no kyllä mä yrityskannettavaksi sanoisin ennemmin jotakin Delliä tai HP:tä, vaikka kotiinhan semmosenkin voi hankkia siinä missä esimerkiksi iBookin tai PowerBookinkin. täytyy kyllä myöntää, että torvi on kyllä ollut moinen myyjä, joka on noin sanonut. tulee mieleen juttu, kun vanhempani olivat ostamassa mulle kotiteatterivahvistinta, ja myyjä sanoi, että en mä semmosta tarvi. asiantunteva myyjä kun tietää paremmin minun tarpeeni kuin minä itse.
EDIT: Heetkinen... kyllä nyt mäkkiliikkeessä varmasti tiedetään, että mäkin saa laajakaistaan siinä missä PuuCeenkin. mustakin alkaa pikkuhiljaa tuntumaan, että ovat tainneet erehtyä kyllä ovenkahvasta. jokatapauksessa... on silti ollut kyllä torvi myyjä, jos on tuollaista mennyt möläyttämään.
ja tuskin mäceissäkään huvikseen sitä 10/100 Ethernet porttia on...
Mäkki on vain yrityksille - kuulemma
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
-
Re: Mäkki on vain yrityksille - kuulemma
Viesti Kirjoittaja mestari »
MacBook 2,4GHz C2D | 2Gb RAM | 160Gb + 500Gb | Mac OS X 10.6
-
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Ja myyjä ei osannut vastata itse edes kysymykseen että saako macin kiinni laajakaistaan, vaikka mac-myymälä on täynnä mac-koneita jotka ovat kiinni laajakaistassa. Aika vaikea uskoa kyllä. Jospa menivät sittenkin väärästä ovesta? On sitä ennenkin käynyt niin että ikäihminen on luullut olevansa paikassa a kun onkin paikassa b.jakkem kirjoitti:Kyllä ne seniorit ihan oikeesti menivät ENSIN mäkkikauppaan (en kuitenkaan kerro mihin)...mutta se siitä.
SCSI Probe & SyQuest 44
-
Viesti Kirjoittaja Tuppu »
Aika uskomatonta varsinkin, jos kyseessä olisi perus mac-liike tyyliin officeline, tector tms. Kyseessä on varmasti ollut liike, joka ei päätöikseen myy macceja, paikalle on sattunut eri osaston myyjä, joka ei ole tiennyt asiasta mitään tai jos myyjä on ollut tietokoneosaston myyjä ja jos maccien myyntimäärä ei vaikuta hänen palkkaansa ja hän on mac-vastainen, niin hän on aivan hyvin voinut sanoa, että ei maccia kannata ostaa tai sitten ostajat ovat vain olleet sen verran epäluuloisia itse maceista, että vain sanoivat palattuaan reissusta, että siellä sanottiin niin, vaikka käytännössä itse luulivat macceja yrityskoneiksi ja epäilivät niiden nettiinkytkemistä? No, aika harmillinen juttu silti, oli miten oli. [:S]
-
Viesti Kirjoittaja Tonikwater »
Oon kyllä usein törmännyt myyjin, jotka eivät tiedä myymästään asiasta oikeastaan yhtään mitään. Se on vain totuus, että asiakaspalvelun taso on laskenut todella paljon. Yrityksiin palkataan yhä enemmän työntekijöitä, jotka eivät tiedä entuudestaan myymistään asiaoista juuri mitään, koska he eivät ole kiinnostuneita asiasta. Esimerkiksi naisia harvoin kiinnostaa elektroniikka, jolloin kiinnostus sitä kohtaan on aivan minimissä. Jos ei ole kiinnostusta uuden oppiminen on todella vaikea.
Olen keksinyt täysin uuden asian viihdyttää itseäni. Kun olen esimerkiksi stockmannilla niin menen myyjän lähelle joka esittelee elektroniikka tuotetta asiakkaalle. Sitten siinä kuuntelen kun myyjä puhuu ympäripyöreitä asiakkaalle[:D] Kerran tosin rupesin nauramaan, jolloin myyjä katsoi aika pahalla ilmeellä.
No tapansa kaikilla pitää hauskaa![:D]
Olen keksinyt täysin uuden asian viihdyttää itseäni. Kun olen esimerkiksi stockmannilla niin menen myyjän lähelle joka esittelee elektroniikka tuotetta asiakkaalle. Sitten siinä kuuntelen kun myyjä puhuu ympäripyöreitä asiakkaalle[:D] Kerran tosin rupesin nauramaan, jolloin myyjä katsoi aika pahalla ilmeellä.
No tapansa kaikilla pitää hauskaa![:D]
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka