Ja rajoitettu Vieras käyttäjä jota käyttää muut kuin minä, esim. mutsi ja faija jos olen porukoiden luona käymässä. Kyllä he omistavat omankin pöytäkoneen (PC) mutta kun kone on yläkerrassa ja minun läppäri on aina alakerrassa (vanhemmat suurimman osan ajasta alakerrassa) ja läppäri on langattomassa verkossa. Myös läppärini on tehokkaampi kuin porukoiden PuuCee (Oikea nuhapumppu)
Saakos muuten käyttäjätilit sillein että Järjestelmävalvojalla "Juho" olisi kirjautumis vaiheessa pakko antaa salasana ja toisella tunnuksulle "Vieras" ei tarvitse salasanaa antaa?
Juh0` kirjoitti:
Saakos muuten käyttäjätilit sillein että Järjestelmävalvojalla "Juho" olisi kirjautumis vaiheessa pakko antaa salasana ja toisella tunnuksulle "Vieras" ei tarvitse salasanaa antaa?
Onnistuu! Laita Juh0:lle salasana ja jätä vieraskirjautujan salasana antamatta. Kone herjaa kyllä asiasta, mut älä välitä! Toi hommahan hoidetaan => Järjestelmäasetukset => Käyttäjät. Käytän itsekin juuri tuota systeemiä.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Juh0` kirjoitti:
Onnistuu! Laita Juh0:lle salasana ja jätä vieraskirjautujan salasana antamatta. Kone herjaa kyllä asiasta, mut älä välitä! Toi hommahan hoidetaan => Järjestelmäasetukset => Käyttäjät. Käytän itsekin juuri tuota systeemiä.
Kiitos. Enköhän minä saa tuon hoidettua, sen verran tietokoneiden kanssa ollu tekemisissä, piti vaan varmistaa asia. Nyt olen baarissa niin pitänee huomen aamulla tai jos jaksaa herättää macbook niin sitten dataa taas koko yö ja aamulla soitetaan jossain klo 7 aikoihin "Huomenta, siun pittee olla jo täällä" Perus.
Juh0` kirjoitti:
Onnistuu! Laita Juh0:lle salasana ja jätä vieraskirjautujan salasana antamatta.
HUOM! OBS! Minun käyttäjä tunnus koneella on ihan "Juho" eikä Juh0
Tommosta pskaa siitä tulikin :-\
Jos joku tuon välttämättä tahtoo, niin tuossa on 1680*1050 tjsp. ja isompaan näyttöön pistää vain keskityksen käyttöön ja reunoihin fillinä taustan väri...
Kysyisin tässä, että miten saan jonkun noista ikoneista vaihdettua johonkin toiseen. Kun jos liitän vain uuden ikonin, niin johtuen ikonien läpinäkyvyydestä, ne kasaantuvat vain toistensa päälle, eikä suinkaan vaihda ikonia. Esim. Tuo logistiikan ikoni, on kaksi päällekkäistä ikonia, joten tämän takia se on erimallinen kuin hyllyn, vaikka saman ikonin eri väreistä on kysymys...
edit: Ja kuinka saan vapaana olevan osuuden näkyville ilmat että pienennän tekstiä, eli kuinka saan sen vaikka kahdelle riville tms.?
ps. Ikonin vaihto-ongelma ratkesi muuttamalla levyn nimeä... Latas silloin uusimman ikonin oikein...