![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Viesti Kirjoittaja JAK »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Aleksanterinkatu 17 lienee oikea osoite.JAK kirjoitti:Yritin tänään "etsiä" sitä kauppaa, lähellä Nokian myymälää, mutta enpä löytänyt.
Osta mullekin yks.JAK kirjoitti:Olisin käynyt tekemässä sen pakollisen, ostaisin yhden iPhonen.
Viesti Kirjoittaja vesku »
Se on hyvästi piilossa siellä julkisivuremontin rakennustellinkien alla. Eikä siellä(kään) mitään iPhoneja oo myyrä.JAK kirjoitti:Yritin tänään "etsiä" sitä kauppaa, lähellä Nokian myymälää, mutta enpä löytänyt. Olisin käynyt tekemässä sen pakollisen, ostaisin yhden iPhonen.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Olikohan tää visti vai meinaatko liittyä joukkoonJAK kirjoitti:Yritin tänään "etsiä" sitä kauppaa, lähellä Nokian myymälää, mutta enpä löytänyt. Olisin käynyt tekemässä sen pakollisen, ostaisin yhden iPhonen.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Öhh... vähän vanha asia... katos ketjun edellinen sivu...Jamac kirjoitti:Olikohan tää visti vai meinaatko liittyä joukkoonJAK kirjoitti:Yritin tänään "etsiä" sitä kauppaa, lähellä Nokian myymälää, mutta enpä löytänyt. Olisin käynyt tekemässä sen pakollisen, ostaisin yhden iPhonen.
Viesti Kirjoittaja JAK »
Viesti Kirjoittaja Kristo »
Viesti Kirjoittaja mylman »
kuudes päivä menossa. ööö mitä luulet? tai siis et kai mitään. Itse laittaisin pari tonnia panokseksi jos asiasta olisi veto pystyssä. kertoimet vaan ei kovin huimat varmaan olisi minun veikkauksella?Kristo kirjoitti:onkohan niitä ipodeja vielä
Viesti Kirjoittaja ajp »
Viesti Kirjoittaja JuzziK »
Viesti Kirjoittaja MrAngelos »
Perjantaina 23.5. niitä oli vielä reilusti jäljellä. Ostin yhden kuleksimasta.mylman kirjoitti:kuudes päivä menossa. ööö mitä luulet? tai siis et kai mitään. Itse laittaisin pari tonnia panokseksi jos asiasta olisi veto pystyssä. kertoimet vaan ei kovin huimat varmaan olisi minun veikkauksella?Kristo kirjoitti:onkohan niitä ipodeja vielä
Viesti Kirjoittaja ompponainen »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja Monte-Cristo »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Feromonit jyrää...ompponainen kirjoitti:Kiitos infosta.
Täytyy "haistella" se parempi ja asiakasystävällisempi henkilö
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”