikkaansa. Se on ainoa luomani ID ja toimii kaikilla muilla leluilla.
Vanha hyvä salasana ei kelpaa tuolle me.comille.
Icloudissa sanotaan, että kaikki kolme (mac,me ja iCloud) käyvät ID.stä. Mutta onko niissä sama salasana?
Sekä icloud että Mail pyytävät oletuksena salasanaa tuolle me.comille - eivätkä anna mahdollisuutta vaihtaa.
Yritin jossain vaiheessa vaihtaa @me.comin salasanaa, mutta se olisi vaihtanut nimenomaan mac.comin sanan. Huoh.
Mulle alkaa nousta muistiin syyt miksi aikoinaan vaihdoin wintukasta maciin...
Edit: Uudelleenkäynnistyksen jälkeen menin hallitse apple id:täsi, ja se sanoo, että Apple ID and primary ovat nimenomaan mac.com.
Alternate apple ID on me.com ja kumpaakin voi käyttää. mutta miksi me.com ei tunnista salasanaa?
Edit: Kun muutin osoitetietojani, ilmoitukset muutoksista napsahti kyllä inboxiin. Mutta varsinainen mail ei ole vieläkään linjoilla.