Eiku se kuva on iso!
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja mylman »
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
Eiku se kuva on iso!mylman kirjoitti:
Ja ISOJA!
Viesti Kirjoittaja mylman »
Niinpä!mun_kero kirjoitti:Eiku se kuva on iso!mylman kirjoitti:
Ja ISOJA!
Sekin vielä!
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
Olen aina ollut yhden sanan kommentointia vastaan! [:you know:]mylman kirjoitti:
Niinpä!![]()
![]()
![]()
![]()
8)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Bumpula »
Viesti Kirjoittaja richidi »
DockChanger!Bumpula kirjoitti:Koitin ettii ja ettii mut en löydä, haku ei auta. Ohjelmia mil tota dockkii sää muuteltuu ja kaunistettuu ? Kiitoksia !
Viesti Kirjoittaja Osiris »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Siinä sitä on tavaraa dockissa..Osiris kirjoitti:Tässä on työpöytäni. Pidän selkeästä työpöydästä. Dockia olen hieman muokannut DockChangerilla.
http://s270.photobucket.com/albums/jj88 ... =Kuva1.png
Minkäs niminen dockin alusta on tuolla Dock Changerissa että Dockin alusta olisi ns. näkymätön?
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja Osiris »
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Tuolta nyt ensimmäisenä karsisin esim spacesin ja frontrown noin pikaisella silmäyksellä bongattuna. Monille noista kun löytyy pikanäppäimet (FrontRow: CMD+Esc, Spaces: CMD+nuoli johonkin suuntaan).Osiris kirjoitti:Noh, Dockissani on nyt ohjelmat, jota tulee käytettyä.
Eikös ne ole oletuksena niin, että spaces liikkuu ctrl+nuolet ja spotlight etsii painamalla ctrl+space..?MasBe kirjoitti:Tuolta nyt ensimmäisenä karsisin esim spacesin ja frontrown noin pikaisella silmäyksellä bongattuna. Monille noista kun löytyy pikanäppäimet (FrontRow: CMD+Esc, Spaces: CMD+nuoli johonkin suuntaan).Osiris kirjoitti:Noh, Dockissani on nyt ohjelmat, jota tulee käytettyä.
Myös suosittelen tutustumaan Spotlightiin (CMD+Space -> Ohjelman nimen alku -> Enter) jolla saa myös ohjelmat käynnistymään helposti.
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Eikä ole vaan nimenomaan cmd/Pikkuroope kirjoitti:Eikös ne ole oletuksena niin, että spaces liikkuu ctrl+nuolet ja spotlight etsii painamalla ctrl+space..?MasBe kirjoitti:Tuolta nyt ensimmäisenä karsisin esim spacesin ja frontrown noin pikaisella silmäyksellä bongattuna. Monille noista kun löytyy pikanäppäimet (FrontRow: CMD+Esc, Spaces: CMD+nuoli johonkin suuntaan).Osiris kirjoitti:Noh, Dockissani on nyt ohjelmat, jota tulee käytettyä.
Myös suosittelen tutustumaan Spotlightiin (CMD+Space -> Ohjelman nimen alku -> Enter) jolla saa myös ohjelmat käynnistymään helposti.
Mac 101: Spotlight kirjoitti:Spotlight is available system-wide. To access it, click the Spotlight icon in the upper-right corner of your screen (or use Command + Space Bar) and type what you're looking for in the resulting field, or type your search criteria in the search field in any Finder, System Preferences, or application window that supports it. For example, you can type .jpg if you want to find all JPEG images on your Mac, or type a friend's email address and a couple keywords to locate a particular email from your friend about the subject matter you specified.
Djaaps, mulla ainakin toimii macbookissa leopardin kera oletuksena ctrl:n kanssa..MasBe kirjoitti:Eikä ole vaan nimenomaan cmd/+nuolet/space
EDIT: Spotlight ohjeita esim täältäMac 101: Spotlight kirjoitti:Spotlight is available system-wide. To access it, click the Spotlight icon in the upper-right corner of your screen (or use Command + Space Bar) and type what you're looking for in the resulting field, or type your search criteria in the search field in any Finder, System Preferences, or application window that supports it. For example, you can type .jpg if you want to find all JPEG images on your Mac, or type a friend's email address and a couple keywords to locate a particular email from your friend about the subject matter you specified.
Viesti Kirjoittaja iikka »
Eli tiger cmd ja leopard ctrl.iikka kirjoitti:Mulla ainakin macbookissa jossa oli tiger spotlight tuli omppu+välilyönti, mutta tämän hetkisessä leopardilla varustetussa minissä tulee ctrl+välilyönti.
Viesti Kirjoittaja NeNithelo »
Viesti Kirjoittaja malhotra »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Enpäs ole itse huomannutkaan mitään outoa. Taitaa olla jopa kolmenakin kappaleena!Pikkuroope kirjoitti:[
Kaksin kappalein kelloa?![]()
Niin no jos se yläpalkki otetaan huomioon ni..Paapa kirjoitti:Enpäs ole itse huomannutkaan mitään outoa. Taitaa olla jopa kolmenakin kappaleena!Pikkuroope kirjoitti: Kaksin kappalein kelloa?![]()
Viesti Kirjoittaja JaaNi- »
Vladstudion taustakuvat on kyllä upeita!
Viesti Kirjoittaja thebanzai »
Mulla oli joskus Redhatissa ja KDE:ssä tollanen systeemiPikkuroope kirjoitti:Vielä ku olis sellanen, joka vaihtuis päivän ja yön myötä portaattomasti..
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”