OmenaOnPunainen kirjoitti:Paremmin kuin Sinä ja amisviiksinen ystäväsi yhteensä! Civis romanus sum: vain orjilla on parta tai viikset.
Oletko antiikin roomalainen? Täällä pohjolassa ainakin viikinkikulttuureissa vapaan miehen merkit ovat olleet pitkätukka ja parta. Kaljut (ja parrattomat?) olivat orjia.
Ei kai ne roomalaisetkaan niin tyhmiä olleet, että olisivat pitäneet vain parrakkaita naisia orjina.
Tsabaah!
Edit*
Vahaviiksinen leidikään ei kyllä sytytä sen paremmin.
Viimeksi muokannut Le Corbusier, 4.4.2011 klo 22.05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Laptop 15"-i7-8GB-Radeon8770M(2GB) | iMac24" | TimeCapsule | iPhone | IPhone 4 | iPad 1st gen | iPad 2nd gen | iPod Touch 3rd gen
OmenaOnPunainen kirjoitti:Paremmin kuin Sinä ja amisviiksinen ystäväsi yhteensä! Civis romanus sum: vain orjilla on parta tai viikset.
Oletko antiikin roomalainen? Täällä pohjolassa ainakin viikinkikulttuureissa vapaan miehen merkit ovat olleet pitkätukka ja parta. Kaljut (ja parrattomat?) olivat orjia.
Ei kai ne roomalaisetkaan niin tyhmiä olleet, että olisivat pitäneet vain parrakkaita naisia orjina.
Tsabaah!
Edit*
Vahaviiksinen leidikään ei kyllä sytytä sen paremmin.
No on mulla sitkeä sissi vannoutuneena vihollisena!
Amisarkkitehdit eivät osaa pitää edes yksinkertaisimpiakaan sitoumuksiaan.
En tiedä mihin osioon tämä kuuluu mutta töissä tänään katsoin 3 tuntia improvisaatioteatteria mikä oli aivan kuraa niinkuin nämäkin jutut ja se näyttelijä kysyi meiltä mitä jäi käteen.Vastasin että vaihtakaa nimeksenne improvisaatioteatteri juurihoito. Ei ole koskaan särkenyt päätä niin paljon kuin tänään, myötähäpeä ei lähde minusta varmaan saippuallakaan.Anteeksi oli vaan pakko päästä heittämään tämä jonnekkin ja täällä tämä ei paranna tai huononna laatua.
Noista omena on punaisen kommenteista paistaa muuten epävarmuus. Ihminen joka tuntee olevansa uhattuna käyttää sivistys sanoja. Tietysti jos on jossain taidemuseon avajaisissa niin niiden käyttö on ok mutta silloin kun ei tunne keskustelun osanottajia niin se on merkki jolla haetaan turvaa.
kerabit kirjoitti:Noista omena on punaisen kommenteista paistaa muuten epävarmuus. Ihminen joka tuntee olevansa uhattuna käyttää sivistys sanoja. Tietysti jos on jossain taidemuseon avajaisissa niin niiden käyttö on ok mutta silloin kun ei tunne keskustelun osanottajia niin se on merkki jolla haetaan turvaa.
Jotkut si vistymättömät osan ottajat puo lestaan ovat niin varmoja it sestään, että edes yhdys sanoja ei tar vitse käyttää.
kerabit kirjoitti:Noista omena on punaisen kommenteista paistaa muuten epävarmuus. Ihminen joka tuntee olevansa uhattuna käyttää sivistys sanoja. Tietysti jos on jossain taidemuseon avajaisissa niin niiden käyttö on ok mutta silloin kun ei tunne keskustelun osanottajia niin se on merkki jolla haetaan turvaa.
Ei kyllä kovin sivistynyttä meininkiä, kun viljellään sanaa amis kokoajan.
Älä nyt nolaa kaveria pois täältä. Antaa vaan tulla kaikki paha ulos!
t: Le Corbusier
amis-rakennusarkkitehti / teollisuusekonomi yo
Laptop 15"-i7-8GB-Radeon8770M(2GB) | iMac24" | TimeCapsule | iPhone | IPhone 4 | iPad 1st gen | iPad 2nd gen | iPod Touch 3rd gen
Le Corbusier kirjoitti:
amis-rakennusarkkitehti / teollisuusekonomi yo
Ei kai siinä, että on ekonomi eli kauppatieteen maisteri, enää tarvitse mainita ylioppilaisuuttaan? Vai joko apukoulun käyneetkin voivat päästä maistereiksi?
"Milloinkas maisterista tulee ylioppilas?"
Mutta Sinunhan ei pitänyt lukea kirjoituksiani, kuten lupasit ja vannoit,kautta kiven ja kannon...
Voi, voi! Se, että kirjoittaa mielivaltaisesti sanoja yhteen, on myös yhdyssanavirhe. Eikö teille siellä amiksessa opetettu muuta kuin apinatasoista photoshoppausta?
Voi, voi! Se, että kirjoittaa mielivaltaisesti sanoja yhteen, on myös yhdyssanavirhe. Eikö teille siellä amiksessa opetettu muuta kuin apinatasoista photoshoppausta?
Kuka sanoi, että olisin käynyt amiksessa tai että minulle olisi opetettu Photoshoppausta? Miten Photoshoppaus voi olla apinatasoista ja sinun avatarisi näyttävät ihan paskoilta? Miten voit vastustaa Appleä ja silti ostaa ylihintaiselta myyjältäsi ylihintaisen koneen (tai digiboksin, kuten apinan tavoin sitä kutsut)? Siis hei, oikeasti, gtfo.
Nyt vasta hokasin, miksi tuo punaompun käytös tuntui jotenkin tutulta. Oma tytärhän näytti vähän samoja oireita. Onneksi kasvoi yli tuommoisesta siinä kymmenen vuoden paikkeilla.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Haloo, ketään kotona? Sanan säilä on ketjussa ajat sitten tylstynyt, sohaisut eivät osu edes suunnilleen, katsojia haukotuttaa. Turnaus lienee loppufanfaaria paitsi?
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Joo mä luovutan bill voitti jälleen. Mä luulen vaan että näitä ketjuja tulee lisää lähiaikoina. Nyt täytyy mennä nukkumaan kun sivistymättömän moukan herätyskello soi 4.45.
kerabit kirjoitti:Joo mä luovutan bill voitti jälleen. Mä luulen vaan että näitä ketjuja tulee lisää lähiaikoina. Nyt täytyy mennä nukkumaan kun sivistymättömän moukan herätyskello soi 4.45.
Joo, kyllähän tuo punainenomenatus jo tuolla uuden trolliketjun laittoi pystyyn, että matka jatkuu, vaikka tämä ketju lukkoon menisikin.
OmenaOnPunainen kirjoitti:[oi, voi! Se, että kirjoittaa mielivaltaisesti sanoja yhteen, on myös yhdyssanavirhe. Eikö teille siellä amiksessa opetettu muuta kuin apinatasoista photoshoppausta?
Hei, ei netissä saavuta mitään provosoitumalla, egoistinen peiliprojekti. Olen samaa mieltä aika monessa asiassa kanssasi, mutta tietty arvokkuus ja suodatus, plz.
Viimeksi muokannut eskofot, 5.4.2011 klo 18.48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Loistava, jopa suorastaan legendaarinen ketju. Kiitos kaikille osanottajille.
Silläkin uhalla, että minua solvataan amis-apinaksi (en ymmärrä miksi apinat on viety ammattikouluun), kysyisin omenanpuna-arkkitehdiltä täydentäviä kysymyksiä. Muistithan varmasti ostaa kaksi Vaioa? Toisen vain varalle, ettei pisnekset pysähdy, kun seuraavan kerran kompastelet lounaan jälkeen takaisin toimistolle. Ajattelitko muuten hetkeäkään sitä, että jos olisit rakkaalle var-myyjällesi oikeasti ollut niin tärkeä asiakas kun väität, olisi hän kipaissut puolestasi kivijalkamyymälään jonottamaan Applea rahvaan kanssa. Itse asiassa kahdellasadalla se olisi jopa melko kannattavaa liiketoimintaa. Hän ei kuitenkaan tehnyt näin, joten veditkö siitä johtopäätökset? Käytöksesi antaa myös osaselityksen sille, miksi suomalainen rakennusteollisuus rakentaa maailman huonoimmat ja rumimmat talot, eikä edes opi virheistään...
Viimeksi muokannut tianyl, 6.4.2011 klo 1.38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
OmenaOnPunainen kirjoitti: vain orjilla on parta tai viikset.
Tää on vaan niin hyvä ja asiaan liittyvä kommentti. Toisaalta jos mieshormonin tuotanto on vielä niin huonoa, ettei jouhet kasva, on ihan ymmärrettäväkin...