Hyvin näkyy, onkos Modenitalla joku harhaoppisten selain vai..?amanita kirjoitti:Mani Micci, sun työpöydän kuva ei näy? En ainakaan minä näe. Saatan taikasauvan avulla havaita, että tarkoitus on jotakin tuoda katsottavaksi, mutta ei vain näy.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Hyvin näkyy, onkos Modenitalla joku harhaoppisten selain vai..?amanita kirjoitti:Mani Micci, sun työpöydän kuva ei näy? En ainakaan minä näe. Saatan taikasauvan avulla havaita, että tarkoitus on jotakin tuoda katsottavaksi, mutta ei vain näy.
Viesti Kirjoittaja amanita »
OHO???? Safarihan mulla eikä edelleenkään näy kuvaa??? Mikäs mulla on sekaisin??? Katon tosta isommasta koneesta, tää pikkuinen temppuili mailin lähetysasetustenkin kanssa tänään.Wespa kirjoitti:Hyvin näkyy, onkos Modenitalla joku harhaoppisten selain vai..?amanita kirjoitti:Mani Micci, sun työpöydän kuva ei näy? En ainakaan minä näe. Saatan taikasauvan avulla havaita, että tarkoitus on jotakin tuoda katsottavaksi, mutta ei vain näy.
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Ei mullakaan näy..amanita kirjoitti:OHO???? Safarihan mulla eikä edelleenkään näy kuvaa??? Mikäs mulla on sekaisin??? Katon tosta isommasta koneesta, tää pikkuinen temppuili mailin lähetysasetustenkin kanssa tänään.Wespa kirjoitti:Hyvin näkyy, onkos Modenitalla joku harhaoppisten selain vai..?amanita kirjoitti:Mani Micci, sun työpöydän kuva ei näy? En ainakaan minä näe. Saatan taikasauvan avulla havaita, että tarkoitus on jotakin tuoda katsottavaksi, mutta ei vain näy.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Ihan Safari mullakin, ja eipä enää näy meikäläiselläkään, samalla lailla kuin Mazalla hyytyy..amanita kirjoitti:Wespalla siis ihmeselain? Ei auttanut modeemin buuttauskaan.
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Eo ollu ihmeselain eiWespa kirjoitti:Ihan Safari mullakin, ja eipä enää näy meikäläiselläkään, samalla lailla kuin Mazalla hyytyy..amanita kirjoitti:Wespalla siis ihmeselain? Ei auttanut modeemin buuttauskaan.
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
Viesti Kirjoittaja Donza »
Mistä, mistä??? AIVAN IHANA!Donza kirjoitti:Maaliskuun työpöytä
Viesti Kirjoittaja Donza »
DeviantArtista tuo on, mutta en onnistunut löytämään alkuperäistä linkkiä pikaisella sivuhistorian selailulla. Tuossapa imageshack linkki.amanita kirjoitti: Mistä, mistä??? AIVAN IHANA!
Viesti Kirjoittaja jugih »
Viesti Kirjoittaja Scorp »
Viesti Kirjoittaja Vitsaus »
Viesti Kirjoittaja atheos »
Viesti Kirjoittaja Wurthur »
Mites tolla teminalilla pääsee irckkiin?atheos kirjoitti:Meikäläisellä on tällä hetkellä tällainen kattaus:
http://koti.mbnet.fi/atheos/mac/screenshot_120308.png
Jos jotakuta kiinnostaa nuo tweakit niin:
- HD-kuvake on itse tehty
- Irssin teema on itse tehty
- Pyöristykset saa tällä: http://www.manytricks.com/displaperture/
- Terminaalin blurin saa tällä: http://ciaranwal.sh/2007/11/16/blurminal
- Siniset kansiokuvakkeet sekä CS3-kuvakkeet ovat netistä löydettyä, ei ole nyt urleja hollilla
- Dock on muistaakseni "Black Smoke" itse tehdyillä indikaattoreilla
Viesti Kirjoittaja KinZZa »
Samainen NIN:in Ghost-albumi ollut itsellä tehosoitossa. Hienoa "instrumentaali-tunnelmaa".atheos kirjoitti:Meikäläisellä on tällä hetkellä tällainen kattaus:
http://koti.mbnet.fi/atheos/mac/screenshot_120308.png
Viesti Kirjoittaja Martin2 »
Oikein kaunis taustakuvaksi... meren nousu kesään.amanita kirjoitti:Veneilykausi jo horisontissa....
KUVA
Viesti Kirjoittaja iMatu »
näyttää siltä että ssh:ta on käytetty hyväksi. niin ja pääseehän sitä irkkiin ilman ssh:ta, esim darwinports on kovin kätevä ;-)flntm kirjoitti:Mites tolla teminalilla pääsee irckkiin?
Kiitti! Otin kuvan veneiden mastojen heijastumisesta jäähileiseen veteen, käänsin kuvan ylösalaisin, rajasin ja "värjäsin" siniseksi. Tykkään itekin kuvasta.Martin2 kirjoitti:Oikein kaunis taustakuvaksi... meren nousu kesään.amanita kirjoitti:Veneilykausi jo horisontissa....
KUVA
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”