Harmittaako Macin tavistuminen?
-
Viesti Kirjoittaja jp^_^ »
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Itse tosin käytän Adidaksia.
Oks nyt Asicsinomistajat kivaa kun teistä tuli justiinsa hihhuleita?
Kyllä mä sanon että kyllä on kun tällainenkin ketju pitää aloittaa. Toivottavasti kaikilla on ainakin hauskaa.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja jjnews »
Jos koneen omistaminen tuo jollekkin yhteenkuuluvuuden tai yksilöllisyyden tunteen, niin kannattaisi ennemminkin alkaa miettimään miten hankkia elämä.Fifi kirjoitti:Mikä tässä ketjussa on vikana? Sekö että kartoitetaan käyttäjien suhdetta heidän valintoihinsa?Jamac kirjoitti:Kyllä mä sanon että kyllä on kun tällainenkin ketju pitää aloittaa. Toivottavasti kaikilla on ainakin hauskaa.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Onhan noi oikeesti aika kornit vaihtoehdot. Siksi en ole osallistunut koko polliin.Fifi kirjoitti:Mikä tässä ketjussa on vikana? Sekö että kartoitetaan käyttäjien suhdetta heidän valintoihinsa?Jamac kirjoitti:Kyllä mä sanon että kyllä on kun tällainenkin ketju pitää aloittaa. Toivottavasti kaikilla on ainakin hauskaa.
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Tämä on nimen omaan minunkin pointtini.jjnews kirjoitti:Jos koneen omistaminen tuo jollekkin yhteenkuuluvuuden tai yksilöllisyyden tunteen, niin kannattaisi ennemminkin alkaa miettimään miten hankkia elämä.Fifi kirjoitti:Mikä tässä ketjussa on vikana? Sekö että kartoitetaan käyttäjien suhdetta heidän valintoihinsa?Jamac kirjoitti:Kyllä mä sanon että kyllä on kun tällainenkin ketju pitää aloittaa. Toivottavasti kaikilla on ainakin hauskaa.

-
Viesti Kirjoittaja Fifi »
Eikös noiden vaihtoehtojen avulla ole hyvin selvinnyt, että suuremmalle osalle Mac ei ole vain tietokone, vaan he haluavat sen olevan vähintään erottuva tietokone. Jotkut ovat jopa sitä mieltä, että sen pitäisi olla valikoidun joukon selvästi erottuva tietokone.MacFinn kirjoitti:Onhan noi oikeesti aika kornit vaihtoehdot. Siksi en ole osallistunut koko polliin.Fifi kirjoitti:Mikä tässä ketjussa on vikana? Sekö että kartoitetaan käyttäjien suhdetta heidän valintoihinsa?Jamac kirjoitti:Kyllä mä sanon että kyllä on kun tällainenkin ketju pitää aloittaa. Toivottavasti kaikilla on ainakin hauskaa.
Ja mikäs siinä. Toiset ilmentävät itseään tietokoneen avulla, toiset käyttävät aikansa puuveneisiin, vaikka muut materiaalit olisivat helppohoitoisempia.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja ATomiH »
Sama-skit kirjoitti:Täytyy vaan sanoa, että heti kun hankin MB, ni on lähimpää kaveripiiriini tullut jo 5 uutta MB:ta. Olen vain tyytyväinen kun olen saanut kaveritkin ymmärtämään, ettei ne puucee ole enään ainoa vaihtoehto.

-
Viesti Kirjoittaja Pbman »
Tosissaan: Luovuttiko Mac asemansa näin helposti? Itse voisin villisti veikata että kunhan tekniikka on taas kunnossa tuleee muotoiluosastolta vielä lisää classikoita joita kaikki eivät osta.
Ja ainahan on PRo-sarja erikseen. MacBook myy kuin häkä ja PROt jää imagoleluiksi. Näinkö sen piti mennä? Ehkä.
-
-
Viesti Kirjoittaja Quadra700 »
google tietää kaiken: http://www.ichatgay.com/index.phpMenchi kirjoitti:Tuli tästä mieleeni...
Isäni ollessa työmatkalla Floridassa, hän sai tylyä kommenttia mainitessaan käyttävän mäkkiä, sanottiin olevan "homojen koneita". Monesta suusta sama virsi ja tosissaan tuntuivat olevan. Mikäköhän tässä on takana?
-
Olen monesti miettinyt mistä johtuu tietokoneharrastuksen tai jopa elämäntavan väheksyminen muihin harrastukseen verrattuna. Isovanhemmat eivät ymmärrä miten se Jaakko nyt meni tietokoneiden kanssa leikkimään.. hankkisi jonkun oikean ammatin. Tietokoneammattilaisen ei tarvitse olla köyryniskainen Colaa juova nörtti, millaiseksi taas nuoriso monesti alan ihmiset jopa ihannoiden yleistää.jjnews kirjoitti:Jos koneen omistaminen tuo jollekkin yhteenkuuluvuuden tai yksilöllisyyden tunteen, niin kannattaisi ennemminkin alkaa miettimään miten hankkia elämä.Fifi kirjoitti:Mikä tässä ketjussa on vikana? Sekö että kartoitetaan käyttäjien suhdetta heidän valintoihinsa?Jamac kirjoitti:Kyllä mä sanon että kyllä on kun tällainenkin ketju pitää aloittaa. Toivottavasti kaikilla on ainakin hauskaa.
Yhteenkuuluvuus syntyy harrastuksesta ja omistautumisesta, kuulumisesta porukkaan. Tuttu yli 50v mies on hulluna liitokiekkoon: treenit menevät kaiken muun edelle ja joka toisessa kauluspaidassakin on seuran brodeeraus. Miksi liitokiekkofanius tai se perinteinen jääkiekko on jotenkin parempi kuin tietokone? MIKSI?
Kun sanotaan että hanki elämä mitä sillä tarkoitetaan? Olen ajatellut että se tarkoittaa sosiaalista elämää: ystäviä, tervehenkinen harrastus ja niin edelleen. Kun kuulut yhteisöön, vaikkakin vain netissä (tätäkään yhteisöllisyyttä eivät kaikki laske miksikään) ja sinulla on harrastus jonka tiimoilla tapaat saman henkisiä ihmisiä niin miksi silloin käsketään hankkimaan elämä? Mitä pitäisi hankkia?
Tietokoneen kautta solmittuja soliaalisia verkkoja turhaan aliarvioidaan vaikka niiden ihmisessä aikaan saamat tunteet ovat vastaavia kuin oikeassa elämässä. Kun kaupankäynti, pankkipalvelut, harrastukset ja ystävät ovat verkossa niin miksi elämän pitäisi olla jotain muuta?
-
Viesti Kirjoittaja jjnews »
Tuota, nyt taisi mennä puurot ja vellit sekaisin. Tietokoneet harrastuksena ei ole yhtään sen huonompi harrastus kuin muutkaan.Kun sanotaan että hanki elämä mitä sillä tarkoitetaan? Olen ajatellut että se tarkoittaa sosiaalista elämää: ystäviä, tervehenkinen harrastus ja niin edelleen. Kun kuulut yhteisöön, vaikkakin vain netissä (tätäkään yhteisöllisyyttä eivät kaikki laske miksikään) ja sinulla on harrastus jonka tiimoilla tapaat saman henkisiä ihmisiä niin miksi silloin käsketään hankkimaan elämä? Mitä pitäisi hankkia?
Tietokoneen kautta solmittuja soliaalisia verkkoja turhaan aliarvioidaan vaikka niiden ihmisessä aikaan saamat tunteet ovat vastaavia kuin oikeassa elämässä. Kun kaupankäynti, pankkipalvelut, harrastukset ja ystävät ovat verkossa niin miksi elämän pitäisi olla jotain muuta?
Kyse on siitä että ostamalla Applen koneen kuvittelen, että minusta tulisi jollain tavalla "valaistunut" tai "nyt erotun varmasti tavallisista toppahousuista", niin siinä vaiheessa todellakin kannattaa miettiä millä saisi sitä todellista sisältöä elämäänsä. Tietysti jos haluaa kuvitella elävänsä elämäntyyliä, jonka Applen pr porukka on lanseerannut, niin mikäpäs minä olen ketään kritisoimaan. Kannattaa vain muistaa, että se elämäntyyli vaihtuu tasantarkaan silloin kun osakkeenomistajat niin haluavat.
-
Uskon että jos ostat macin niin kyllä erotut. Edelleen Macilla on leimansa musa- ja printtibisneksessä. Se, mitä tuolla leimalla saavuttaa on sitten eri asia.jjnews kirjoitti:Tuota, nyt taisi mennä puurot ja vellit sekaisin. Tietokoneet harrastuksena ei ole yhtään sen huonompi harrastus kuin muutkaan.Kun sanotaan että hanki elämä mitä sillä tarkoitetaan? Olen ajatellut että se tarkoittaa sosiaalista elämää: ystäviä, tervehenkinen harrastus ja niin edelleen. Kun kuulut yhteisöön, vaikkakin vain netissä (tätäkään yhteisöllisyyttä eivät kaikki laske miksikään) ja sinulla on harrastus jonka tiimoilla tapaat saman henkisiä ihmisiä niin miksi silloin käsketään hankkimaan elämä? Mitä pitäisi hankkia?
Kyse on siitä että ostamalla Applen koneen kuvittelen, että minusta tulisi jollain tavalla "valaistunut" tai "nyt erotun varmasti tavallisista toppahousuista", niin siinä vaiheessa todellakin kannattaa miettiä millä saisi sitä todellista sisältöä elämäänsä. Tietysti jos haluaa kuvitella elävänsä elämäntyyliä, jonka Applen pr porukka on lanseerannut, niin mikäpäs minä olen ketään kritisoimaan. Kannattaa vain muistaa, että se elämäntyyli vaihtuu tasantarkaan silloin kun osakkeenomistajat niin haluavat.
Miksi pitäisi kuvitella? Miksi ei saisi elää sitä vaivatonta iLife elämäntyyliä mitä Apple mainostaa? Käsittääkseni tämäiLife-elämä on aika helppoa digikuvien, musiikin ja kotivideoiden hallintaa verrattuna windows-maailmaan.
Tuo elämäntyyli ei vaihdu! Osakkeenomistajille ei ole sanansijaa Applen brandiin tai designiin. Vuosia rakennettu ja nyt tulosta niittävä tyyli ei vaihdu mihinkään pitkään aikaan.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja iTekonen »
Mulla oli eka MB, sen jälkeen data osti minin (oli tosin aikonut jo kauan), nyt yksi ostaa imacciä, toinen MB:tä ja kolmas miniä...ATomiH kirjoitti:Sama-skit kirjoitti:Täytyy vaan sanoa, että heti kun hankin MB, ni on lähimpää kaveripiiriini tullut jo 5 uutta MB:ta. Olen vain tyytyväinen kun olen saanut kaveritkin ymmärtämään, ettei ne puucee ole enään ainoa vaihtoehto.Hankin ekana kaveripiiris MB:n, nyt on jo kolmel kaveril ja paril ei niin tutul.
tekonen &
Macbook Pro 13,3" C2D 2.4GHz, 250Gt/4Gt
iPhone 5S & iPad 2
-
Ei kai se valinta maksa... Toteuttaminen useinkin. Tuo iLife mainonta muistuttaa muuten kaikessa seesteisyydessään aika roimasta entisten sosialismimaiden mainosvideoita. Perheet viettävät laatuaikaa yhdessä, kaikki hymyilevät ja elämä on helppoa.jp^_^ kirjoitti:Kunpa itsellekkin riittäisi vielä niin helpot elämäntyylivalinnat että ne voisi tilata Internetistä alta kuukauden palkan hinnalla.
-
-
Viesti Kirjoittaja MasBe »
No parempi se kait kuitenkin noin päin, toisin ku tällä yhellä nimeltä mainitsemattomalla joka kaikille kehuu ostaneensa iMacin, mutta todennäkösesti ei oo sitä hommannu..omppa kirjoitti:Joo-op, ootte kyllä aika pelottavaa porukkaa. Ajattelin ostaa ekan mäkkini tässä kohtapuolin, mutta en uskalla kertoo enää kellekkään siitä..
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
Viesti Kirjoittaja Rapakivi »
-
Viesti Kirjoittaja Saunatonttu »
Ei kyllä kirjoitusasun puolesta uskoisi, että olet niin vanhaJuhaT kirjoitti:SIIS miks Mac:it myydään niin haval nykyään????
Jos oikein muistan, nii Hesaris oli juttu Homojen omaavan enemmä käyttövarjo ku muiden Yksineläjien, ett siks...
...elämä on
Ja oikeesti sais ollakki. Katsokaa vai Macbook... jne, ni moni PuuCee hemmo on siirtyny Mackiin - ja ongelmineen!!! Eli siis jos jo täs maas on satoja siirtynyt, nu....
...veto päälle. Ennen jouluu on olemas ainaki yks virus/haittaohjema Macille - ja samalla Unixsille ja Linuxille. Olkookin ett se ei toimi ilman käyttäjän hyväksyntää, mut PC hemmothan sen ilman muta hyväksyyn siit vaa...
Siis Macit vaa Eliitille - siis mähä kuulun niihin since 1984!!!
8) 8) 8)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
iPod Shuffle 1Gb
-
Viesti Kirjoittaja Dukez »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
jos laatuongelmat lisääntyvät, niin seuraava koneeni tuskin on mac

tähän asti olen ollut kyllä ihan tyytyväinen
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
ainiin, pari kk vanha mightymousen rulla sanoi itsensä irti
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka