Applen opiskelija-alennus
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Kaikkien aikojen rajuin Back-to-school
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Koska viime vuosina vastaava tarjous on rantautunut syksyllä myös Suomeen, elämme tältä osin kiintoisia aikoja.
Toisaalta on vielä paha sanoa mikä on Touchin hinta ja mallisto syksyllä. Ainoa suunta hinnoissa on varmasti alaspäin.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Re: Kaikkien aikojen rajuin Back-to-school
Viesti Kirjoittaja vle »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Pati »

-
Viesti Kirjoittaja Turtimake »

-
Viesti Kirjoittaja Acumen »
Tais olla lokakuun tienoilla viime vuonna.. mutta että voi s*atana arggh, god damn että Apple osaa tehdä koneen oston ajoittamisen vaikeaksi, aina sieltä on tulossa jotain minkä takia olis mukava lykätä koneen ostoa, joka helvatan kerta .. hermot menee, gsus p*rkele.Turtimake kirjoitti:Tjaa, minäkun odottelin, et Back-to-school aukeais samaan aikaan 3. Euroopassakin. Mut eipä näytä siltä.Muistaako kukaan mihin aikaan kampanja alkoi viime vuonna? Uus iMac 24" ois valmis tilaukseen, mut lisukkeet ois kiva ottaa mukaan.
Lokakuussa iPodia, tammikuussa Snow Leopard 10.6. julkaisu, sitten arvatenkin koneet on just päivittymässä kuukauden tai parin sisään, jne jne.
Ei tule kesää, mä tilaan sen hemmetin toisen applen nyt enkä venaa enää yhtään, olkoonkin että olisin saanut iPodeja kaikille perheenjäsenille .. *mutinaa*
-
Viesti Kirjoittaja Pbman »
Elä sie pohjosen mies riehu! Apple on erittäin hyvä markkinoimaan koneitaan ja ennen kaikkea pitämään fanit varpaillaan jännityksestä. Periaatteessa aina on huono aika ostaa, mutta samalla todella usein on myös hyvä aika ostaa kun koneen päivittyvät kuitenkin kohtuullisen usein. Ja kun ei ole koneita päivittymässä niin pistetään vaikka yks promokampanja pystyyn =) Kuinkahan monta asiakasta Apple on menettänyt siihen että joku on aloittanut odottamaan Tiikeriä ja sitten uutta rautaa ja sitten jotain promoa ja sitten rautaa, leopardia ja niin edelleen. Paljonko on ihmisiä tuossa ikuisessa oravanpyörässä?Acumen kirjoitti:Tais olla lokakuun tienoilla viime vuonna.. mutta että voi s*atana arggh, god damn että Apple osaa tehdä koneen oston ajoittamisen vaikeaksi, aina sieltä on tulossa jotain minkä takia olis mukava lykätä koneen ostoa, joka helvatan kerta .. hermot menee, gsus p*rkele.Turtimake kirjoitti:Tjaa, minäkun odottelin, et Back-to-school aukeais samaan aikaan 3. Euroopassakin. Mut eipä näytä siltä.Muistaako kukaan mihin aikaan kampanja alkoi viime vuonna? Uus iMac 24" ois valmis tilaukseen, mut lisukkeet ois kiva ottaa mukaan.
Lokakuussa iPodia, tammikuussa Snow Leopard 10.6. julkaisu, sitten arvatenkin koneet on just päivittymässä kuukauden tai parin sisään, jne jne.
Ei tule kesää, mä tilaan sen hemmetin toisen applen nyt enkä venaa enää yhtään, olkoonkin että olisin saanut iPodeja kaikille perheenjäsenille .. *mutinaa*
Mä voin näyttää tuota Touchia sitten sulle

-
Meitsihän oli pitkään tuossa oravanpyörässä, mutta sitten irtaannuin -> kuten Pbman varsin hyvin tietääkin sillä "we go long way back in real life (tm)". Ja veikkaan etten ollut / ole ainoa, mut onnex oikeat duunit pakottaa oikeasti hyppään jossain vaiheessa kelkkaan mukaan eikä vaan venaamaan ovensuussa.Pbman kirjoitti:Elä sie pohjosen mies riehu! Apple on erittäin hyvä markkinoimaan koneitaan ja ennen kaikkea pitämään fanit varpaillaan jännityksestä. Periaatteessa aina on huono aika ostaa, mutta samalla todella usein on myös hyvä aika ostaa kun koneen päivittyvät kuitenkin kohtuullisen usein. Ja kun ei ole koneita päivittymässä niin pistetään vaikka yks promokampanja pystyyn =) Kuinkahan monta asiakasta Apple on menettänyt siihen että joku on aloittanut odottamaan Tiikeriä ja sitten uutta rautaa ja sitten jotain promoa ja sitten rautaa, leopardia ja niin edelleen. Paljonko on ihmisiä tuossa ikuisessa oravanpyörässä?
Toisaalta, on hyvä havahtua välillä kysymään vaikkapa että "mihin hemmettiin mä edes tarvitsisin koko iPodia", vastaus omalta osaltani: en mihinkään.
Grrhhh, lisää harmaita hiuksia. Adoben web-store näyttää 3.6. shipped -statusta CS3 3.0 Master collectionille, ja 2.6. koko paketti päivittyi 3.3 versioksi - mutta minulle on toki tulossa tuo vanha versio. Perhana että osaan ajoittaa väärin ostamiset

-
Et tietenkään tarvitse.. ei niitä kukaan tarvitse.. ihan turha laite. Voit ihan hyvin tuudittautua tuohon ajatukseen jos se helpottaaAcumen kirjoitti:Meitsihän oli pitkään tuossa oravanpyörässä, mutta sitten irtaannuin -> kuten Pbman varsin hyvin tietääkin sillä "we go long way back in real life (tm)". Ja veikkaan etten ollut / ole ainoa, mut onnex oikeat duunit pakottaa oikeasti hyppään jossain vaiheessa kelkkaan mukaan eikä vaan venaamaan ovensuussa.Pbman kirjoitti:Elä sie pohjosen mies riehu! Apple on erittäin hyvä markkinoimaan koneitaan ja ennen kaikkea pitämään fanit varpaillaan jännityksestä. Periaatteessa aina on huono aika ostaa, mutta samalla todella usein on myös hyvä aika ostaa kun koneen päivittyvät kuitenkin kohtuullisen usein. Ja kun ei ole koneita päivittymässä niin pistetään vaikka yks promokampanja pystyyn =) Kuinkahan monta asiakasta Apple on menettänyt siihen että joku on aloittanut odottamaan Tiikeriä ja sitten uutta rautaa ja sitten jotain promoa ja sitten rautaa, leopardia ja niin edelleen. Paljonko on ihmisiä tuossa ikuisessa oravanpyörässä?
Toisaalta, on hyvä havahtua välillä kysymään vaikkapa että "mihin hemmettiin mä edes tarvitsisin koko iPodia", vastaus omalta osaltani: en mihinkään.
Grrhhh, lisää harmaita hiuksia. Adoben web-store näyttää 3.6. shipped -statusta CS3 3.0 Master collectionille, ja 2.6. koko paketti päivittyi 3.3 versioksi - mutta minulle on toki tulossa tuo vanha versio. Perhana että osaan ajoittaa väärin ostamiset
Ja Adobehan onneksi päivittyy ilmaiseksi linjoja pitkin.. kyllä niillä varmaan pari viikkoa olisi mennyt olisivat saaneet uuden version myyntikiekoille.
-
Noh kännykässä on jo mp3-soitin, se riittää meitsillePbman kirjoitti:Et tietenkään tarvitse.. ei niitä kukaan tarvitse.. ihan turha laite. Voit ihan hyvin tuudittautua tuohon ajatukseen jos se helpottaa
Ja Adobehan onneksi päivittyy ilmaiseksi linjoja pitkin.. kyllä niillä varmaan pari viikkoa olisi mennyt olisivat saaneet uuden version myyntikiekoille.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Adobe ei muuten päivity ilmaiseksi, master collection 3.0 -> 3.3 maksaa ~230 euroa .. mutta mutta, Adoben Suomen päässä ystävällisesti ymmärrettiin hyvän päälle ja saan ilmasen updaten tuohon jossain vaiheessa.
UPS jo kantoikin tuon 3.0 master collectionin kotiovelle, nopeaa palvelua.
July 2008 on ton uuden 3.3 shipping estimate, ja siihen asti en olis jaksanut kyllä venata. Nyt vaan pitää tilata lisää Macceja

-
Jaa.. no mitäs sieltä tippuu melkein viikottain linjoja pitkin? Kymmenien megojen päivityksiä vähän jokaiseen Adoben ohjelmaan.Acumen kirjoitti:Noh kännykässä on jo mp3-soitin, se riittää meitsillePbman kirjoitti:Et tietenkään tarvitse.. ei niitä kukaan tarvitse.. ihan turha laite. Voit ihan hyvin tuudittautua tuohon ajatukseen jos se helpottaa
Ja Adobehan onneksi päivittyy ilmaiseksi linjoja pitkin.. kyllä niillä varmaan pari viikkoa olisi mennyt olisivat saaneet uuden version myyntikiekoille.![]()
Adobe ei muuten päivity ilmaiseksi, master collection 3.0 -> 3.3 maksaa ~230 euroa .. mutta mutta, Adoben Suomen päässä ystävällisesti ymmärrettiin hyvän päälle ja saan ilmasen updaten tuohon jossain vaiheessa.
-
Viesti Kirjoittaja Rusna »
Toivotaan että saadaan kampanja meillekin piakkoin. Enhän minä mitään Touchilla tee, mutta onhan se kiva lelu jos ilmaiseksi saisi

-
No tuskin sentääs sun Acrobat Pro 8 muuttuu 9 versioksi ..Pbman kirjoitti:Jaa.. no mitäs sieltä tippuu melkein viikottain linjoja pitkin? Kymmenien megojen päivityksiä vähän jokaiseen Adoben ohjelmaan.
-
Viesti Kirjoittaja JAK »
Yksikään yritys ei anna ILMAISEKSI yhtään mitään.Rusna kirjoitti:Enhän minä mitään Touchilla tee, mutta onhan se kiva lelu jos ilmaiseksi saisi
-
No laskennallisestihan se laite _on_ ilmainen hyvityksen jälkeen, mutta Applen harras toive on tietty se että saadaan maailmalle mahdollisimman monta iPodia ja muuta i-laitetta, ja ne kaikki ahkerasti vierailemaan iTunes -verkkopuodissa musaostoksilla yms, sieltä se cashflow yhä enemmän ja enemmän Applenkin visioissa tulevaisuudessa tulee.JAK kirjoitti:Yksikään yritys ei anna ILMAISEKSI yhtään mitään.
-
Tavallaan tietenkään ei, mutta jos instrumentin loppuhinta on nolla euroa niin höpsö kuluttaja saattaa sen ilmaiseksi mieltää.JAK kirjoitti:Yksikään yritys ei anna ILMAISEKSI yhtään mitään.Rusna kirjoitti:Enhän minä mitään Touchilla tee, mutta onhan se kiva lelu jos ilmaiseksi saisi
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
Viesti Kirjoittaja JAK »
-
Viesti Kirjoittaja atheos »
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
-
Viesti Kirjoittaja Heka »
Mä en vieläkään edes tiedä kunnolla mikä toi iPod on. Ilmeisesti laite, johon voi ladata mp3-tidostoja? Jos näin on, niin mitä erinomaisen hienoa tossa on sitten verrattuna jo kauan aikaa olemassa olleisiin mp3-soittimiin? En ymmärrä... En ole ostanut mp3-soitinta, enkä iPodia, enkä ymmärrä mihin niitä tarvitsee. En mä ainakaan halua kuunnella musaa koko ajan ja joka paikassa missä olen. Jos haluan kuunnella musaa, niin laitan levyn soittimeen ja paina playta. Olen ilmeisesti aika vanha pieru jo 26 vuotiaana.Acumen kirjoitti:Pbman kirjoitti: Toisaalta, on hyvä havahtua välillä kysymään vaikkapa että "mihin hemmettiin mä edes tarvitsisin koko iPodia", vastaus omalta osaltani: en mihinkään.
-
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Olet ehkä vaan pieru. Jos olisit vanha pieru, veivaisit grammarin kammesta playn painelun sijaan.Heka kirjoitti:...Jos haluan kuunnella musaa, niin laitan levyn soittimeen ja paina playta. Olen ilmeisesti aika vanha pieru jo 26 vuotiaana.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
No et todellakaan ymmärrä.Heka kirjoitti: Mä en vieläkään edes tiedä kunnolla mikä toi iPod on. Ilmeisesti laite, johon voi ladata mp3-tidostoja? Jos näin on, niin mitä erinomaisen hienoa tossa on sitten verrattuna jo kauan aikaa olemassa olleisiin mp3-soittimiin? En ymmärrä...
iPod oli nimittäin ensimmäinen varsinainen mp3-soitin, ja ne kauan aikaa olemassa olleet soittimet tulivat markkinoille vasta myöhemmin.
-
Viesti Kirjoittaja unwritten »
Miksi kukaan kirjoittaa tällaista roskaa, ja vielä tällaiseen topicciin. Huh huhHeka kirjoitti: Mä en vieläkään edes tiedä kunnolla mikä toi iPod on. Ilmeisesti laite, johon voi ladata mp3-tidostoja? Jos näin on, niin mitä erinomaisen hienoa tossa on sitten verrattuna jo kauan aikaa olemassa olleisiin mp3-soittimiin? En ymmärrä... En ole ostanut mp3-soitinta, enkä iPodia, enkä ymmärrä mihin niitä tarvitsee. En mä ainakaan halua kuunnella musaa koko ajan ja joka paikassa missä olen. Jos haluan kuunnella musaa, niin laitan levyn soittimeen ja paina playta. Olen ilmeisesti aika vanha pieru jo 26 vuotiaana.
-
Viesti Kirjoittaja iPratt »
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kieltämättä näin. Toisaalta, onhan niissä (ensimmäisen sukupolven iPhone ja Touch) mukana myös leijonanosa kehityskuluista.iPratt kirjoitti:Tuo tarjouksen rahallinen arvo applelle saa kokonaan uuden suuruusluokan kun tiedetään että uusi iPhone maksaa applelle osina alle satasen ja iTouchan on riisuttu versio siitä. Eli melkoista katetta mp3 soittimesta.
Mutta sehän ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Jos ihmiset eivät iPod Touchin hintaa iPod Touchista maksaisi, niin sitten iPod Touchit maksaisivat vähemmän.
-
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Jep. Mutta suunnitteluun, tuotekehitykseen, markkinointiin yms. on palanut taala jos toinenkin. Varmasti kymmeniä miljoonia. Näin ollen iPhone maksaa Applelle oikeasti vähän enemmän kuin tuon osien muodostaman sata taalaa. Ja täytyyhän ne osat jonkun kuskata ja kasatakin.iPratt kirjoitti:Tuo tarjouksen rahallinen arvo applelle saa kokonaan uuden suuruusluokan kun tiedetään että uusi iPhone maksaa applelle osina alle satasen ja iTouchan on riisuttu versio siitä. Eli melkoista katetta mp3 soittimesta.

MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
-

Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka